Lenivosť cvičeniu nebráni. Takto to pôjde bez výhovoriek

Nemáte čas? Nechce sa vám? Výhovorky! Stačí šesť minút denne a budete sa cítiť a vyzerať lepšie.

(Zdroj: Nivea)

Prvá séria

HLBOKÉ PODREPY (PLIÉ)

Rozkročte sa na šírku bokov, brušné svaly držte zatiahnuté a panvu podsadenú. Nohy ešte o malý kúsok posuňte do strán. Rukami sa zaprite o boky, pokrčením v kolenách sa pomaly znižujte do podrepu a opäť sa dvíhajte do pôvodnej pozície. Opakujte 30x.

1.jpg

JAZDA NA BICYKLI

Ľahnite si na podlahu na chrbát, s bedrovou chrbticou pritlačenou k podlahe. Zatiahnite brušné svaly. Hlavu si podložte rukami a zdvihnite z podlahy, aby boli brušné svaly v miernom napätí. Potom zdvihnite kolená do 45-stupňového uhla a pomaly napodobnite pohyb, ako keď šliapete na bicykli. Cvičte 1 minútu.

2.jpg

KROKY S KRÍŽENÍM VZADU

1 minútu opakujte kroky s krížením vzadu.

3.jpg

UNOŽOVANIE V STOJI

Stojte rovno, zatiahnite brušné svaly a hmotnosť preneste na jednu nohu. Druhou nohou unožujte – 30x ju zdvíhajte bokom nahor a nadol. Potom nohy vymeňte. Tento cvik je skvelý na posilnenie svalov na vonkajších stranách stehien a na zadočku.

4.jpg

ZNOVA KROKY S KRÍŽENÍM VZADU

Opakujte kroky s krížením vzadu počas 1 minúty, opäť dajte do cvičenia čo najviac sily a energie.

5.jpg

Druhá séria

DÁMSKE KĽUKY

Ľahnite si na brucho s dlaňami položenými na podlahu, ruky položte o niečo viac od seba než na šírku pliec. Chodidlá zdvihnite do vzduchu, obe kolená zostávajú na zemi. Zatiahnite brušné svaly a s pomalým výdychom sa zdvihnite z podlahy. Cvik posilňuje celú hornú polovicu tela. Opakujte 12 až 20x.

a.jpg

POSILŇOVANIE SVALOV STEHIEN

Ľahnite si na chrbát, zdvihnite jemne pokrčené nohy do vzduchu, chodidlá držte pri sebe. Možno pre vás bude pohodlnejšie položiť si ruky pod bedrovú chrbticu. Roztvárajte nohy do bokov a vracajte naspäť, chodidlá stále pevne pritlačené k sebe. Cvičte 1 minútu.

b.jpg

ZDVIHY NÔH V ZANOŽENÍ

Kľaknite si, nohy dajte od seba na šírku bokov. Dlane držte položené na šírku pliec. Chrbát držte rovný, brušné svaly zatiahnuté a hlavu v jednej línii s chrbticou. Pravú nohu zanožte. So stiahnutím pravej časti zadku zdvihnite nohu tak vysoko, ako môžete. Opakujte 30x na každú nohu.

c.jpg

ZDVÍHANIE BOKOV

Ľahnite si na chrbát a rukami si podoprite hlavu. Pritiahnite kolená k hrudníku a zdvihnite nohy prekrížené v členkoch do vzduchu. Zdvíhajte boky z podlahy. Hlavu držte v neutrálnej polohe a pomaly sa vráťte do pôvodnej polohy. Opakujte 16x, potom nohy rozpojte, vymeňte prekríženie a urobte 16 opakovaní. Cvik posilňuje brušné svaly.

d.jpg

Výhody cvičení podľa Sarah Maxwellovej

Medzinárodná fitnesšpecialistka pre značku Nivea

  • zvládnu ich aj málo motivovaní lenivci,
  • stihnú ich aj vyťažení ľudia s minimom času,
  • cviky vychádzajú z pohybov, ktoré robíme počas bežného dňa, takže nie sú komplikované,
  • každý deň stačí prestriedať jednu sériu cvičení, aby ste si za týždeň spevnili celé telo,
  • najlepšie je cvičiť hneď ráno, aby ste naštartovali organizmus a rozprúdili energiu na celé doobedie.

Foto: Nivea

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako financovať obnovu bytového domu v 2017
  2. Zvažujete nové auto? Namiesto platenia celej sumy skúste paušál
  3. Prežil som autonehodu. Teraz som vďačný za každý deň
  4. Dvojnásobný šampión v rozhovore o ceste, ktorá mu priniesla zisk
  5. Cestou - necestou
  6. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre
  7. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci
  8. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností
  9. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie
  10. Zábavný aj sebavedomý
  1. Pozvánka na 4. ročník International Week na EU v Bratislave
  2. Poradňa: Ako používať peniaze banky aj bez pôžičky
  3. Konferencia Fakulty informatiky PEVŠ má rečníkov z celého sveta
  4. Ďalší doktorandský program a strediská praxe Fakulty manažmentu
  5. Špecialisti v Prešove bezplatne poradia, ako ušetriť energiu
  6. Zvažujete nové auto? Namiesto platenia celej sumy skúste paušál
  7. Ako financovať obnovu bytového domu v 2017
  8. Dom od ES - bolo to fajn
  9. Zdravé zuby rovná sa zdravý kôň
  10. Majsterka Európy v silovom trojboji zo SvF STU
  1. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie 13 246
  2. Prežil som autonehodu. Teraz som vďačný za každý deň 11 802
  3. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci 10 746
  4. Zvažujete nové auto? Namiesto platenia celej sumy skúste paušál 5 371
  5. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností 3 476
  6. Za štadiónom Lokomotívy rastie zaujímavý projekt 3 309
  7. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3 3 091
  8. Zábavný aj sebavedomý 2 677
  9. Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku 2 514
  10. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre 2 090

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Pre amnestie zmenili ústavu. Čo to vlastne znamená?

Samotné amnestie sa budú rušiť najskôr na budúci týždeň.

DOMOV

Minúta po minúte: Zrušeniu amnestií nič nebráni

Matka Róberta Remiáša hovorí o výnimočnom dni.

SVET

Vraj ma sledujú, ale ako presne vyzerá kubánsky tajný?

Budú ťa sledovať na každom kroku.

DOMOV

Fegyveres odkryl chatu, v ktorej sa skrýval po výpovedi o únose

Netušil, ako dlho sa zdrží na úteku mimo Slovenska.

Neprehliadnite tiež

Pätnásť celebritných párov, na ktoré svet zabudol

Na slávnych zaľúbencov si dnes verejnosť spomenie len málokedy, niektoré dvojice sú však prekvapením.

Sedem vecí, na ktoré ženy pri sexe zabúdajú

Prečo by pochopenie vlastného tela a potrieb nemali ísť bokom?

Chutne a zdravo: Desať spôsobov, ako v receptoch použiť cviklu

Vyberte si z našich tipov, ako v kuchyni čarovať s touto zdravou potravinou.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop