SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Rodinu môžu tvoriť aj dve ženy, hlási nová kampaň Ralpha Laurena

V reklame účinkujú skutočné osobnosti.

Loading

...

Nezáleží na tom, či je veľká alebo malá. Nie je dôležité, či ju tvoríte vo dvojici, ste zosobášení, alebo ju utvárate s osobou rovnakého pohlavia. Tou najdôležitejšou hodnotou rodiny je láska.

Také je posolstvo jarnej kampane módnej značky Ralph Lauren, ktorá vyzdvihuje lásku a rodinu v jej najrôznejších podobách.

Predstavuje v nej medzigeneračné vzťahy, matky s dcérami, synov s otcami, kompletné rodiny, manželstvá, partnerstvá aj rodiny tvorené ľuďmi rovnakého pohlavia.

Rodina je láska

Prečítajte si tiež: Burberry robí odvážny krok, v ich novej kampani sa bozkávajú muži Čítajte 

„Sme presvedčení, že rodina je dnes jednou z najpozitívnejších síl a všetkých nás silno zjednocuje,“ hovorí Jonathan Bottomley - marketingový riaditeľ spoločnosti Ralph Lauren, pre The Independent a dodáva, že kampaň odráža práve tieto myšlienky.

Skryť Vypnúť reklamu

Krátky fashion film kampane je poskladaný z idylických obrazov ôsmich rodín, ktoré spoločne trávia voľné dni. Zábery zobrazujú prechádzky na pláži, hranie sa s deťmi, spoločnú jazdu autom aj vítanie sa pri príchode.

Jemnú hudbu a herecké akcie dopĺňajú nielen štýlové modely z aktuálnej jarnej kolekcie, ale aj sprievodný text adorujúci rodinu a lásku v nej. „Rodina je domov, je to cítiť sa ako doma. Kdekoľvek ste, rodina je všetko. Rodina je centrom môjho sveta. Máte zodpovednosť, keď ľúbite niekoho, o koho sa musíte postarať,“ hlása kampaň.

Načítavam video...

Autentické príbehy rodín

Podobných kampaní sa nájde neúrekom, no reklama Ralpha Laurena prináša dôležitú novinku. Rodina je v nej zobrazená autenticky – vystupujú v nej osobnosti so svojimi skutočnými príbuznými.

Skryť Vypnúť reklamu

V kampani účinkuje napríklad modelka Teresa Lourenco s dcérou a synom, fotograf Buzzy Kerbox a jeho traja synovia, modelka Marian Moneymaker s vnučkami, ale aj režisérka Cecile Winckler a jej partnerka Helena Tejedor.

Nejde o prvý pár rovnakého pohlavia, ktorý vystupuje v módnej kampani, no po prvý raz sa objavuje autentická dvojica, ktorá je predstavená ako rodina.

Veľké značky sú čoraz tolerantnejšie

Fasion filmy alebo reklamy sa už dlhšie hlásia k šíreniu tolerancie a rozmanitosti.

Prečítajte si tiež: Chlapec v ženských šatách: Štýlový slovenský fashion film búra tabu Čítajte 

Švédska spoločnosť IKEA zobrazovala páry rovnakého pohlavia už pred dvoma desaťročiami. Burberry pred časom zobrazila kampaň s bozkávajúcimi sa mužmi a do svojho typického károvaného vzoru vsunula dúhový pruh.

Začiatkom roka zas zaujala kampaň americkej značky svadobných odevov David’s Bridal, ktorá vo svojej kampani ukázala rozmanité svadby vrátane sobáša lesbického páru.

Skryť Vypnúť reklamu

Tento trend sa nevyhýba ani Slovensku. Návrhár Fero Mikloško vlani prezentoval svoju značku Fashion Filmom The Gift, v ktorom sa do ženských šiat prezlieka chlapec.

Značka Ralph Lauren sa však doteraz podobnému kroku stránila a vystupovala pomerne konzervatívne. Kampaňou chce osloviť mladšie publikum a dať jasný signál, že značka je tolerantná a otvorená.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 34 725
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 33 721
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 928
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 876
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 595
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 458
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 859
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 589
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 534
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 461
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračná fotografia.

Denník SME odhadol, aký bude očkovací kalendár.

19 h
Plošné testovanie na Covid-19.

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 233-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 894 obetí. Na Slovensku prebieha plošné testovanie.

6 h
DNES PÍŠE ELENA ELEKOVÁ

Na čom sa budeme smiať po pandémii

Elena Eleková

Som vďačná tým, ktorí nahrádzajú podráždenie a nenávisť radosťou.

20. jan

Neprehliadnite tiež

Tartaletky s bielou čokoládou

Recepty na rezy, torty aj cheesecake.

6 h

Existuje správny počet detí v rodine?

14. okt
Michaela Žureková

Sami seba sa pýtate - nebudem pre toho druhého bremenom?

21. jan