Burberry robí odvážny krok, v ich novej kampani sa bozkávajú muži

Značka, ktorá kedysi vyrábala kabáty pre staršie dámy, dnes podporuje LGBT.

Loading

...

Ikonické káro známe ako Nova tvoria čierne, biele a červené mriežky na pieskovom podklade. Je to vzor, ktorý sa pre svetoznámu britskú značku Burberry stal poznávacím znamením.

Najnovšie je však doplnený aj o dúhový pruh, ktorým dáva najavo podporu LGBT komunite. Podporiť gayov, lesbičky, bisexuálov a transgender osoby je u značky pomerne odvážny krok.

Článok pokračuje pod video reklamou

Labutia pieseň dlhoročného dizajnéra

Burberry čakajú zmeny. Už v októbri minulého roka ohlásil jej dlhoročný dizajnér Christopher Bailey odchod zo spoločnosti. V roku 2014 bol Bailey z pozície dizajnéra povýšený na generálneho riaditeľa.

Prečítajte si tiež: Teplákov a legín na verejnosti bude stále viac, treba sa s tým zmieriť

Hoci nie všetci boli z jeho vedenia nadšení kritizovali ho za neprehľadné financovanie spoločnosti, celkový prínos sa mu uprieť nedá.

Za sedemnásť rokov jeho spolupráce so značkou, ktorá kedysi predávala len kabáty pre bohaté dámy v rokoch, dokázal vytvoriť ikonický, jasne rozpoznateľný a celosvetovo úspešný módny dom.

Vo svojej poslednej kolekcii, ktoré pre Burberry zrealizuje, však chce dať najavo podporu LGBT komunite.

„Moja posledná kolekcia v spoločnosti Burberry je venovaná na podporu niekoľkých najlepších a najpríkladnejších organizácií, ktoré podporujú LGBT mládež po celom svete. Nikdy nebol lepší čas povedať svetu, že v rôznorodosti je podstata našej sily a tvorivosti,“ povedal na margo novej kolekcie Christopher Bailey počas akcie London Fasion Week. Práve na nej novú kolekciu predstavil.

Loading

...

Výťažok z kolekcie by mal podporiť tri organizácie, ktoré sa zaoberajú osvetou a pomocou mladým ľudom z LGBT komunity.

Ide o The Albert Kennedy Trust, ktorá pomáha LGBT ľuďom bez domova, Trevor Project – americkú organizáciu snažiacu sa o zníženie samovrážd v komunite a ILGA – medzinárodnú spoločnosť bojujúcu za práva LGBT.

Kolekciu podporuje aj odvážna kampaň

Módny dom kolekciu aktuálne podporil aj odvážnou kampaňou s názvom Wrapped in Love. Jej autorom je fotograf Alasdair McLellan, s ktorým spoločnosť spolupracovala aj na predchádzajúcej úspešnej kampani.

Vo videu s retro nádychom vidno mladé dvojice, ktoré sa držia za ruky, objímajú sa či bozkávajú. Hovoria o svojich pocitoch, o zamilovanosti a láske. Väčšina z dvojíc je pritom rovnakého pohlavia a má oblečené niektoré kúsky z novej kolekcie.

McLellanove fotografie sú veľmi čisté a jednoduché a je v nich prítomná aj istá poetickosť, drsnosť a romantika. Fotografie aj video sú dostupné na stránke them.us.

Loading

...

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  3. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  4. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  5. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  6. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  7. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  8. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  9. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  1. Manažment a svet v pohybe, výzvy, príležitosti a hrozby
  2. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  3. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  4. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  5. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  6. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  7. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  8. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  9. Rozdiel medzi Dič a Ič dph
  10. Ekonomická diplomacia Indonézie
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 622
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 567
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 21 181
  4. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 11 529
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 9 583
  6. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 4 760
  7. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 4 102
  8. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 4 083
  9. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 691
  10. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 3 642

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Hmly, nočné jazdy, hazardéri so smrťou. Aké je byť na čele vlaku

Obyčajný cestujúci takúto jazdu nezažije.

PLUS

Čo robíš, spíš? Spíš ne. Ako si Česi a Slováci rozumejú

Na čom sa lámu preteky v jazykových omyloch.

Neprehliadnite tiež

Zimný trend číslo jeden: Káro a tartan menia farbu

Aj túto sezónu sú stredobodom pozornosti.