SME
Nedeľa, 13. jún, 2021 | Meniny má AntonKrížovkyKrížovky

Jesenný luxus

Tvorcovia najnovších vôní sa zhodli na jednom: vôňa má byť predovšetkým ženská.

6.jpgParfum ako šperk

Marc Jacobs prináša limitovanú edíciu obľúbenej vône Daisy. Originálny parfum v tuhom zhotovení sa ukrýva v prívesku s jemnými trblietkami. Prívesok sa dá nosiť podľa nálady, ako prsteň na ruke alebo na zlatej retiazke. Marc Jacobs, 35 €

5.jpgModerná klasika

Ženami milovaná vôňa Euphoria má mladšiu sestru. Forbidden euphoria je moderná a svieža vďaka mandarínke a ľadovej maline. Štipku zmyselnosti jej dodáva ružová pivonka a jazmín. Calvin Klein, 28,16 €

2.jpgPrichádza kultovka

Novú kapitolu v 155-ročnej histórii značky Burberry predstavuje vôňa Body. Tvorcovia tejto britskej, veľmi ženskej a zmyselnej vône jej predvídajú kultovú budúcnosť. Namiešali ju zo zeleného sviežeho absintu, broskyne a frézie so štipkou santalového dreva a vanilky. Burberry, 70 €

Skryť Vypnúť reklamu

1.jpgKonvenčný doplnok

Nositeľkou najnovšej vône Eau de Prepp Tommy Girl by mala byť moderná žena, ktorá miluje módne trendy, ale vyberá si z nich hlavne klasiku. Rada nosí košeľové šaty, svetríky na gombičkové zapínanie a šatky. Medzi jej najobľúbenejšie kvety patria biele ruže, miluje sviežu vôňu zelených jabĺk, ružového korenia a fialiek. Tommy Hilfiger, 30 €

3.jpgTak vonia koža

Talianska značka Bottega Veneta sa preslávila kvalitným spracovaním kožených výrobkov. A presne kvalitu, tradíciu a majstrovské umenie sa snažil tvorca parfumov Michel Almairac zakomponovať do tejto vône. Z ingrediencií zvolil bergamot, cyprištek, pačuli a dubový mach, pretože v ňom evokovali prírodu v okolí Benátok. Bottega Veneta, 53 €

4.jpgPokračovanie v čiernom

Tento rok prichádza Lolita Lempicka už so siedmou limitovanou edíciou vône Midnight Fragrance s podnázvom Couture Black. Čierna nebola ešte nikdy taká výnimočná a dráždivá ako teraz. Tvorcovia spojili kvalitu s eleganciou a siahli po najvzácnejších ingredienciách. Lolita Lempicka, 98 €

Skryť Vypnúť reklamu

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020?
  2. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi
  3. P. Lednický: Koronavírus tu už zostane, musíme si na to zvyknúť
  4. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame
  5. Čo robiť v Tatrách, keď počasie pokazí plány?
  6. Ako sa z nenásytných Bödörovcov stal symbol oligarchie
  7. 4 veci, ktoré potrebujete vedieť o bezpečnosti elektromobilov
  8. Od zmesi plynov po sofistikovanú kvapalinu
  9. Počuli ste už o zelenej hypotéke? Ušetríte s ňou až trikrát
  10. Tipy a triky na spracovanie letného ovocia
  1. Pečeň je priamo zodpovedná za stav vášho imunitného systému
  2. Ako kedysi vyzerali bratislavské mýta? Bol tam cintorín aj sady
  3. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi
  4. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020?
  5. P. Lednický: Koronavírus tu už zostane, musíme si na to zvyknúť
  6. Čo robiť v Tatrách, keď počasie pokazí plány?
  7. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame
  8. Prešovský McDonald’s podržal zamestnancov počas pandémie
  9. Hrajte futbal ako Valábik! Lopty rozdáva po celom Slovensku
  10. Medzi zateplením minerálnou vlnou a PUR penou sú veľké rozdiely
  1. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 11 036
  2. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 10 007
  3. 4 veci, ktoré potrebujete vedieť o bezpečnosti elektromobilov 8 856
  4. Počuli ste už o zelenej hypotéke? Ušetríte s ňou až trikrát 8 799
  5. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 8 538
  6. Ako sa z nenásytných Bödörovcov stal symbol oligarchie 8 304
  7. Dnes ma živí instagram, hovorí bývalá tanečníčka Katarína Jakeš 7 897
  8. Tostov palác - moderné bývanie s atmosférou historických Košíc 7 897
  9. Čo robiť v Tatrách, keď počasie pokazí plány? 7 264
  10. Obľubovali ste termínované vklady? Spoznajte alternatívy 6 382
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu