Záver leta znamená zvyčajne koniec dobrej nálady z toho, čo si obliekame. Odev do práce má mnoho limitov. Až 90 % závisí od povolania, funkcie a najmä firmy, kde pracujeme.
Právnické a finančné spoločnosti, štátna správa, úrady preferujú klasiku, neuznávajú módne výstrelky. Ostatné firmy si určujú pravidlá samy. Aj v rámci pravidiel však môžete uplatniť svoj názor a osobný štýl. Odev je vizitkou človeka. V akej firme pracujete?
Móda a vkus
Súkromné firmy uznávajú v otázkach oblečenia slobodu. Tá hraničí s jediným limitom - dobrým vkusom.
Agentúrne kreácie
Redakcie či reklamné agentúry majú svojský dresscode. Povolené je všetko, čo je vyjadrením osobného štýlu či imidžu.
Kostýmová móda
Dámsky biznis kostým prešiel od 90. rokov viditeľným vývojom. Mohutný tvar, ťažké materiály a maskulínny vzhľad nahradili moderné odľahčené textílie, komfortné strihy a štíhle siluety.
Nové kombinácie
Členkové čižmičky a čierne pančuchy sú v biznis móde „fashion“ prvkom, ktorý je akceptovaný, ak nepôsobí vulgárne.
Rok 1951
Vysoká módnosť oblečenia bola aj pred polstoročím iba výsadou redakcií, módnych či kozmetických firiem.
Rok 1960
Klasický výzor úradníčky zastrešovali v minulosti jednoduché šaty, sukňa, blúzka alebo kostýmček.
Nové farby a káro
Donedávna sa klasická móda krčila v kúte ako sivá myš. Dnes chce upútať. Vybrala si elegantné farby ako fialovú, vínovú, modrú, smaragdovú, ale i káro. Radosť vyberať.