SME
Utorok, 20. október, 2020 | Meniny má VendelínKrížovkyKrížovky

Rodinu môžu tvoriť aj dve ženy, hlási nová kampaň Ralpha Laurena

V reklame účinkujú skutočné osobnosti.

Loading

...

Nezáleží na tom, či je veľká alebo malá. Nie je dôležité, či ju tvoríte vo dvojici, ste zosobášení, alebo ju utvárate s osobou rovnakého pohlavia. Tou najdôležitejšou hodnotou rodiny je láska.

Také je posolstvo jarnej kampane módnej značky Ralph Lauren, ktorá vyzdvihuje lásku a rodinu v jej najrôznejších podobách.

Predstavuje v nej medzigeneračné vzťahy, matky s dcérami, synov s otcami, kompletné rodiny, manželstvá, partnerstvá aj rodiny tvorené ľuďmi rovnakého pohlavia.

Rodina je láska

Prečítajte si tiež: Burberry robí odvážny krok, v ich novej kampani sa bozkávajú muži Čítajte 

„Sme presvedčení, že rodina je dnes jednou z najpozitívnejších síl a všetkých nás silno zjednocuje,“ hovorí Jonathan Bottomley - marketingový riaditeľ spoločnosti Ralph Lauren, pre The Independent a dodáva, že kampaň odráža práve tieto myšlienky.

Skryť Vypnúť reklamu

Krátky fashion film kampane je poskladaný z idylických obrazov ôsmich rodín, ktoré spoločne trávia voľné dni. Zábery zobrazujú prechádzky na pláži, hranie sa s deťmi, spoločnú jazdu autom aj vítanie sa pri príchode.

Jemnú hudbu a herecké akcie dopĺňajú nielen štýlové modely z aktuálnej jarnej kolekcie, ale aj sprievodný text adorujúci rodinu a lásku v nej. „Rodina je domov, je to cítiť sa ako doma. Kdekoľvek ste, rodina je všetko. Rodina je centrom môjho sveta. Máte zodpovednosť, keď ľúbite niekoho, o koho sa musíte postarať,“ hlása kampaň.

Načítavam video...

Autentické príbehy rodín

Podobných kampaní sa nájde neúrekom, no reklama Ralpha Laurena prináša dôležitú novinku. Rodina je v nej zobrazená autenticky – vystupujú v nej osobnosti so svojimi skutočnými príbuznými.

Skryť Vypnúť reklamu

V kampani účinkuje napríklad modelka Teresa Lourenco s dcérou a synom, fotograf Buzzy Kerbox a jeho traja synovia, modelka Marian Moneymaker s vnučkami, ale aj režisérka Cecile Winckler a jej partnerka Helena Tejedor.

Nejde o prvý pár rovnakého pohlavia, ktorý vystupuje v módnej kampani, no po prvý raz sa objavuje autentická dvojica, ktorá je predstavená ako rodina.

Veľké značky sú čoraz tolerantnejšie

Fasion filmy alebo reklamy sa už dlhšie hlásia k šíreniu tolerancie a rozmanitosti.

Prečítajte si tiež: Chlapec v ženských šatách: Štýlový slovenský fashion film búra tabu Čítajte 

Švédska spoločnosť IKEA zobrazovala páry rovnakého pohlavia už pred dvoma desaťročiami. Burberry pred časom zobrazila kampaň s bozkávajúcimi sa mužmi a do svojho typického károvaného vzoru vsunula dúhový pruh.

Začiatkom roka zas zaujala kampaň americkej značky svadobných odevov David’s Bridal, ktorá vo svojej kampani ukázala rozmanité svadby vrátane sobáša lesbického páru.

Skryť Vypnúť reklamu

Tento trend sa nevyhýba ani Slovensku. Návrhár Fero Mikloško vlani prezentoval svoju značku Fashion Filmom The Gift, v ktorom sa do ženských šiat prezlieka chlapec.

Značka Ralph Lauren sa však doteraz podobnému kroku stránila a vystupovala pomerne konzervatívne. Kampaňou chce osloviť mladšie publikum a dať jasný signál, že značka je tolerantná a otvorená.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  2. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  3. Zamestnanec chcel príspevok na stravu, no šéf mal iný názor.
  4. Home (ale aj) Office
  5. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  6. Zelená Bratislava
  7. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  8. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  9. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové
  10. Znečistenie riek už možno nebude možné zastaviť
  1. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  2. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  3. Zelená Bratislava
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  5. Ruža zmeny
  6. Úpravy automobilov pre ZŤP
  7. No Finish Line v Bratislave sa presúva do virtuálneho priestoru
  8. Mladí ľudia vstupujú do druhého piliera už aj cez internet
  9. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové
  10. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  1. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 28 272
  2. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 17 405
  3. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 16 124
  4. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 14 282
  5. Čo bude s gastráčmi a miliardy z EÚ ako prekliatie? 13 690
  6. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 314
  7. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 9 474
  8. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 096
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 8 997
  10. Budúcnosť v digitále je plná žien. V čom majú pred mužmi navrch? 8 611
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Koronavírus na Slovensku: Pribudlo 705 prípadov nákazy a ďalších šesť úmrtí (minúta po minúte)

Celkový počet nakazených na Slovensku dosiahol číslo 31 400. Pandémia Covid-19 si doteraz vyžiadala 98 obetí.

Odberné miesto na nový koronavírus.

Čo hovoria zahraničné štúdie o reštauráciách a fitnescentrách

Treba vetrať, nosiť rúško a udržiavať odstup.

Ilustračné foto.
Peter Sagan na Giro d'Italia 2020.
Bývalý šéf Inštitútu zdravotníckej politiky Martin Smatana.

Neprehliadnite tiež

Čo sa môžu ženy naučiť z vlastnej autoerotiky

Výskum ukázal, že frekvencia nie je až taká dôležitá.

Ilustračné foto.

Pikantné, sladké aj zdravé. Vybrali sme recepty na výborné vaječné jedlá

Vajcia využijete v prílohách aj hlavných jedlách.

Mollie Bloudoff-Indelicatová požiadala svojho priateľa Grega Linchovia počas beztiažového letu na medzinárodnom letisku Dulles.