Lenivosť cvičeniu nebráni. Takto to pôjde bez výhovoriek

Nemáte čas? Nechce sa vám? Výhovorky! Stačí šesť minút denne a budete sa cítiť a vyzerať lepšie.

(Zdroj: Nivea)

Prvá séria

HLBOKÉ PODREPY (PLIÉ)

Rozkročte sa na šírku bokov, brušné svaly držte zatiahnuté a panvu podsadenú. Nohy ešte o malý kúsok posuňte do strán. Rukami sa zaprite o boky, pokrčením v kolenách sa pomaly znižujte do podrepu a opäť sa dvíhajte do pôvodnej pozície. Opakujte 30x.

1.jpg

JAZDA NA BICYKLI

Ľahnite si na podlahu na chrbát, s bedrovou chrbticou pritlačenou k podlahe. Zatiahnite brušné svaly. Hlavu si podložte rukami a zdvihnite z podlahy, aby boli brušné svaly v miernom napätí. Potom zdvihnite kolená do 45-stupňového uhla a pomaly napodobnite pohyb, ako keď šliapete na bicykli. Cvičte 1 minútu.

2.jpg

KROKY S KRÍŽENÍM VZADU

1 minútu opakujte kroky s krížením vzadu.

3.jpg

UNOŽOVANIE V STOJI

Stojte rovno, zatiahnite brušné svaly a hmotnosť preneste na jednu nohu. Druhou nohou unožujte – 30x ju zdvíhajte bokom nahor a nadol. Potom nohy vymeňte. Tento cvik je skvelý na posilnenie svalov na vonkajších stranách stehien a na zadočku.

4.jpg

ZNOVA KROKY S KRÍŽENÍM VZADU

Opakujte kroky s krížením vzadu počas 1 minúty, opäť dajte do cvičenia čo najviac sily a energie.

5.jpg

Druhá séria

DÁMSKE KĽUKY

Ľahnite si na brucho s dlaňami položenými na podlahu, ruky položte o niečo viac od seba než na šírku pliec. Chodidlá zdvihnite do vzduchu, obe kolená zostávajú na zemi. Zatiahnite brušné svaly a s pomalým výdychom sa zdvihnite z podlahy. Cvik posilňuje celú hornú polovicu tela. Opakujte 12 až 20x.

a.jpg

POSILŇOVANIE SVALOV STEHIEN

Ľahnite si na chrbát, zdvihnite jemne pokrčené nohy do vzduchu, chodidlá držte pri sebe. Možno pre vás bude pohodlnejšie položiť si ruky pod bedrovú chrbticu. Roztvárajte nohy do bokov a vracajte naspäť, chodidlá stále pevne pritlačené k sebe. Cvičte 1 minútu.

b.jpg

ZDVIHY NÔH V ZANOŽENÍ

Kľaknite si, nohy dajte od seba na šírku bokov. Dlane držte položené na šírku pliec. Chrbát držte rovný, brušné svaly zatiahnuté a hlavu v jednej línii s chrbticou. Pravú nohu zanožte. So stiahnutím pravej časti zadku zdvihnite nohu tak vysoko, ako môžete. Opakujte 30x na každú nohu.

c.jpg

ZDVÍHANIE BOKOV

Ľahnite si na chrbát a rukami si podoprite hlavu. Pritiahnite kolená k hrudníku a zdvihnite nohy prekrížené v členkoch do vzduchu. Zdvíhajte boky z podlahy. Hlavu držte v neutrálnej polohe a pomaly sa vráťte do pôvodnej polohy. Opakujte 16x, potom nohy rozpojte, vymeňte prekríženie a urobte 16 opakovaní. Cvik posilňuje brušné svaly.

d.jpg

Výhody cvičení podľa Sarah Maxwellovej

Medzinárodná fitnesšpecialistka pre značku Nivea

  • zvládnu ich aj málo motivovaní lenivci,
  • stihnú ich aj vyťažení ľudia s minimom času,
  • cviky vychádzajú z pohybov, ktoré robíme počas bežného dňa, takže nie sú komplikované,
  • každý deň stačí prestriedať jednu sériu cvičení, aby ste si za týždeň spevnili celé telo,
  • najlepšie je cvičiť hneď ráno, aby ste naštartovali organizmus a rozprúdili energiu na celé doobedie.

