SME
Utorok, 28. september, 2021 | Meniny má VáclavKrížovkyKrížovky

Rodinu môžu tvoriť aj dve ženy, hlási nová kampaň Ralpha Laurena

V reklame účinkujú skutočné osobnosti.

Loading

...

Nezáleží na tom, či je veľká alebo malá. Nie je dôležité, či ju tvoríte vo dvojici, ste zosobášení, alebo ju utvárate s osobou rovnakého pohlavia. Tou najdôležitejšou hodnotou rodiny je láska.

Také je posolstvo jarnej kampane módnej značky Ralph Lauren, ktorá vyzdvihuje lásku a rodinu v jej najrôznejších podobách.

Predstavuje v nej medzigeneračné vzťahy, matky s dcérami, synov s otcami, kompletné rodiny, manželstvá, partnerstvá aj rodiny tvorené ľuďmi rovnakého pohlavia.

Rodina je láska

Prečítajte si tiež: Burberry robí odvážny krok, v ich novej kampani sa bozkávajú muži Čítajte 

„Sme presvedčení, že rodina je dnes jednou z najpozitívnejších síl a všetkých nás silno zjednocuje,“ hovorí Jonathan Bottomley - marketingový riaditeľ spoločnosti Ralph Lauren, pre The Independent a dodáva, že kampaň odráža práve tieto myšlienky.

Skryť Vypnúť reklamu

Krátky fashion film kampane je poskladaný z idylických obrazov ôsmich rodín, ktoré spoločne trávia voľné dni. Zábery zobrazujú prechádzky na pláži, hranie sa s deťmi, spoločnú jazdu autom aj vítanie sa pri príchode.

Jemnú hudbu a herecké akcie dopĺňajú nielen štýlové modely z aktuálnej jarnej kolekcie, ale aj sprievodný text adorujúci rodinu a lásku v nej. „Rodina je domov, je to cítiť sa ako doma. Kdekoľvek ste, rodina je všetko. Rodina je centrom môjho sveta. Máte zodpovednosť, keď ľúbite niekoho, o koho sa musíte postarať,“ hlása kampaň.

Načítavam video...

Autentické príbehy rodín

Podobných kampaní sa nájde neúrekom, no reklama Ralpha Laurena prináša dôležitú novinku. Rodina je v nej zobrazená autenticky – vystupujú v nej osobnosti so svojimi skutočnými príbuznými.

Skryť Vypnúť reklamu

V kampani účinkuje napríklad modelka Teresa Lourenco s dcérou a synom, fotograf Buzzy Kerbox a jeho traja synovia, modelka Marian Moneymaker s vnučkami, ale aj režisérka Cecile Winckler a jej partnerka Helena Tejedor.

Nejde o prvý pár rovnakého pohlavia, ktorý vystupuje v módnej kampani, no po prvý raz sa objavuje autentická dvojica, ktorá je predstavená ako rodina.

Veľké značky sú čoraz tolerantnejšie

Fasion filmy alebo reklamy sa už dlhšie hlásia k šíreniu tolerancie a rozmanitosti.

Prečítajte si tiež: Chlapec v ženských šatách: Štýlový slovenský fashion film búra tabu Čítajte 

Švédska spoločnosť IKEA zobrazovala páry rovnakého pohlavia už pred dvoma desaťročiami. Burberry pred časom zobrazila kampaň s bozkávajúcimi sa mužmi a do svojho typického károvaného vzoru vsunula dúhový pruh.

Začiatkom roka zas zaujala kampaň americkej značky svadobných odevov David’s Bridal, ktorá vo svojej kampani ukázala rozmanité svadby vrátane sobáša lesbického páru.

Skryť Vypnúť reklamu

Tento trend sa nevyhýba ani Slovensku. Návrhár Fero Mikloško vlani prezentoval svoju značku Fashion Filmom The Gift, v ktorom sa do ženských šiat prezlieka chlapec.

