Známy americký psychológ Paco Underhill napísal: „Ženy túžia chodiť doma v tričku a teplákoch a celkom nenamaľované. Pohodlie si cenia viac ako krásu.“
V období pompéznej nádhery baroka vznikla snaha parádu v súkromí odkladať. Prvým domácim odevom sa stal v polovici 17. storočia pod vplyvom Orientu župan - ranný alebo nočný kabátik.
Dôležitý je materiál
Domáce odevy navrhujú už mnohé známe značky aj slávni návrhári. Väčšinou sú z tričkoviny, bavlny a úpletu.
Ako zo škatuľky
Tepláky najnovšie chváli jeden z najrešpektovanejších módnych časopisov sveta Vogue: „Vyrobené z luxusnejších materiálov pôsobia ako nohavice, majú ďaleko ku klasickým teplákom.“
Nepodceňujte dobrý strih
Pre ležérne oblečenie platí dvojnásobne, že má lichotiť postave a dodávať žene punc vitality.
Pohodlie nadovšetko
Ženy sa cítia stiesnené v obtiahnutých odevoch, a tak čoraz viac dávajú prednosť pohodlnejšiemu oblečeniu. Podľa zahraničných expertov je pohodlie výrazným trendom.
Habit na doma už nie je odev, ku ktorému žena nepotrebuje jemný mejkap. Podľa najnovšieho trendu sa nosí aj okolo domu, na ulicu, na nákup, na vychádzku so psom.
Takto chodia ja celebrity
Aj hviezdy sú len ľudia. Keď ich nikto nevidí, chcú sa tiež cítiť uvoľnene. Madonna dokonca navrhla kolekciu teplákov pre známu značku a odporučila ich nosiť po celý deň.