Chcete schudnúť do plaviek? Inšpirujte sa fitness programom Gwyneth Paltrow

Aj po štyridsiatke má postavu ako dievčatko vďaka jednoduchým zásadám, ktoré platia na každého.

(Zdroj: SITA)

Hollywood je plný šialencov, ktorí drú v posilňovni do odpadnutia a držia extrémne diéty. Štyridsaťdvaročná matka dvoch detí Gwyneth Paltrow si zvolila celkom inú stratégiu.

Jej cesta ku štíhlej postave vedie cez zlatý stred. Zásady, ktoré dodržiava pri cvičení a stravovaní si môže osvojiť každý, kto má aspoň trochu pevnej vôle.

Dodržiavajte rovnováhu

Vaše telo bude dobre spaľovať kalórie, keď budete dodržiavať rovnováhu medzi príjmom a výdajom energie. Keď zjete viac, mali by ste sa viac hýbať.

Gwyneth to rieši tak, že ak zhltne počas dňa viac kalórií, ide si večer zabehať. Samozrejme, nie s plným žalúdkom, ale až keď jej čiastočne vytrávi.

Inak preferuje skôr ranný beh, ktorý je výborný na naštartovanie metabolizmul. A keďže vie, že odpočinuté telo trávi lepšie ako unavené, dbá na kvalitný, dostatočne dlhý spánok.

sita_r8649.jpg

Foto: SITA

Vizualizujte si úspech

To, čo si dokážete predstaviť, ľahšie dosiahnete. Keď Gwyneth zhadzovala nadbytočné kilogramy po svojich dvoch tehotenstvách, predstavovala si samú seba, ako úžasne vyzerá v šortkách.

S plochým bruškom, pevným zadočkom, bez celulitídy... A postupne svoju predstavu premenila na skutočnosť.

Jedzte, keď ste hladná

To, že vyhladované telo ukladá zásoby „na horšie časy“, je stará známa vec. Gwyneth sa snaží vyvarovať tomuto stavu tak, že keď pocíti hlad, vždy si dá niečo zdravé pod zub.

Hrsť madlí, pohár zeleninovej šťavy, hrozienka alebo trochu kokosovej vody. Takto zaháňa pocity hladu medzi hlavnými jedlami, v ktorých dominujú nízkotučné bielkoviny, ovocie a zelenina.

Zvyčajne raňajkuje rozmixované madľové mleiko s čučoriedkami. Na obed si dá napríklad grilované kurča s dusenou zeleninou alebo šalátom a na večer zeleninovú polievku.

Zásadne sa vyhýba všetkému prifarbovanému, chemicky konzervovanému alebo umelo ochutenému.

Keď občas zhreší nejakou sladkosťou alebo rýchlym občerstvením, nikdy si nerobí výčitky.

Naopak, vychutná si nezdravú dobrotu s maximálnym pôžitkom. „Ak už zhltnem niečo nezdravé, ale chutné, snažím sa nevyrábať si z toho traumu,“ tvrdí.

Vie totiž, že pozitívne naladená myseľ vedie k lepšiemu tráveniu ako vystresovaná.

gwyneth_r4403.jpg

Foto: Instagram

Vytvorte si zdravé rituály

K viditeľným výsledkom v chudnutí sa dá dopracovať len pravidelnosťou. V jedení aj cvičení.

Preto si Gwyneth zámerne vytvára zdravé rituály, ktoré sa snaží pravidelne dodržiavať.

Hlavným jedlám a cvičeniu sa venuje každý deň približne v rovnakom čase. Telo, zvyknuté na pravidelný prísun kalórií, fyzickú námahu a relax chudne ľahšie ako to, ktoré je zmätené nepravidelným režimom.

Trénujte tak, aby vás to bavilo

Keď človek cvičí stále rovnako, rýchlo ho to prestane baviť. Navyše, zaťažovať len niektoré svalové partie a iné zanedbávať nie je veľmi zdravé.

Preto v tréningovom programe Gwyneth Paltrow nájdete beh, jogu, pilates aj posilňovanie s ľahkými činkami. Domáci posilňovací program pre ňu vypracovala celebritná trénerka Tracy Anderson.

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  4. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  5. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  7. Rastie nám pokrivená generácia?
  8. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  9. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  5. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  6. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  7. Detské zúbky sú veda
  8. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  9. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 8 634
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 139
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 684
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 107
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 258
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 242
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 051
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 988
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 810
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 787

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Žiadne potraviny a autobus raz za týždeň. Okraj kraja, na ktorý sa zabudlo

Ľudia v Prešovskom samosprávnom kraji o práci župana veľa nevedia. Trápia ich najmä cesty a nezamestnanosť, ale aj životné prostredie.

EKONOMIKA

Sagan či Hantuchová sa budú plateniu daní vyhýbať ťažšie

Ministerstvo chce zabrániť presunu ziskov.

Čo je nové na SME

SMEnaživo: Diskusia s kandidátmi na bratislavského župana

Príďte dnes o 18.00 diskutovať.

Neprehliadnite tiež

Vedkyňa, ktorá skúma ľudskú sexualitu: Žiarlivosť je obranný mechanizmus, načúvajme jej

Kateřina Klapilová tvrdí, že v laboratóriu je oveľa ťažšie vzrušiť ženy než mužov.

Ako vám pri pôrode môže pomôcť dula a kedy sa pre ňu rozhodnúť?

Prítomnosť duly pri pôrode dokázateľne znižuje percento cisárskych rezov.

Južná Morava: Dobré víno, história a prírodné krásy

Pri návšteve južnej Moravy vás čakajú neopakovateľné zážitky spojené s ochutnávaním kvalitného vína, spoznávaním bohatej histórie a prírodných unikátov.