Značka Ralph Lauren sa však doteraz podobnému kroku stránila a vystupovala pomerne konzervatívne. Kampaňou chce osloviť mladšie publikum a dať jasný signál, že značka je tolerantná a otvorená.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. "Vzrušenie, nadšenie a radosť" tvrdí DJ Milan Lieskovský
  2. Kuriéra nezastavili ani preteky. S dodávkou prešiel rely
  3. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  4. Mladí slovenskí filmári zvíťazili na festivale v Barcelone
  5. Žabka rýchlo expanduje na západe Slovenska
  6. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  7. 30 000 eur pre tých, ktorí chcú zlepšiť život vo svojej komunite
  8. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  9. Skladujete pivo pri izbovej teplote? Znižujete jeho kvalitu
  10. Vymenili startup za korporát. Dôvod bol iný, než by ste čakali
  1. Zázračné účinky Arónie na zdravie
  2. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  3. Prečo by sa elektrárne mali zaujímať o ekologické riešenia?
  4. Skladujete pivo pri izbovej teplote? Znižujete jeho kvalitu
  5. Vymenili startup za korporát. Dôvod bol iný, než by ste čakali
  6. Mladí slovenskí filmári zvíťazili na festivale v Barcelone
  7. Orange pokračuje v systematickej podpore digitálneho vzdelávania
  8. Zahlasujte za ďalší klimatický projekt s podporou dm
  9. Vydajte sa po stopách kvalitnej kávy
  10. Orange má najkvalitnejšiu mobilnú sieť na Slovensku i v Európe
  1. Vymenili startup za korporát. Dôvod bol iný, než by ste čakali 8 070
  2. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov 7 507
  3. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi 7 081
  4. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 6 263
  5. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 5 299
  6. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať? 4 970
  7. Trnavské mýto: Od centrálneho trhoviska ku kongresovej sále 4 619
  8. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem 4 313
  9. Poznáte všetkých TOP 10 Bratislavy? 3 076
  10. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 2 991
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Odpočúvania sú podľa súdov nelegálne.


13 h

Čísla hovoria, že OĽaNO a SaS by dokázali vládnuť aj sami. Ale...


Zuzana Plačková a príslušníci NAKA.

NAKA zadržala dokopy 15 ľudí.


16 h
Peter Tkačenko

Účty za chaoticky zvyšované dávky a rozpočtové diery neplatia politici.


18 h

Neprehliadnite tiež

Stránka stop_catcalling_now zverejnila zábery muža, ktorý vo vlaku masturboval pred mladými ženami.

Video zverejnila stránka, ktorá bojuje proti obťažovaniu.


17 h
Katalin Papp Vargha dostala nápad a vybudovala úspešnú malú čokoládovňu Chocomaze.

Kostým a Brusel vymenila za zásteru a Komárno.


19 h
Múzeum Albertina vo Viedni

Vo Viedni vystavujú desiatky jeho diel.


Maroš Puček 25. sep
Rustikálny hruškový koláč

Pripravte si jablkový pie, pité aj slivkovú galetku.


redakcia SMEženy 23. sep

Blogy SME

  1. Michael Achberger: Sixpack u žien ako cieľ. Prečo to neodporúčam?
  2. Symptomedica: Divertikuly hrubého čreva má v pokročilom veku 50% populácie.
  3. Michael Achberger: Slovenská superpotravina: výnimočné účinky pre vaše zdravie
  4. Michael Achberger: Takto schudnete bicyklovaním
  5. Zuzana Cascino: Načo si ma porodila!
  6. Martina Hilbertová: Koľko detí na Slovensku je zaočkovaných? Bude prostredie v školách bezpečné?
  7. Michael Achberger: Nadmerné potenie pri cvičení? Toto vám pomôže
  8. Šťastná domácnosť: Viem, že viete umyť okná. A toto ste skúsili?
  1. Róbert Ďurec: Slovensko ako daňový raj? Takto to robia bohatí 25 160
  2. Ján Buocik: Obchvat a nová diaľnica D4/R7 ako dobrá správa? Skôr zlý vtip! Najmä pre Bratislavčanov. 14 382
  3. Lucie Meisnerová: Svadba v polovici života 6 421
  4. Janka Bittó Cigániková: Čo sa to preboha deje v Izraeli? Prestali vakcíny fungovať? 6 134
  5. Radovan Kulín: Kováčik má šťastie, že nevyrábal mastičky z konope 5 665
  6. Stanislav Martinčko: R.Fico sa stal kajúcnikom č.1 !!! 4 974
  7. Peter Chudý: Šesť spôsobov na odstránenie čestného policajta alebo ako to bolo za prezidentovania Tibora Gašpara a likvidačné metódy prehnitého systému dnes. 4 507
  8. Andy Morávek: Tomuto štátu už nedarujem ani jedinú kvapku mojej krvi. Nezaslúži(š) si ju! 4 115
  1. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 1: O hrách a systémoch
  2. Róbert Ďurec: Slovensko ako daňový raj? Takto to robia bohatí
  3. Pavol Koprda: 90% hospitalizovaných ľudí je nezaočkovaných. Čo nám to hovorí o vakcínach? Takmer nič.
  4. Karolína Farská: Do Ficovej éry sa vraciame aj bez neho
  5. Adam Valček: Vyšetrovateľ dal Bödörovi pokutu za to, že mlčal
  6. Karolína Farská: Dva rozdielne protesty za slobodu
  7. Adam Valček: Neexistujúca kancelária aj termín. Výpovede proti Výbohovi nesedia
  8. Pavol Koprda: Očkovacia lotéria: Čo môže priniesť a kde sú jej úskalia? Pohľad cez dáta, teóriu hier a hazardné hry
Skryť Zatvoriť reklamu