SME

Archív článkov - 25. 7. 2007

Ak si chcete pozrieť archívny článok, môžete si ho vyhľadať, alebo zobraziť podľa dátumu kedy bol publikovaný

SITA25. júl 2007, o 15:52 1
Tento príbeh je skutočný, potvrdený lekármi z pohotovostnej služby. 26.6.2006 o 18 hodine podvečer, môj syn, 25 ročný umelecký drevorezbár, sa rozhodol, že ide kosiť záhradu.To sme však nevedeli aké peklo si… Redakcia SME25. júl 2007, o 11:51 4
Dámy, ktoré sa venujú komponovaniu vážnej hudby, už dnes nie sú vo svete ničím výnimočným. Patrí k nim aj ona. Ako „vážna“ skladateľka sa však vôbec necíti. Hovorí o sebe, že je jednoducho muzikantka. Redakcia SME25. júl 2007, o 9:46
Bývali ste štíhla. Roky vám ručička na váhe ukazovala rovnaké číslo, ako keď sta mali osemnásť. Všetkým pochybovačom viete okamžite ako dôkaz strčiť pod nos vaše fotografie. Nemuseli ste si dávať pozor na všetko čo… Barbora Nováková25. júl 2007, o 0:00

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 011
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 619
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 852
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 663
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 289
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 858
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 308
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 139
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 213
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 8 737
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 360
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 286
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 883
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 785
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 027
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 572
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu