SME

Burberry robí odvážny krok, v ich novej kampani sa bozkávajú muži

Značka, ktorá kedysi vyrábala kabáty pre staršie dámy, dnes podporuje LGBT.

Loading

...

Ikonické káro známe ako Nova tvoria čierne, biele a červené mriežky na pieskovom podklade. Je to vzor, ktorý sa pre svetoznámu britskú značku Burberry stal poznávacím znamením.

Najnovšie je však doplnený aj o dúhový pruh, ktorým dáva najavo podporu LGBT komunite. Podporiť gayov, lesbičky, bisexuálov a transgender osoby je u značky pomerne odvážny krok.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Labutia pieseň dlhoročného dizajnéra

Burberry čakajú zmeny. Už v októbri minulého roka ohlásil jej dlhoročný dizajnér Christopher Bailey odchod zo spoločnosti. V roku 2014 bol Bailey z pozície dizajnéra povýšený na generálneho riaditeľa.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Teplákov a legín na verejnosti bude stále viac, treba sa s tým zmieriť Čítajte 

Hoci nie všetci boli z jeho vedenia nadšení kritizovali ho za neprehľadné financovanie spoločnosti, celkový prínos sa mu uprieť nedá.

Za sedemnásť rokov jeho spolupráce so značkou, ktorá kedysi predávala len kabáty pre bohaté dámy v rokoch, dokázal vytvoriť ikonický, jasne rozpoznateľný a celosvetovo úspešný módny dom.

Vo svojej poslednej kolekcii, ktoré pre Burberry zrealizuje, však chce dať najavo podporu LGBT komunite.

„Moja posledná kolekcia v spoločnosti Burberry je venovaná na podporu niekoľkých najlepších a najpríkladnejších organizácií, ktoré podporujú LGBT mládež po celom svete. Nikdy nebol lepší čas povedať svetu, že v rôznorodosti je podstata našej sily a tvorivosti,“ povedal na margo novej kolekcie Christopher Bailey počas akcie London Fasion Week. Práve na nej novú kolekciu predstavil.

SkryťVypnúť reklamu

Loading

...

Výťažok z kolekcie by mal podporiť tri organizácie, ktoré sa zaoberajú osvetou a pomocou mladým ľudom z LGBT komunity.

Ide o The Albert Kennedy Trust, ktorá pomáha LGBT ľuďom bez domova, Trevor Project – americkú organizáciu snažiacu sa o zníženie samovrážd v komunite a ILGA – medzinárodnú spoločnosť bojujúcu za práva LGBT.

Kolekciu podporuje aj odvážna kampaň

Módny dom kolekciu aktuálne podporil aj odvážnou kampaňou s názvom Wrapped in Love. Jej autorom je fotograf Alasdair McLellan, s ktorým spoločnosť spolupracovala aj na predchádzajúcej úspešnej kampani.

Vo videu s retro nádychom vidno mladé dvojice, ktoré sa držia za ruky, objímajú sa či bozkávajú. Hovoria o svojich pocitoch, o zamilovanosti a láske. Väčšina z dvojíc je pritom rovnakého pohlavia a má oblečené niektoré kúsky z novej kolekcie.

SkryťVypnúť reklamu

McLellanove fotografie sú veľmi čisté a jednoduché a je v nich prítomná aj istá poetickosť, drsnosť a romantika. Fotografie aj video sú dostupné na stránke them.us.

Loading

...

LGBTQI+ menšina

Súvisiace témy: Fashion
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  3. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  5. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  6. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  7. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  8. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  1. Prvý mobil je tu: tipy, ako ho využiť zodpovedne
  2. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  5. Ako naši krajania v Amerike začínali od nuly
  6. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  7. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  8. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  1. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 9 535
  2. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 6 042
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 5 188
  4. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 137
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 604
  6. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 4 398
  7. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 3 496
  8. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 3 208
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Zdravotní Klauni: Zdravotná klaunka: Keď si nasadíme na tvár červený nos, pozeráme sa na svet inak
  2. Janka Bittó Cigániková: Klamstvá o interrupciách. Naleteli ste aj vy?
  3. Andrea Podešvová: Je nevera vždy zrada, alebo niekedy len volanie o pomoc?
  4. Tomáš Mikloško: 8 prekvapivých faktov o vzťahoch, ktoré zmenia váš pohľad na lásku
  5. Zdravotní Klauni: Otec, bezpečný prístav dieťaťa v nemocnici
  6. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  7. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  8. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  1. Radko Mačuha: "Maskovacie prvky" auta šéfa SIS 17 250
  2. Ivan Mlynár: Je Šutaj Eštok úplný kretén ? Nie, je to génius. Ak to niekto nechápe, je to jeho problém. 12 224
  3. Ján Šeďo: To dopravní inžinieri všetko posr**i ! 9 657
  4. Radoslav Záhumenský: Rozhľadňa, ktorú takmer nikto nepozná, a pritom z nej Malá Fatra ukazuje svoju pravú krásu! 7 338
  5. Rado Surovka: Matovičove bomby sú späť 6 879
  6. Daniel Guľaš: Svetový šašo 6 387
  7. Dušan Koniar: Puč na Slovensku 5 333
  8. Ján Valchár: Ešte jeden večerný blog 4 448
  1. Radko Mačuha: Pre Ficových šimpanzizantov.
  2. Marcel Rebro: Diplomacia podľa Fica: úsmevy v Pekingu a Užhorode, dym v Kyjive
  3. Marian Nanias: Jadrové reaktory použité v kozmickom prieskume.
  4. Radko Mačuha: Fico nás posiela na výlet do Číny.
  5. Marian Nanias: Atómová elektráreň na Mesiaci?
  6. Věra Tepličková: Naša Cecilia, že nie je naša Cecília?
  7. Věra Tepličková: Vírus vraj sa objavil, parlament nám zamoril
  8. Jiří Ščobák: Proč je boj Palestinců konfliktem mezi bohatými a chudými? A co s tím má F*co?
SkryťZatvoriť reklamu