Módna televízia Fashion TV začala v marci vysielať na Slovensku aj v Českej republike. Jej vysielanie je zamerané na oblasť módy, krásy a životného štýlu, približne 70 percent programu tvorí prevzatý obsah, 30 percent pridáva vlastná lokálna produkcia.
"Naša televízia ponúkne divákom a klientom okrem módy viac z celkového životného štýlu. Našou ambíciou je byť solídnou televíziou bez bulvárneho podtextu. Veríme, že práve takýto program zaujme divákov," uviedla na pondelkovom stretnutí s médiami výkonná riaditeľka stanice Zuzana Poláčková.
Fashion TV bola založená v roku 1997 vo Francúzsku a dnes vysiela v 202 krajinách sveta. Program tejto televízie na Slovensku je šírený prostredníctvom káblových operátorov a v súčasnosti je dostupný pre 360 tisíc domácností. Obsahovo je zostavená do desiatich tematických okruhov. Realizačný tím tvorí 15 členov.
"Televízia vysiela na Slovensku a v Čechách od 1. marca, je to 24-hodinové vysielanie sedem dní v týždni, s československými rubrikami, ktoré sú päťkrát do dňa, priblíži divákom zaujímavé reportáže zo zahraničia aj z Čiech a Slovenska. Nebudú to len módne, ale aj livestylové rubriky spojené s dizajnom hotelov, reštaurácií. Naplnenie týchto rubrík v českom a slovenskom jazyku je tvorené produkciou zvlášť v Čechách a zvlášť na Slovensku," povedal pre TASR Rasťo Holubec, PR manažér tejto televízie.