SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Mikloško sa zameral už aj na pánov

Slovenský módny dizajnér Fero Mikloško predstavil na Bratislava Fashion Weekende historicky prvú kolekciu pre pánov.

Prvá pánska kolekcia Miklosko Jeans Design na jeseň/zima 2012-13 je inšpirovaná aj samotným štýlom módneho návrhára. Určená je pre mestských, moderných a sebavedomých mužov.

"Kombinácia matných, polo lesklých a výrazne ozdobených materiálov je v mojom ponímaní ideálna kombinácia pre mužov. Viac ako kombinovanie farieb sa mi páči spájať rôznorodé materiály a efekty v jednej, alebo dvoch farbách, prípadne tón v tóne. Úzke a voľnejšie strihy sa dajú nosiť spoločne veľmi elegantne na rôzne príležitosti a pôsobia pritom stále mužne," hovorí o svojom šatníku Fero Mikloško.

Skryť Vypnúť reklamu

Rafinovaná čierna

Návrhár predstavil cez víkend na podujatí Bratislava Fashion Weekend štíhlu líniu, rafinované strihy, kombinácie odvážnych efektov s klasickými materiálmi - pánske outfity určené na večernú, ale aj dennú príležitosť.

Z farieb, ako je to už pre Mikloškovu prácu príznačné, dominuje čierna. Z materiálov je použitá najmä bavlna, hodváb a vlna. Odevy oživujú flitrové látky a štrasová čipka.

Na pomoc si prizval ženu

Mikloškove návrhy sú doplnené kolekciou pánskej obuvi, ktorú navrhla Veronika Habalová pod svojou značkou VH fashion.

“Možnosť spolupracovať s pánom Mikloškom bola pre mňa veľkou výzvou a zároveň inšpiráciou popri štúdiu módneho návrhárstva. Z pôvodného zámeru stáže v jeho módnom ateliéry vznikla nakoniec spoločne navrhnutá kolekcia trendových, pánskych topánok,” vyjadrila sa pre média študentka poľskej univerzity v meste Radom.

Skryť Vypnúť reklamu

Veronikina kolekcia nesie názov "Night Elegance", a teda chce ukázať nočnú eleganciu mladých mužov inšpirovanú disco érou. Čiernu a červenú farbu kože zvýrazňuje laková úprava vrchného materiálu.

1.jpg

2.jpg

4.jpg

3.jpg

7.jpg

5.jpg

8.jpg

6.jpg

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 504
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 570
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 8 955
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 821
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 717
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 766
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 546
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 426
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 301
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 989
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu