SME

Voňavé mámenie

Tohtoročné parfumy sú veľmi luxusné a nádherne ženské. Vyberte si taký, ktorý sadne vašej osobnosti.

1.jpgKožená zmyselnosť

Parfum stelesňuje spojenie dlhoročnej tradície, najvyššej kvality a majstrovského umenia. Vo flakóne inšpirovanom tradičnou talianskou karafou sa ukrýva harmonická vôňa, ktorá zachytáva zmyselnosť povestných kožených produktov. Keď k nej privoniate, zacítite benátsku prírodu, svieže lúky, posekané seno, kvetiny, zem a drevo, Bottega Veneta, 53 €

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2.jpgRadosť zo života

„Vždy som zbožňovala ruže a milujem, keď ich mám veľa doma. Aj preto som chcela, aby Shine Rose evokovala čistú esenciu ruže,“ hovorí o svojej najnovšej vôni Heidi Klum. Iskrivé tóny ruže dopĺňajú fialky, lesné jahody, modrý harmanček a sladká vanilka, Heidi Klum, 23 €

SkryťVypnúť reklamu

Voňavý doplnok

3.jpg

Ktorá žena by nechcela mať svoju vôňu neustále poruke. Práve preto sa tvorcovia veľmi úspešnej vône Chloé rozhodli prísť s ponukou tuhého parfumu. Schovali ho šikovne do skvostného medailónika Bianca zaveseného na dlhej striebornej retiazke, ktorú môžete nosiť ako šperk kedykoľvek a kamkoľvek, Chloé, 60 €

7.jpgTemná pompéznosť

Presne ako samotná speváčka, aj jej vôňa Fame je „iná“. Iná preto, lebo je to vôbec prvá čierna parfumovaná voda zabalená v priehľadnom flakóne. Hlavnou zložkou vône je jedovatá rastlina Atropa belladonna, ktorú používali už ženy v 18. storočí, pretože verili, že opeknejú, Lady Gaga, 69 €

4.jpgNočný strážca

Tak ako malé čierne (šaty) patria do šatníka každej ženy, vôňa Boss Nuit Pour Femme by mala tvoriť základ v jej kúpeľni. Prečo? Pretože malé čierne sú istotou na každý večierok. A ako perfektný večerný doplnok je dokonale vyvážená vôňa, ktorá dodá sebaistotu. Tvorcovia ju namiešali z fialky, jazmínu a broskyne, Boss, 48 €

SkryťVypnúť reklamu

6.jpgPríbeh lásky

Módna návrhárka Ann Molinari sa pri tvorbe najnovšej vône Innamorata inšpirovala ženou, ktorá prežíva prvé zaľúbenie. Stačí zopár kvapiek a mix bergamotu, mandarínky a magnólie vo vás vzbudzuje pocit náhleho vzrušenia, Blumarine, 49 €

5.jpgImaginárna kvetina

Kreatívny riaditeľ značky Givenchy Riccardo Tisci vytvoril vônu Dahlia noir, ktorá stelesňuje záhadnú a jedinečnú ženu. Jej jemné púdrové kvetinové tóny evokujú materskú jemnosť, tradičnú ženskosť a veľkorysosť, Givenchy, 65,66 €

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 033
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 630
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 880
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 684
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 290
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 822
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 237
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 147
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 218
  2. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 325
  3. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 291
  4. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 8 169
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 889
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 801
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 028
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 580
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu