SME

Black Eyed Peas zakladajú v New Yorku hudobnú akadémiu

Newyorská akadémia toto leto ponúkne kurzy študentom vo veku od 14 do 19 rokov. Študenti budú prijímaní do programu na základe odporúčaní učiteľov a demonštrácie svojich záujmov v oblastiach ako práca s kamerou, editovanie a grafický dizajn.

Kapela Black Eyed Peas so šudentamiKapela Black Eyed Peas so šudentami

Americká pop-rapová skupina Black Eyed Peas otvára v New Yorku školu, v ktorej sa budú miestni tínedžeri učiť, ako robiť hudobnú a videoprodukciu s použitím profesionálneho vybavenia.

Šesťnásobní držitelia ocenenia Grammy v utorok oznámili, že ich Peapod Foundation spolu s Adobe Foundation otvoria v dolnom Manhattane Peapod Adobe Youth Voices hudobnú a multimediálnu akadémiu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Peapod Foundation je charitatívna organizácia, ktorú spravuje Entertainment Industry Foundation. The Adobe Foundation je dobročinná inštitúcia softvérovej firmy Adobe Systems Inc., ktorá vyvinula programy ako Acrobat, Flash či Photoshop. Tieto nadácie už zabezpečujú prevádzku troch akadémií Youth Voices v Los Angeles, Oaklande a Redwood City. Newyorská akadémia toto leto ponúkne kurzy študentom vo veku od 14 do 19 rokov.

SkryťVypnúť reklamu

"Naša vášeň pre hudbu a médiá bola na ceste k nášmu úspechu podporovaná mnohými štedrými ľuďmi," uviedol rapper will.i.am. "Rozširovanie siete akadémií Peapod Adobe Youth Voices nám umožňuje posúvať to ďalej, teda dávať väčšiemu množstvu mladých ľudí zručnosti a podporu, ktoré potrebujú pre realizáciu svojich snov," dodal.

Akadémia bude sídliť v zariadení organizácie Urban Arts Partnership, ktorá organizuje večerné programy pre tínedžerov z chudobných štvrtí. Študenti budú prijímaní do programu akadémie na základe odporúčaní učiteľov a demonštrácie svojich záujmov v oblastiach ako práca s kamerou, editovanie a grafický dizajn.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  2. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  5. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  6. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 17 180
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 143
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 232
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 534
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 3 137
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 264
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 125
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni 1 779
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Simona Mištíková

Riaditeľka PR agentúry a lektorka soft skills.


2

Veľkonočné tradície majú mnoho podôb.


Pavol Juračka
Katarína Del Rio a Bianka Urbanovská zo ZA SEBA, o.z.

Agresora najviac prekvapí, keď obeť neostane ticho.


29
Nepečený cheesecake s ovocím.

Rýchly cheesecake bez pečenia je lahodný a osviežujúci. V tomto článku nájdete recepty aj tipy na cheesecake bez zapínania rúry.


redakcia SME ženy
  1. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  2. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  3. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  4. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  5. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  6. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  7. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  8. Michaela Witters: Čo za ľudí vychováva deti, ktoré dokážu niekomu takto ublížiť?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 370
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 78 733
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 59 547
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 170
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 457
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 671
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 7 676
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 620
  1. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  2. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  3. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  4. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Medvede
  8. Tupou Ceruzou: Mr. Business
reklama
SkryťZatvoriť reklamu