SME

Burberry robí odvážny krok, v ich novej kampani sa bozkávajú muži

Značka, ktorá kedysi vyrábala kabáty pre staršie dámy, dnes podporuje LGBT.

Loading

...

Ikonické káro známe ako Nova tvoria čierne, biele a červené mriežky na pieskovom podklade. Je to vzor, ktorý sa pre svetoznámu britskú značku Burberry stal poznávacím znamením.

Najnovšie je však doplnený aj o dúhový pruh, ktorým dáva najavo podporu LGBT komunite. Podporiť gayov, lesbičky, bisexuálov a transgender osoby je u značky pomerne odvážny krok.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Labutia pieseň dlhoročného dizajnéra

Burberry čakajú zmeny. Už v októbri minulého roka ohlásil jej dlhoročný dizajnér Christopher Bailey odchod zo spoločnosti. V roku 2014 bol Bailey z pozície dizajnéra povýšený na generálneho riaditeľa.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Teplákov a legín na verejnosti bude stále viac, treba sa s tým zmieriť Čítajte 

Hoci nie všetci boli z jeho vedenia nadšení kritizovali ho za neprehľadné financovanie spoločnosti, celkový prínos sa mu uprieť nedá.

Za sedemnásť rokov jeho spolupráce so značkou, ktorá kedysi predávala len kabáty pre bohaté dámy v rokoch, dokázal vytvoriť ikonický, jasne rozpoznateľný a celosvetovo úspešný módny dom.

Vo svojej poslednej kolekcii, ktoré pre Burberry zrealizuje, však chce dať najavo podporu LGBT komunite.

„Moja posledná kolekcia v spoločnosti Burberry je venovaná na podporu niekoľkých najlepších a najpríkladnejších organizácií, ktoré podporujú LGBT mládež po celom svete. Nikdy nebol lepší čas povedať svetu, že v rôznorodosti je podstata našej sily a tvorivosti,“ povedal na margo novej kolekcie Christopher Bailey počas akcie London Fasion Week. Práve na nej novú kolekciu predstavil.

SkryťVypnúť reklamu

Loading

...

Výťažok z kolekcie by mal podporiť tri organizácie, ktoré sa zaoberajú osvetou a pomocou mladým ľudom z LGBT komunity.

Ide o The Albert Kennedy Trust, ktorá pomáha LGBT ľuďom bez domova, Trevor Project – americkú organizáciu snažiacu sa o zníženie samovrážd v komunite a ILGA – medzinárodnú spoločnosť bojujúcu za práva LGBT.

Kolekciu podporuje aj odvážna kampaň

Módny dom kolekciu aktuálne podporil aj odvážnou kampaňou s názvom Wrapped in Love. Jej autorom je fotograf Alasdair McLellan, s ktorým spoločnosť spolupracovala aj na predchádzajúcej úspešnej kampani.

Vo videu s retro nádychom vidno mladé dvojice, ktoré sa držia za ruky, objímajú sa či bozkávajú. Hovoria o svojich pocitoch, o zamilovanosti a láske. Väčšina z dvojíc je pritom rovnakého pohlavia a má oblečené niektoré kúsky z novej kolekcie.

SkryťVypnúť reklamu

McLellanove fotografie sú veľmi čisté a jednoduché a je v nich prítomná aj istá poetickosť, drsnosť a romantika. Fotografie aj video sú dostupné na stránke them.us.

Loading

...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Kam smerujú peniaze bohatých?
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  1. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  2. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  3. Kam smerujú peniaze bohatých?
  4. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  6. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  8. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 943
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 146
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 080
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 107
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 609
  6. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 598
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 431
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 342
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 27 909
  2. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 879
  3. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 8 582
  4. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 7 753
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 626
  6. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 6 632
  7. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 6 026
  8. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 5 836
  1. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  2. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
  3. Tupou Ceruzou: Krížovka
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť?
  5. Roman Kebísek: Láska mladej Timravy k dvom bratom
  6. Radko Mačuha: Cintula chcel Fica zavraždiť, pretože chce Mier.
  7. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  8. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
SkryťZatvoriť reklamu