Sťažnosti na predajcov riešime aj my

V projekte staznosti.sme.sk registrujeme opakujúce sa sťažnosti, ktoré odhaľujú tých obchodníkov, ktorí sa na trhu nesprávajú korektne. Zväčša ide vždy o tie isté firmy, ktoré odhalené problémy riešia s rôznym prístupom.

(Zdroj: Stock.XCHNG)

V projekte staznosti.sme.sk registrujeme opakujúce sa sťažnosti, ktoré odhaľujú tých obchodníkov, ktorí sa na trhu nesprávajú korektne. Zväčša ide vždy o tie isté firmy, ktoré odhalené problémy riešia s rôznym prístupom.

Najčastejšie sa skloňuje internetový obchod Pixmania.sk, ktorý má aktuálne 23 sťažností. Sídlo firmy je problém podľa väčšiny sťažovateľov, pretože čokoľvek chce zákazník reklamovať, musí tovar posielať do Francúzska. E-shop má zákaznícke centrum, ktoré pokrýva celú Európu, preto sa stáva terčom výčitiek nejedného z nich.

Pravidelne sa objavujú sťažnosti na internetovú lekáreň medi-shop.sk, ktorú prevádzkuje český koncern EULEK. V deviatich sťažnostiach sa čitatelia zhodujú, že komunikácia s firmou je problematická. Nejednému mešká platba za vrátený, či nedoručený tovar. Peniaze za reklamácie, nedoručený alebo vymenený tovar netrápia len ju. Podobné skúsenosti majú sťažovatelia aj s obchodom www.dunaj.sk, či www.shopcenter.sk.

Pri viacerých internetových obchodoch, ako Pixmánia, Gorila.sk, medi-shop.sk, sa objavujú problémy s dostupnosťou tovaru. "Keď som si tovar objednával, na stránke bolo uvedené, že ho majú na sklade. O niekoľko hodín mi prišiel e-mail, že na tovar musím čakať týždeň," píše jeden zo zákazníkov. Viacerí čitatelia v sťažnostiach poukazujú na to, že systém zobrazovania dostupnosti tovaru je neprehľadný, čo vytvára zbytočné otázky o korektnosti internetových obchodov.

Diskutabilné v prípade internetu sa môžu stať výpredajové akcie. V prípade kamenných obchodov si vie zákazník rýchlo a ľahko overiť, či na daný tovar bola alebo prebieha akcia. S internetovými obchodmi to nie je také jednoduché. Svoje vie o tom aj čitateľka Martina Pinterova, ktorá si objednala v e-shope Hej.sk sklokeramickú varnú dosku za akciovú cenu, firma podľa nej neskôr tvrdila, že žiadnu akciu nemala. Po zaslaní sťažnosti ponúkli zákazníčke kompenzáciu v podobe zľavy, ktorú prijala.

Pri tovaroch z e-shopu sa môžu vyskytnúť malé chyby, ktoré by ste v prípade kamenného obchodu riešili na mieste. Keď k tovaru chýba návod v Slovenčine, je daňou za pohodlný a rýchly nákup, že naň musíte čakať aj dva týždne. Takúto skúsenosť má napríklad čitateľ Peter v e-shope www.bestcena.sk.

Pestrú ponuku sťažností na e-shopy dopĺňajú referencie s Ticketportalom. Ani jeden sa však netýka priamo rezervačného alebo nákupného systému web stránky. Vo väčšine problémov sa jedná o sťažnosti na jednotlivých organizátorov, ktorých si zákazníci mýlia so samotným Ticketportalom.

Jednu sťažnosť má aj internetové kníhkupectvo Martinus.sk ešte z februára, keď zákazník nebol spokojný s termínom dodania tovaru.

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 14 241
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 542
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 226
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 1 979
  5. Kam do tepla v januári? 1 735
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 1 498
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 380
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 255
  9. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 897
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 840

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Prečo sa Česi rozhodli vyhodiť vlastnú krajinu do povetria

Voliči Mariana Kotlebu a Miloša Zemana sa hnevajú na 21. storočie.

TECH

Historici sa mýlia, čiernu smrť roznieslo čosi iné

Nový výskum naznačuje, ako sa problém šíril.

Neprehliadnite tiež

Vzťahová poradňa: Moja žena na materskej chce najať upratovačku

Psychologička radí, ako zorganizovať pomoc v domácnosti a čo robiť pri rozvode blízkej rodiny.

Prečo ľudia podvádzajú? Prieskum dal jasnú odpoveď a nie je iba jedna

Aké sú motivácie tých, ktorí páchajú neveru a prečo sú aj šťastní ľudia neverní?

Wellness cestovanie: Čo si pod novým trendom predstaviť?

Cestovanie, ktoré má v prvom rade priniesť oddych a očistu mysle, je staro-novou záležitosťou v inovatívnom šate.

Dolly Parton: Ako sa z obyčajného dievčaťa stala kráľovná country

Blýskavé kostýmy, výrazný mejkap, objemné platinové blond vlasy a typický „hrkálkový“ hlas, to všetko tvorí legendu country hudby.

Sedem malých predsavzatí pre vašu krásu

Toto je niekoľko drobností, ktoré môžeme urobiť, aby sme pomohli pleti či vlasom.