Burberry robí odvážny krok, v ich novej kampani sa bozkávajú muži

Značka, ktorá kedysi vyrábala kabáty pre staršie dámy, dnes podporuje LGBT.

Loading

...

Ikonické káro známe ako Nova tvoria čierne, biele a červené mriežky na pieskovom podklade. Je to vzor, ktorý sa pre svetoznámu britskú značku Burberry stal poznávacím znamením.

Najnovšie je však doplnený aj o dúhový pruh, ktorým dáva najavo podporu LGBT komunite. Podporiť gayov, lesbičky, bisexuálov a transgender osoby je u značky pomerne odvážny krok.

Labutia pieseň dlhoročného dizajnéra

Burberry čakajú zmeny. Už v októbri minulého roka ohlásil jej dlhoročný dizajnér Christopher Bailey odchod zo spoločnosti. V roku 2014 bol Bailey z pozície dizajnéra povýšený na generálneho riaditeľa.

Prečítajte si tiež: Teplákov a legín na verejnosti bude stále viac, treba sa s tým zmieriť

Hoci nie všetci boli z jeho vedenia nadšení kritizovali ho za neprehľadné financovanie spoločnosti, celkový prínos sa mu uprieť nedá.

Za sedemnásť rokov jeho spolupráce so značkou, ktorá kedysi predávala len kabáty pre bohaté dámy v rokoch, dokázal vytvoriť ikonický, jasne rozpoznateľný a celosvetovo úspešný módny dom.

Vo svojej poslednej kolekcii, ktoré pre Burberry zrealizuje, však chce dať najavo podporu LGBT komunite.

„Moja posledná kolekcia v spoločnosti Burberry je venovaná na podporu niekoľkých najlepších a najpríkladnejších organizácií, ktoré podporujú LGBT mládež po celom svete. Nikdy nebol lepší čas povedať svetu, že v rôznorodosti je podstata našej sily a tvorivosti,“ povedal na margo novej kolekcie Christopher Bailey počas akcie London Fasion Week. Práve na nej novú kolekciu predstavil.

Loading

...

Výťažok z kolekcie by mal podporiť tri organizácie, ktoré sa zaoberajú osvetou a pomocou mladým ľudom z LGBT komunity.

Ide o The Albert Kennedy Trust, ktorá pomáha LGBT ľuďom bez domova, Trevor Project – americkú organizáciu snažiacu sa o zníženie samovrážd v komunite a ILGA – medzinárodnú spoločnosť bojujúcu za práva LGBT.

Kolekciu podporuje aj odvážna kampaň

Módny dom kolekciu aktuálne podporil aj odvážnou kampaňou s názvom Wrapped in Love. Jej autorom je fotograf Alasdair McLellan, s ktorým spoločnosť spolupracovala aj na predchádzajúcej úspešnej kampani.

Vo videu s retro nádychom vidno mladé dvojice, ktoré sa držia za ruky, objímajú sa či bozkávajú. Hovoria o svojich pocitoch, o zamilovanosti a láske. Väčšina z dvojíc je pritom rovnakého pohlavia a má oblečené niektoré kúsky z novej kolekcie.

McLellanove fotografie sú veľmi čisté a jednoduché a je v nich prítomná aj istá poetickosť, drsnosť a romantika. Fotografie aj video sú dostupné na stránke them.us.

Loading

...

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Čo sa stalo s mojimi úsporami v druhom pilieri?
  2. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  3. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  4. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny
  5. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  6. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  7. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu
  8. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online
  9. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime
  10. Stotisíc ľudí rozhodlo: Nadácia banky rozdelí štvrť milióna eur
  1. Viete, aké sú najlepšie možnosti sporenia pre mladých?
  2. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  3. Lídri farmárov? Jeden je spájaný so zločinom. A druhý?
  4. Hitem jsou cyklopočítače Mio - pro zábavu i výkon
  5. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny
  6. Ako založiť spoločnosť v Rakúsku
  7. Tatranská mliekareň prosperuje aj vďaka spolupráci s Tescom
  8. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  9. Noerr advised on WebSupport deal
  10. Čo sa stalo s mojimi úsporami v druhom pilieri?
  1. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku 15 011
  2. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu 13 193
  3. Na dôchodok si možno sporíte zle. Šesť zásad správneho šetrenia 11 148
  4. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 8 037
  5. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma 6 414
  6. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny 6 227
  7. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici 4 944
  8. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online 4 824
  9. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie 3 917
  10. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime 3 633

Hlavné správy zo Sme.sk

PRÍBEHY SLÁVNYCH FOTOGRAFIÍ

Japonci sa vzdali, schmatol ju a pobozkal. Zomrel bozkávajúci námorník

Bozk symbolizuje koniec vojny.

Neprehliadnite tiež

Obliekal známe ženy, ikona Lagerfeld bol neprehliadnuteľný

Okrem Chanelu riadil Lagerfeld aj značku Fendi.

Karl Lagerfeld so speváčkou Lady Gaga.

Ako sa s partnerom rozprávať o psychických problémoch?

Svoj psychický stav by ste nemali tajiť.

Ilustračné foto.
Martha Gellhornová a Ernest Hemingway
Ilustračné foto.