SME

Celebrity sa budú pýšiť šperkami od známych dizajnérov

Známy klenotník a dizajnér diamantových šperkov pre celebrity Neil Lane získal v Amerike po rokoch v diamantovom obchode veľmi dobré meno a jeho diamantové šperky sú dnes jednými z najvyhľadávanejších pre mimoriadne dôležité príležitosti.

eyonce.jpgJeho prsteň s takmer 10 karátmi diamantov mala na sebe tento rok aj Angelina Jolie počas odovzdávania Zlatých glóbusov. Či si ho vezme aj na Oscary, Lane zatiaľ odmietol potvrdiť.

Medzi celebritami má stovky zákazníkov a jeho prácu najlepšie charakterizovala Madonna, keď ho označila za "najinovatívnejšieho dizajnéra šperkov na svete".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Mali by ste mať päť karátov v uchu, 50 karátov na ruke a 100 karátov na náhrdelníku. Diamanty jednoducho musíte mať. Je to proste klasika," uviedol pre TASR Lane. "O tom je Hollywood. Krásne ženy odievame do krásnych šiat a zdobíme ich krásnymi diamantmi," vysvetlil Lane.

SkryťVypnúť reklamu

Pozlátko hviezd červeného koberca je však iba dočasné. "Celebrity na červenom koberci majú na sebe diamantové šperky len počas jedného večera a potom nám ich vrátia. Ale to umožňuje svetu vzhliadnuť štýl a kúzelný pôvab týchto šperkov," popísal spôsob prezentácie šperkov Martin Katz, ktorý podobne ako Lane zásobuje celebrity unikátnymi šperkami.

johansson.jpg"Nemôžem prezradiť, komu poskytneme šperky počas tohtoročných Oscarov, pretože klienti nás žiadajú, aby sme o tom nehovorili. Ale môžem vás uistiť, že na červenom koberci uvidíte niekoľko našich kusov na popredných filmových hviezdach," dodal Katz, ktorý má tento rok v ponuke 140-karátový diamantový náhrdelník s dvomi obrovskými čiernymi diamantmi s ďalšími 100 karátmi. Známe celebrity si ho môžu zapožičať, záujemcovia o kúpu musia dať za tento šperk 2 milióny dolárov, čo je relatívne výhodná cena v porovnaní s Katzovými predchádzajúcimi výrobkami. Zatiaľ najdrahším kúskom tohto šperkára bol diamantový náhrdelník za 10 miliónov dolárov.

SkryťVypnúť reklamu

"Momentálne je o diamanty trocha nižší záujem, čo súvisí s tým, že ľudia stále vyčkávajú, čo sa udeje s financiami. Takéto drobné výkyvy sme však už mali aj v minulosti," priznal Katz, ktorý zároveň dodal, že diamanty sú naďalej žiadanou medzinárodnou komoditou. Na rozdiel od predchádzajúceho obdobia sa dnes predá viac malých diamantov, o kamene vo veľkosti nad 10 karátov je v dôsledku finančnej krízy menší záujem. "Veľa šperkov predávame aj v Európe. V Moskve máme značkový obchod a veľa európskych zákazníkov navštevuje aj náš obchod v Beverly Hills," dodal na záver pre TASR Katz. Nezabudol vyzvať aj Slovákov, aby sledovali Oscarový červený koberec a investovali do diamantových šperkov.

Oscary 2025

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 039
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 641
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 902
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 693
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 291
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 804
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 194
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 155
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 222
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 298
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 247
  4. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 7 996
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 894
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 826
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 033
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 587
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu