SME

Chcete sa vydať za princa? Sociálna sieť radí, ako si ho nájsť

Chceli by ste sa tak ako Kate Middletonová vydať za princa? Zabudnite na bozkávanie sa so žabou a skúste radšej hrať tenis a chodiť na večierky a rozličné oslavy.

(Zdroj: SITA/AP)

Sociálna sieť Badoo (www.badoo.com) zverejnila Sedem zlatých pravidiel, ako si nájsť princa. Vychádzajú zo štúdie 107 kráľovských romancí od druhej svetovej vojny.

Najlepšia stratégie je vraj pracovať v médiách či šoubiznise, navštevovať univerzitu - ideálne Cambridge, myslieť športovo - ideálny je najmä tenis, navštevovať večierky a zamerať sa na Európu, predovšetkým Monako či Škandináviu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Doteraz jediná známa stratégia, ako stretnúť princa, bolo pobozkať množstvo žiab," uviedol riaditeľ marketingu v Badoo, Lloyd Price. "Priniesli sme prvú praktickú stratégiu založenú na analýze faktov."

SkryťVypnúť reklamu

Kate Middletonová sa stretla s princom Williamom počas štúdia na univerzite St. Andrews. Podľa sociálnej siete Badoo sú univerzity "novým kráľovským manželským trhom".

"Vyberte si poprednú univerzitu, pretože je pravdepodobné, že ju budú navštevovať princovia." Najlepšia je podľa analýzy Badoo Cambridge, pretože na nej vznikli dve kráľovské romance. Iba šesť percent európskych princov nadviazalo ľúbostný vzťah s princeznami, ostatní dali prednosť neurodzeným partnerkám a cudzinkám, zatiaľ čo vo svete si princezné vybralo až 26 princov.

Čím viac večierkov a osláv navštívite, tým väčšia vaša šanca, že stretnete princa. Ale môžete ho stretnúť aj pri športovej hre alebo na návšteve športového podujatia. "Niektoré športy - napríklad pólo, plávanie, alebo najlepšie tenis - ponúkajú lepšie možnosti ako iné, ako napríklad volejbal či hádzanie šípok."

SkryťVypnúť reklamu

Netreba si robiť starosti, že nemáte kráľovskú krv - 71 percent žien, ktoré prežili romantický vzťah s európskymi princmi - ju nemalo, dodáva sociálna sieť Badoo.

"Navyše, princov je viac, ako by ste si mysleli. Vo svete ešte stále vládne vyše 30 kráľovských rodín a prirátajte k tomu rozličných európskych aristokratov a bývalých kráľov, ktorí majú právo nazývať sa princ," dodáva Badoo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  2. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  5. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  6. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 16 991
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 149
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 240
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 505
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 3 128
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 263
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 120
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni 1 779
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Simona Mištíková

Riaditeľka PR agentúry a lektorka soft skills.


2

Veľkonočné tradície majú mnoho podôb.


Pavol Juračka
Katarína Del Rio a Bianka Urbanovská zo ZA SEBA, o.z.

Agresora najviac prekvapí, keď obeť neostane ticho.


29
Nepečený cheesecake s ovocím.

Rýchly cheesecake bez pečenia je lahodný a osviežujúci. V tomto článku nájdete recepty aj tipy na cheesecake bez zapínania rúry.


redakcia SME ženy
  1. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  2. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  3. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  4. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  5. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  6. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  7. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  8. Michaela Witters: Čo za ľudí vychováva deti, ktoré dokážu niekomu takto ublížiť?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 374
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 78 744
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 59 943
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 171
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 465
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 672
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 7 725
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 629
  1. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  2. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  3. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  4. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Medvede
  8. Tupou Ceruzou: Mr. Business
reklama
SkryťZatvoriť reklamu