V móde majú na nás najväčší vplyv kamošky

Priateľky sa nielen zvyknú obliekať v rovnakom štýle, ale zvyčajne sa spolu vybláznia aj na módnych úletoch.

Viac než polovica európskych žien hľadá módne inšpirácie v časopisoch, tretina si všíma novinky v nákupných centrách, v televízii či reklamných šotoch a na weboch, päť percent napodobňuje celebrity.

Slovenky nachádzajú inšpiráciu hlavne u priateliek. Každá tretia podvedome kopíruje najlepšiu kamarátku. Obvykle aj preferujú oblečenie rovnakej značky, spolu absolvujú nákupy a vzájomne si radia, čo áno a čo nie. A platí to v každom veku.

ulety.jpg

Just Cavalli leto 2013

Priateľky sa stali inšpiráciou kolekcie leto 2013 aj pre značku Just Cavalli.

just_cavalli.jpg

Vogue Italia

Taliansky magazín VOGUE pripravil pred letom „kamarátsky“ módny editoriál.

vogue.jpg

Ani najlepšia priateľka nevie, v čom sa cítite najprirodzenejšie. A práve tento pocit tvorí vlastný štýl. Byť v móde sama sebou je najťažšie. Móda je totiž vo svojom princípe o napodobňovaní.

prirodzene.jpg

Ako dve sestry

Najlepšie kamarátky svoje originálne nápady rady publikujú na módnych blogoch.

sestry.jpg

Prelietavá Paris Hilton

Americká milionárka strieda najlepšie priateľky a dokonca aj svoju televíznu reality šou nazvala Paris hľadá najlepšiu priateľku. Čerstvým úlovkom je režisérka Sophia Copolla, ktorej z priateľstva prepožičala svoj dom na nakrúcanie filmu Bling Ring.

paris.jpg

sofia.jpg

POZOR na trapas!

Ak máte v šatníku 12 rovnakých kúskov ako priateľka, mali by ste pribrzdiť. Prestávate byť sama sebou.

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  6. Splnený sen
  7. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  8. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  9. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  10. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  1. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  2. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  3. Vysoká hra o súdne trovy
  4. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  5. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  6. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  7. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  8. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  9. Ako na refinancovanie hypotéky
  10. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 12 387
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 12 255
  3. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 4 123
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 924
  5. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 950
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 502
  7. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 846
  8. Splnený sen 1 821
  9. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 573
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 302

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

O župu, ktorá sa rozprestiera od Moravy po Maďarsko, má záujem len šesť kandidátov

Trnavskému kraju robia dobré meno kúpele, víno, ale aj golfové ihriská.

SVET

Svätá vojna v českej politike. Ako Okamura bojuje o voličov

Má japonský pôvod, tak predsa nemôže byť rasista.

Neprehliadnite tiež

Michael Fassbender a Alicia Vikander sa zosobášili

Známy herecký pár si povedal svoje áno po troch rokoch vzťahu.

Kým ženy nenosili ani spodnú bielizeň, muži si na pančuchách zakladali

Než sa z pančúch stal symbol ženskosti, nosili ich muži.

Speváčka Pink otvorene o svojom vzťahu: Na monogamii treba neustále pracovať

V partnerstve podľa nej nastanú chvíle, kedy sa pár vyhýba intímnostiam aj celý rok.

V dennom televíznom vysielaní Briti prvýkrát ukázali ženskú bradavku

V boji proti rakovine prsníka sa organizácii CoppaFeel! podarilo získať právo odvysielať svoju reklamu s nahým prsníkom.