SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Kozmetika a oblečenie zostávajú na prvých priečkach popularity

Na vianočné nákupy plánujeme minúť o niečo viac než minulý rok – v priemere 522 €. Vyplýva to z prieskumu vianočných očakávaní spoločnosti Deloitte.

Nakupovať však budeme uvážlivo, hlavnú rolu bude zohrávať cena. Mnohí dokonca plánujú dokúpiť darčeky v povianočných výpredajoch. Už niekoľko rokov prejavujú všetci Európania záujem o nákup užitočných darčekov. Toto kritérium je čoraz silnejšie, na Slovensku sa jeho význam zvýšil až o tretinu.

Slováci sú v rámci vymýšľania darčekov konzervatívni. V prvej trojke medzi najžiadanejšími od roku 2008 sú stále klasické produkty ako kozmetika, oblečenie a knihy, poukážky a peniaze sú silnejúcou novinkou.

ON

Športovec

3.jpg

Workoholik

4.jpg

V mužskom svete je vítaný každý darček, ktorý posilňuje auru úspechu a príťažlivosti alebo športového ducha.

1. Športové oblečenie a potreby

2. Hodinky

3. Parfum, toaletná voda

4. Košeľa, kravata, opasok

Pozor!

Chlapi sú citliví na svoje ego. Nepoteší ich nič, čo spochybňuje ich mužnosť a vitalitu, ako sú ponožky, pyžamo, ručne pletený sveter a výživové doplnky.

Každá žena túži dostať pod stromček vysnený dar alebo luxusnú maličkosť vybranú podľa svojho vkusu.

ONA

Dáma

2.jpg

Športovkyňa

1.jpg

Ženy presne vedia, čo chcú. Dary zo srdca sú málo, športový outfit či drobnosti majú byť rovnako krásne aj použiteľné.

1. Kožuch, kabelka, peňaženka

2. Šperk, hodinky

3. Parfum, šaty

4. Športové oblečenie

Pozor!

Na Vianoce nechce žiadna dáma dostať veci do domácnosti, kuchynské spotrebiče, krém proti vráskam, prípravok na chudnutie, pyžamo ani rodinné darčeky.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  2. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  3. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  6. Budovanie zelenej značky
  7. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  8. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  9. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  10. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 24 319
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 21 845
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 17 297
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 993
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 624
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 380
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 658
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 544
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 374
  10. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 339
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto.

Niektorí ľudia zo vzťahu odídu.

6 h
Ilwad Elmanovú zaradilo BBC do ankety 1000 Women 2020 a v roku 2019 sa dostala do užšieho výberu kandidátov na Nobelovu cenu.

Ilwad a Iman Elmanovým zabili otca aj sestru.

9 h

Na aféru so šéfom tvrdo doplatila.

25. jan
Zuzana Guzmická

Guzmická hovorí o tom, čo robiť, keď dieťa nechce spať.

24. jan