Jarné trendy v líčení prinášajú jemnosť a sviežosť. Inšpirujte sa!

Zima a chladné počasie nás už unavuje, prinášame vám teda závan jari v podobe beauty lookov a trendov líčenia na blížiacu sa jar.

(Zdroj: Chanel, Lancome, YSL)

Jarné líčenie sa nesie v znamení jemnosti a sviežosti. Pantone Color Institute totiž za farby roka zvolil Rose Quartz a svetlý odtieň modrej Serenity Blue.

Táto voľba sa odráža nielen na oblečení ale i na make-upe, teda očiach, perách, i nechtoch. Tieto upokojujúce farby plné jarnej energie z vás urobia vílu a osviežia zimou unavenú tvár.

chanel_jar_16.jpg

Ikonická značka Chanel stavila na záblesky fialovej, zelenomodrej a zelenej, ktoré symbolizujú bezstarostného ducha. Nové spektrum ružovej, koralovej a odtiene malinovej zasa evokujú rannú oblohu.

chanel_kol.jpg

Lancôme sa pri jarnom líčení na tento rok inšpiroval gráciou a ľahkosťou bytia, ktoré dávajú priestor kreativite a snívaniu.

Kombinuje detskú spontánnosť so zmyselnosťou, eleganciou, jemnými i pikantnými farbami. Výsledkom je ultramoderný look.

lancome_jar_16_1.jpg

Yves Saint Laurent sa riadi inštinktami ako vietor, ktorý sa pohráva na jar vo vašich vlasoch a nenecháva sa spútať konvenciami.

Prináša svetlo zelenú, tlmenú zelenú a broskyňovú, pričom spolieha na slobodného ducha nositeľky a jej nespútanú kreativitu.

ysljar16_1.jpg

Ružová vytvára dojem sviežosti a fialová dodáva do tváre svetlo. Pery sú na jar ovocné a šťavnaté a nechty odrážajú farbu ružového opálu s perleťovým nádychom.

yslkol.jpg

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  5. Splnený sen
  6. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  7. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  8. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  9. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  10. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný
  1. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  2. Vysoká hra o súdne trovy
  3. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  4. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  5. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  6. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  7. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  8. Ako na refinancovanie hypotéky
  9. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  10. Splnený sen
  1. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 11 253
  2. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 7 427
  3. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 5 281
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 302
  5. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 582
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 455
  7. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 2 276
  8. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 754
  9. Splnený sen 1 612
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 535

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Kotlebova dymová clona zakrýva väčší útok

Kým sa sústredíme na kreslo Mariana Kotlebu a okrajovo Milana Uhríka v Nitre, ĽSNS sa chystá zabrať stovky miest naprieč všetkými župami.

DOMOV

Smer vyzýva Lipšica, aby Žitňanskú požiadal o mimoriadne dovolanie

Lipšic dostal podmienečný trest tri roky.

KOŠICE KORZÁR

Vo väzbe pre podvody skončili podnikatelia aj bývalí športovci

Medzi obvinenými sú aj známe mená.

Neprehliadnite tiež

Michael Fassbender a Alicia Vikander sa zosobášili

Známy herecký pár si povedal svoje áno po troch rokoch vzťahu.

Kým ženy nenosili ani spodnú bielizeň, muži si na pančuchách zakladali

Než sa z pančúch stal symbol ženskosti, nosili ich muži.

Speváčka Pink otvorene o svojom vzťahu: Na monogamii treba neustále pracovať

V partnerstve podľa nej nastanú chvíle, kedy sa pár vyhýba intímnostiam aj celý rok.

V dennom televíznom vysielaní Briti prvýkrát ukázali ženskú bradavku

V boji proti rakovine prsníka sa organizácii CoppaFeel! podarilo získať právo odvysielať svoju reklamu s nahým prsníkom.