SME
Utorok, 25. február, 2020 | Meniny má Frederik(a)

Ako za týždeň zhodiť dva kilogramy

Podľa tohto návodu zaručene získate ploché bruško do plaviek.

(Zdroj: Photl.com)

Plavková sezóna je už v plnom prúde. Ak máte pocit, že by ste mali zhodiť nejaké to kilečko, držte sa disciplinovane nasledujúcich pokynov a úspech vás zaručene neminie.

Ak vydržíte týždeň, budete ľahšia o dva kilogramy, ak dlhšie, hmotnosť pôjde ďalej dolu.

1. Pite len vodu

Dáte si sem-tam nejaké to pivko, ovocný fresh drink alebo limonádu? Každý z týchto nápojov má kalorickú hodnotu, ktorá zbytočne zvyšuje váš celkový energetický príjem.

Ak chcete rýchlo chudnúť, pite len čistú vodu, prípadne si ju môžete ochutiť čerstvou citrónovou šťavou.

Článok pokračuje pod video reklamou

2. Vynechajte pečivo a cestoviny

Sacharidy z chleba, pečiva a cestovín zvyšujú hladinu cukru v krvi. Výsledok je jasný – čím viac takýchto potravín zjete, tým ľahšie priberiete. Počas redukcie hmotnosti ich preto radšej úplne vynechajte.

3. Cvičte aspoň polhodinu denne

Ak chcete naštartovať svoj metabolizmus, nestačí cvičiť len občas. Je potrebné hýbať sa každý deň. Každodenný kardio tréning, pri ktorom sa mierne zadýchate a spotíte by mal trvať aspoň tridsať minút.

Ani o minútu menej. Okrem toho by ste mali aj posilňovať s váhou vlastného tela. Môžete vyskúšať výpady, drepy, kľuky, „brušáky“ – čokoľvek, čo posilní vaše svaly.

4. Dajte si pred cvičením šálku kávy

Káva vás povzbudí nielen ráno pred odchodom do práce, ale aj pred tréningom. Piť by ste ju mali nesladenú, čisto čiernu alebo s kvapkou nízkotučného mlieka.

Je dokázané, že ľudia, ktorí si dajú šálku kávy pred cvičením, cvičia intenzívnejšie a ľahšie spaľujú kalórie.

5. Vyspite sa doružova

Ak potrebujete ráno skoro vstávať, choďte skôr spať. Len dokonale oddýchnutý organizmus dokáže ľahko spaľovať kalórie.

Okrem toho niektorí ľudia zvyknú únavu z nedostatku spánku „zajedať“, čo je zlozvyk, ktorý pri chudnutí rozhodne nepotrebujete.

6. Vynechajte maškrty

Prestaňte maškrtiť medzi hlavnými jedlami. Jedzte len trikrát denne. Ušetríte si tak množstvo zbytočne prijatých kalórií.

7. Dajte si na obed rybu

Rybacie mäso je ľahko stráviteľné a navyše plné hodnotných výživných látok. Môže byť pečené alebo dusené. Počas chudnutia by ste nemali jesť nič vyprážané.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

Hlavné správy zo Sme.sk

Píše Ivan Mikloš

Aby nám nevládli Marťania (píše Ivan Mikloš)

Mečiarovi voliči z roku 1998 a 2002 sa chystajú voliť už o pár dní Fica a jeho stranu.

Predseda strany Smer Robert Fico.
Ilustračné foto.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Veľa šťastia s Kollárom

Boris Kollár nebude verný ani v koalícii.

Peter Tkačenko

Neprehliadnite tiež

Sto rokov volebného práva žien v ČSR

Slovenky volia už sto rokov: Predpokladalo sa, že sa budú riadiť kazateľnicou (rozhovor)

Historička Zavacká o volebnom práve žien.

Katarína Zavacká

Recepty s lososom. Pripravte si najchutnejšie pokrmy z obľúbenej ryby

Desať jednoduchých a chutných receptov na jedlá s lososom.

Losos s cesnakovým kelom a slaninkou

Toto je len začiatok. Ženy oslavujú odsúdenie Weinsteina

Súd s producentom sa ešte nekončí, obete chcú ďalšiu spravodlivosť.

Herečky Rose McGowanová (vpravo) a Rosanna Arquetteová (v strede vľavo) počas konferencie po príchode Harveyho Weinsteina do New Yorku. Záber je zo 6. januára 2020.