SME
Pondelok, 22. apríl , 2019

Rodinu môžu tvoriť aj dve ženy, hlási nová kampaň Ralpha Laurena

V reklame účinkujú skutočné osobnosti.

Loading

...

Nezáleží na tom, či je veľká alebo malá. Nie je dôležité, či ju tvoríte vo dvojici, ste zosobášení, alebo ju utvárate s osobou rovnakého pohlavia. Tou najdôležitejšou hodnotou rodiny je láska.

Také je posolstvo jarnej kampane módnej značky Ralph Lauren, ktorá vyzdvihuje lásku a rodinu v jej najrôznejších podobách.

Predstavuje v nej medzigeneračné vzťahy, matky s dcérami, synov s otcami, kompletné rodiny, manželstvá, partnerstvá aj rodiny tvorené ľuďmi rovnakého pohlavia.

Rodina je láska

Prečítajte si tiež: Burberry robí odvážny krok, v ich novej kampani sa bozkávajú muži

„Sme presvedčení, že rodina je dnes jednou z najpozitívnejších síl a všetkých nás silno zjednocuje,“ hovorí Jonathan Bottomley - marketingový riaditeľ spoločnosti Ralph Lauren, pre The Independent a dodáva, že kampaň odráža práve tieto myšlienky.

Krátky fashion film kampane je poskladaný z idylických obrazov ôsmich rodín, ktoré spoločne trávia voľné dni. Zábery zobrazujú prechádzky na pláži, hranie sa s deťmi, spoločnú jazdu autom aj vítanie sa pri príchode.

Jemnú hudbu a herecké akcie dopĺňajú nielen štýlové modely z aktuálnej jarnej kolekcie, ale aj sprievodný text adorujúci rodinu a lásku v nej. „Rodina je domov, je to cítiť sa ako doma. Kdekoľvek ste, rodina je všetko. Rodina je centrom môjho sveta. Máte zodpovednosť, keď ľúbite niekoho, o koho sa musíte postarať,“ hlása kampaň.

Načítavám video...

Autentické príbehy rodín

Podobných kampaní sa nájde neúrekom, no reklama Ralpha Laurena prináša dôležitú novinku. Rodina je v nej zobrazená autenticky – vystupujú v nej osobnosti so svojimi skutočnými príbuznými.

V kampani účinkuje napríklad modelka Teresa Lourenco s dcérou a synom, fotograf Buzzy Kerbox a jeho traja synovia, modelka Marian Moneymaker s vnučkami, ale aj režisérka Cecile Winckler a jej partnerka Helena Tejedor.

Nejde o prvý pár rovnakého pohlavia, ktorý vystupuje v módnej kampani, no po prvý raz sa objavuje autentická dvojica, ktorá je predstavená ako rodina.

Veľké značky sú čoraz tolerantnejšie

Fasion filmy alebo reklamy sa už dlhšie hlásia k šíreniu tolerancie a rozmanitosti.

Prečítajte si tiež: Chlapec v ženských šatách: Štýlový slovenský fashion film búra tabu

Švédska spoločnosť IKEA zobrazovala páry rovnakého pohlavia už pred dvoma desaťročiami. Burberry pred časom zobrazila kampaň s bozkávajúcimi sa mužmi a do svojho typického károvaného vzoru vsunula dúhový pruh.

Začiatkom roka zas zaujala kampaň americkej značky svadobných odevov David’s Bridal, ktorá vo svojej kampani ukázala rozmanité svadby vrátane sobáša lesbického páru.

Tento trend sa nevyhýba ani Slovensku. Návrhár Fero Mikloško vlani prezentoval svoju značku Fashion Filmom The Gift, v ktorom sa do ženských šiat prezlieka chlapec.

Značka Ralph Lauren sa však doteraz podobnému kroku stránila a vystupovala pomerne konzervatívne. Kampaňou chce osloviť mladšie publikum a dať jasný signál, že značka je tolerantná a otvorená.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  3. Až vďaka chorobe objavila svoj talent
  4. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  5. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie
  6. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou?
  7. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru
  8. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým?
  9. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori
  10. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Bim Challenge 2019
  3. Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov
  4. Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur
  5. Grilovacia sezóna je zahájená!
  6. Moderné bývanie v Žiline v 30-tych rokoch 20. storočia
  7. Čerpačky OMV na Slovensku majú dvere otvorené aj počas sviatkov
  8. Funkce pro Slovensko: navigace na čísla popisná i bez ulic! Mio
  9. Projekt CEC spojil študentov ekonomických univerzít troch štátov
  10. Kúzlo pravidelného investovania
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019 18 931
  2. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 12 553
  3. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 9 043
  4. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 8 642
  5. Čo upiecť na Veľkú noc? 5 skvelých dezertov Adriany Polákovej 6 873
  6. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 5 432
  7. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou? 4 402
  8. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali 3 654
  9. Až vďaka chorobe objavila svoj talent 3 469
  10. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 3 080

Hlavné správy zo Sme.sk

Hriešnica, prekliata dcéra či bohyňa. Kto bola Morena

Jarný zvyk odráža krvavé pohanské rituály.

Letiaca zapálená figurína Moreny.

Ukrajinci išli do rizika. Do čela krajiny si vybrali novú tvár

Volodymyr Zelenskyj bude novým ukrajinským prezidentom.

Volodymyr Zelenskyj po zverejnení exit pollov.

Pri Poslednej večeri urobil Leonardo da Vinci fatálnu chybu

O omyle, ktorého sa dopustil maliar, sa hovorí málo.

Slovenský hokejista Richard Pánik v drese Arizony Coyotes.

Neprehliadnite tiež

Zuby budúcnosti: Ako pomôžu moderné technológie v starostlivosti o chrup?

Ústna hygiena sa vďaka moderným technológiám mení a zjednodušuje.

Naučte sa vyberať správny mejkap, raz a navždy

Záleží na tom, aké produkty si nanášame na tvár.

Selma Blair

Zrkadlenie vo vzťahu: Po rokoch sa meníme na svojich partnerov

Veda vysvetľuje, prečo sa na seba ľudia v páre podobajú.