Burberry robí odvážny krok, v ich novej kampani sa bozkávajú muži

Značka, ktorá kedysi vyrábala kabáty pre staršie dámy, dnes podporuje LGBT.

Loading

...

Ikonické káro známe ako Nova tvoria čierne, biele a červené mriežky na pieskovom podklade. Je to vzor, ktorý sa pre svetoznámu britskú značku Burberry stal poznávacím znamením.

Najnovšie je však doplnený aj o dúhový pruh, ktorým dáva najavo podporu LGBT komunite. Podporiť gayov, lesbičky, bisexuálov a transgender osoby je u značky pomerne odvážny krok.

Článok pokračuje pod video reklamou

Labutia pieseň dlhoročného dizajnéra

Burberry čakajú zmeny. Už v októbri minulého roka ohlásil jej dlhoročný dizajnér Christopher Bailey odchod zo spoločnosti. V roku 2014 bol Bailey z pozície dizajnéra povýšený na generálneho riaditeľa.

Prečítajte si tiež: Teplákov a legín na verejnosti bude stále viac, treba sa s tým zmieriť

Hoci nie všetci boli z jeho vedenia nadšení kritizovali ho za neprehľadné financovanie spoločnosti, celkový prínos sa mu uprieť nedá.

Za sedemnásť rokov jeho spolupráce so značkou, ktorá kedysi predávala len kabáty pre bohaté dámy v rokoch, dokázal vytvoriť ikonický, jasne rozpoznateľný a celosvetovo úspešný módny dom.

Vo svojej poslednej kolekcii, ktoré pre Burberry zrealizuje, však chce dať najavo podporu LGBT komunite.

„Moja posledná kolekcia v spoločnosti Burberry je venovaná na podporu niekoľkých najlepších a najpríkladnejších organizácií, ktoré podporujú LGBT mládež po celom svete. Nikdy nebol lepší čas povedať svetu, že v rôznorodosti je podstata našej sily a tvorivosti,“ povedal na margo novej kolekcie Christopher Bailey počas akcie London Fasion Week. Práve na nej novú kolekciu predstavil.

Loading

...

Výťažok z kolekcie by mal podporiť tri organizácie, ktoré sa zaoberajú osvetou a pomocou mladým ľudom z LGBT komunity.

Ide o The Albert Kennedy Trust, ktorá pomáha LGBT ľuďom bez domova, Trevor Project – americkú organizáciu snažiacu sa o zníženie samovrážd v komunite a ILGA – medzinárodnú spoločnosť bojujúcu za práva LGBT.

Kolekciu podporuje aj odvážna kampaň

Módny dom kolekciu aktuálne podporil aj odvážnou kampaňou s názvom Wrapped in Love. Jej autorom je fotograf Alasdair McLellan, s ktorým spoločnosť spolupracovala aj na predchádzajúcej úspešnej kampani.

Vo videu s retro nádychom vidno mladé dvojice, ktoré sa držia za ruky, objímajú sa či bozkávajú. Hovoria o svojich pocitoch, o zamilovanosti a láske. Väčšina z dvojíc je pritom rovnakého pohlavia a má oblečené niektoré kúsky z novej kolekcie.

McLellanove fotografie sú veľmi čisté a jednoduché a je v nich prítomná aj istá poetickosť, drsnosť a romantika. Fotografie aj video sú dostupné na stránke them.us.

Loading

...

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 567
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 664
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 440
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 437
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 9 663
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 442
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 703
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 659
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 797
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 238

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Noční vlci: nielen motorkári, ale aj Putinovi žoldnieri

Gang ruských motorkárov je prepojený na Kremeľ, v Európe môže šíriť nielen propagandu.

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

PRIMÁR

Ako dlho zostane nikotín v tele po poslednej cigarete?

Kedy sa nikotín odbúra z krvi a komu to trvá najdlhšie.

Neprehliadnite tiež

Zuzana Smatanová: Pred koncertami v sebe občas musím zobudiť extroverta

Speváčka po rokoch príprav vydala nový album.

Začnem od zajtra: Čo robiť, keď chýba motivácia k pohybu

Dobrý pocit zo športu dosiahnete ľahšie, ako si myslíte.

Keď varí muž: Streetfood na mastnom papieri je hit. Právom?

Cez týždeň jedzte, čo chcete, ale v sobotu si uvarte zložité jedlo.