Laura Biagiotti Donna - Súťaž

Súťaž trvá od 8.1. - 14.1.2007 do 10:00. Traja vyžrebovaní získajú poukážku na nákup vo FAnn Parfumérii v hodnote 1000,- Sk.Súťaž ukončená.


Rok 2008 je rokom vôní Laura Biagiotti. Jedna z najúspešnejších dámskych vôní vôbec, LAURA BIAGIOTTI ROMA, oslávi svoje 20. výročie. A to nie je všetko. Značka Laura Biagiotti v tomto roku predstaví ďalšiu dámsku novinku s názvom LAURA BIAGIOTTI DONNA.


„Napadlo mi, že vytvorím novú klasiku“, vysvetľuje Laura Biagiotti. „Chcela som vytvoriť vôňu, ktorá by žene pristala ako druhá pokožka. Vôňu, ktorá by pravdivo odrážala oba aspekty ženskej duše: jej citlivosť aj silu. Ženy dokážu predviesť svoje sebavedomie rečou tela: šaty a vôňa sú pritom ich silnými nástrojmi.“
LAURA BIAGIOTTI DONNA vyniká svojím hrejivým, zmyselným a nadčasovým charakterom. Jej jednoduchý, no veľavravný názov je presným vyjadrením toho, že táto vôňa predstavuje esenciu ženskosti. Je to vôňa ženy, ktorá je so sebou spokojná, pretože je silná, sebavedomá a príťažlivo ženská. Prichádza v pútavom flakóne, ktorý vznikol v spolupráci s prestížnym hamburským dizajnérom Petrom Schmidtom a jedinečne stelesňuje koncept vône.


KONCEPT
Zrkadlo ženskosti
Obraz ženy, ktorá sa pozoruje pred zrkadlom. Premieta si vlastný život, je so sebou spokojná, cíti rovnováhu a pokoj. Silná, sebaistá žena, ktorá si naplno vychutnáva vlastnú ženskosť. Nič nehľadá, je spokojná s tým, čo dosiahla. Vie, že jej zážitky obohatili jej život a ovplyvnili jej povahu. Je vyrovnaná s tým, čo bolo, aj s tým, čo príde. Je si vedomá svojich rozmanitých vlastností a svojím spôsobom ich zbožňuje. Je silná a sebaistá, no zároveň zmyselná, starostlivá a veľmi, veľmi ženská.


LAURA BIAGIOTTI DONNA je jej vôňa: zrkadlo jej ženskosti. Klasicky ženská vôňa s bohatým charakterom. Plná emócií. Vôňa, ktorá vás chytí za srdce. Vôňa v duchu modernej talianskej štýlovosti. Esencia módnej značky Laura Biagiotti: emocionálna, uhladená, elegantná.


VÔŇA
Ako druhá pokožka...
Zloženie vône LAURA BIAGIOTTI DONNA odráža pestrý charakter ženy, ktorej je vôňa venovaná. Príťažlivá, veľkolepá, inovačná vôňa, ktorá harmonicky spája hrejivosť a sviežosť kvetinového buketu s prirodzenou ľahkosťou a modernosťou, takže v konečnom dôsledku poskytuje žene auru elegancie a ženskosti.


Úvodné tóny rozvíjajú šteklivú sviežosť čiernych ríbezlí a slivky a napĺňajú hlavu vône až po okraj životom a optimizmom. Kvet broskyne obohacuje prvé dojmy vône o vláčnosť a radosť zo života.


V samom srdci sa stretávame s exotickým kvetom Stephanotis. Táto svojrázna odroda jazmínu je intenzívna a pritom delikátna, a radí sa k tým najpríjemnejším kvetinovým esenciám. Presvedčivé liči sa mieša s hodvábnou bielou orchideou do neodolateľnej voňavej zmesi. Biele korenie do vône vnáša živé pulzujúce kontrasty.


Hrejivý zmyselný základ sa opiera o drevité a ambrové tóny, ktoré poskytujú vôni zvodnú vláčnosť a pôsobia ako druhá pokožka. Santal, céder a obilninový akord evokujú silu a energiu. Biele pižmo prispieva k vitálnej zmyselnosti.


NÁZOV
Nespochybniteľná ženskosť
Názov vône priamo vyjadruje charakter ženy a koncept vône. DONNA je esenciou ženskosti. DONNA nie je dievča, je to dospelá žena, ktorá má v sebe jasno a vie, čo chce. Silná, sebaistá, zahalená rúškom tajomstva. Žena, ktorá si je vedomá svojej ženskosti a s radosťou si ju vychutnáva. Navyše názov tejto vône vytvára asociácie Talianska a krásnych, odhodlaných Talianok.


KAMPAŇ
Žena v zrkadle
Vizuál vône LAURA BIAGIOTTI DONNA je vyjadrením témy pohľadu do ženskej duše. Znázorňuje ženu a odraz jej tváre. Je prirodzene krásna a pritom neprirodzená, iná. Je nežná a na prvý pohľad ženská. Nádherný obraz pripomína maľbu. Rezonuje z neho teplo a zmyselnosť. Reklamnú kampaň nafotil nemecký fotograf Vincent Peters známy pre svoje tvorivé využívanie osvetlenia, pomocou ktorého zachytáva tváre žien v magickom jase a prirodzenej žiarivosti. Oblasti módy a kozmetiky sa venuje od 90-tych rokov, pričom spolupracuje so svetovými časopismi a množstvom uznávaných značiek. Modelkou kampane je Elisabet Davidsdottir, ktorá vás očarí svojou príťažlivou osobnosťou a prirodzenou rozvahou.

Výherkyňami poukážok na nákup vo FAnn parfumérii sa stali:
Romana Vašková, Kuzmice
Monika Urbančoková, Senec
Jana Budziňáková, Svit

Gratulujeme!

###SUTAZ###

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 099
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 407
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 21 066
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 714
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 8 631
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 662
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 598
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 657
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 809
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 200