Karl Lagerfeld sa inšpiroval sebou

Legendárny návrhár vytvoril vlastnú líniu dostupných modelov, ktoré sú inšpirované jeho neopakovateľným štýlom. Kolekcia, ktorú predstavili po dlhom očakávaní, obsahuje typické biele košele, kožené bundy či autoportréty samotného dizajnéra.

Po dlhom a precíznom budovaní napätia medzi módnymi fanúšikmi dizajnérska legenda Karl Lagerfeld predstavil svoju novú kolekciu s názvom Karl. Modely, ktoré sú inšpirované neopakovateľným štýlom samotného tvorcu, sú od stredy dostupné exkluzívne na stránke Net-a-Porter.com a vo vybraných obchodoch v Paríži, New Yorku, Londýne, Berlíne či Sydney.

Kolekcia Karl je typickým výtvorom ikonického návrhára, cenovo sa však viac približuje úspešnej kolekcii, ktorú vytvoril v roku 2004 pre švédsku značku H&M. V novej línii nechýbajú typické kožené rukavice bez prstov, biele košele, odopínateľné goliere či prepracované saká.

Takmer všetky modely sú zahalené do čierno-bielej kombinácie a vytvorené výlučne pre ženy. V kolekcii nechýbajú ani typické Lagerfeldove kresby, tentoraz sa na oblečení či doplnkoch objavia jeho vlastné portréty. Ceny modelov sa pohybujú v rozmedzí od 19 eur za nákupnú tašku s Lagerfeldovou kresbou až po 1000 eur za koženú bundu.

Okrem vlastnej kolekcie legendárny návrhár predstavil v minulých dňoch i líniu Chanel haute couture v Paríži. Hoci je Lagerfeld známy najmä vďaka spolupráci s francúzskym módnym domom, od roku 1972 spolupracuje i s talianskou značkou Fendi, ktorá je známa svojimi kožušinami a módnymi doplnkami.

Okrem navrhovania odevov sa známy dizajnér venuje i módnej fotografii či rôznym spoluprácam s inými značkami. Lagerfeld navrhol napríklad i krištáľové poháre, plyšových medveďov či domy na prvom módnom ostrove Isla Moda, ktorý v budúcnosti vyrastie 20 kilometrov od pobrežia Dubaja.

lagerfeld1.jpg

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  5. Splnený sen
  6. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  7. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  8. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  9. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých
  1. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  2. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  3. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Ako na refinancovanie hypotéky
  6. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  7. Splnený sen
  8. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  9. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  10. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  1. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 10 629
  2. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 5 790
  3. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 3 487
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 768
  5. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 2 437
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 428
  7. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 330
  8. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 803
  9. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 581
  10. Splnený sen 1 416

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Bývalá opatrovateľka: Bol to prázdny život, nedalo sa to vydržať

Agentúry zneužívajú vodičov aj opatrovateľky, tvrdí bývalá opatrovateľka v Rakúsku Angelika Horňáková.

Neprehliadnite tiež

Michael Fassbender a Alicia Vikander sa zosobášili

Známy herecký pár si povedal svoje áno po troch rokoch vzťahu.

Kým ženy nenosili ani spodnú bielizeň, muži si na pančuchách zakladali

Než sa z pančúch stal symbol ženskosti, nosili ich muži.

Speváčka Pink otvorene o svojom vzťahu: Na monogamii treba neustále pracovať

V partnerstve podľa nej nastanú chvíle, kedy sa pár vyhýba intímnostiam aj celý rok.

V dennom televíznom vysielaní Briti prvýkrát ukázali ženskú bradavku

V boji proti rakovine prsníka sa organizácii CoppaFeel! podarilo získať právo odvysielať svoju reklamu s nahým prsníkom.