Foto: Nivea

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Vieme, čo môže spôsobovať neplodnosť u mužov a žien
  2. Najkrajšie cyklotrasy na Slovensku nie sú iba v Bratislave
  3. Tri pravidlá, na ktoré inovatívne firmy nikdy nezabúdajú
  4. Bývanie v Jarabinkách teraz s kuchynskou linkou v cene bytu
  5. Zákazníkom sme vďaka našim službám ušetrili viac ako milión eur
  6. Plánujete zmeniť lekára? Na toto sa potrebujete pripraviť
  7. Zelené Grunty pripravujú nové byty do predaja
  8. Košická Klinika detí a dorastu je opäť krajšia
  9. Desať obľúbených multistop zájazdov do celého sveta
  10. Aká je skutočná pravda o Partners Group Sk?
  1. O2 a Matej Tóth otvárajú druhý ročník O2 Športovej akadémie
  2. METRO ukáže zákazníkom najnovšie trendy v gastronómii
  3. Joint International Week 2018 na EU v Bratislave
  4. Podpredseda vlády Vietnamu podporuje spoluprácu s EU v BA
  5. Zákazníkom sme vďaka našim službám ušetrili viac ako milión eur
  6. Tri pravidlá, na ktoré inovatívne firmy nikdy nezabúdajú
  7. Bývanie v Jarabinkách teraz s kuchynskou linkou v cene bytu
  8. Plánujete zmeniť lekára? Na toto sa potrebujete pripraviť
  9. Zelené Grunty pripravujú nové byty do predaja
  10. Poľovníkom sa nestaneš, musíš sa ním narodiť!
  1. Tieto dizajnové hrnčeky a poháre na kávu ocení každý 15 945
  2. Firmy, pri ktorých sa nemusíte obávať dvojakej kvality potravín 15 905
  3. Desať obľúbených multistop zájazdov do celého sveta 13 926
  4. Plánujete zmeniť lekára? Na toto sa potrebujete pripraviť 13 872
  5. Toto sú zdravotné problémy, o ktorých muži nehovoria 12 746
  6. Aká je skutočná pravda o Partners Group Sk? 10 782
  7. V Trenčíne vzniká nová komunita, susedia tu budú priateľmi 6 017
  8. Nenechajte svojich zamestnancov „vyhorieť“! 4 307
  9. Klima efekt bez klimatizácie 2 966
  10. Najkrajšie cyklotrasy na Slovensku nie sú iba v Bratislave 2 784

Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Whisky: Najväčšie peklo bola Severná Kórea. Takú izoláciu si nevieme predstaviť

Spevák Slobodnej Európy precestoval svet. Cez to hodnotí aj Slovensko.

DOMOV

Pri Badíne sa zrazil autobus s nákladiakom, neprežili dvaja ľudia

Na mieste zasahovalo takmer 20 hasičov.

ŠPORT

Hokejová eufória. V Trenčíne čakali na lístky už od polnoci

O rozhodujúci zápas finále hokejovej ligy je enormný záujem.

Neprehliadnite tiež

PR manažérka slovenských hviezd: Úspech umelcov je vykúpený množstvom driny

Adriána Čahojová tvrdí, že alfou a omegou dobrého PR je propagovať iba to, čomu veríte.

Vojvodkyňa Kate porodila druhého syna

Do kráľovskej rodiny pribudol ďalší člen. Kate a William majú svojho tretieho potomka.

Briti majú o následníka trónu viac. Pozrite si kráľovské deti

Ako vyzerali členovia britskej kráľovskej rodiny na detských snímkach?

Pippa Middleton čaká svoje prvé dieťa

Mladšia sestra vojvodkyne Kate porodí v októbri.

Začína sa týždeň Fashion Revolution. Aj Slováci chcú zmeniť módnu mašinériu

Najväčšia módna iniciatíva na svete vstupuje do piateho ročníka.