SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Laura Biagiotti Donna - Súťaž

Súťaž trvá od 8.1. - 14.1.2007 do 10:00. Traja vyžrebovaní získajú poukážku na nákup vo FAnn Parfumérii v hodnote 1000,- Sk.Súťaž ukončená.


Rok 2008 je rokom vôní Laura Biagiotti. Jedna z najúspešnejších dámskych vôní vôbec, LAURA BIAGIOTTI ROMA, oslávi svoje 20. výročie. A to nie je všetko. Značka Laura Biagiotti v tomto roku predstaví ďalšiu dámsku novinku s názvom LAURA BIAGIOTTI DONNA.


„Napadlo mi, že vytvorím novú klasiku“, vysvetľuje Laura Biagiotti. „Chcela som vytvoriť vôňu, ktorá by žene pristala ako druhá pokožka. Vôňu, ktorá by pravdivo odrážala oba aspekty ženskej duše: jej citlivosť aj silu. Ženy dokážu predviesť svoje sebavedomie rečou tela: šaty a vôňa sú pritom ich silnými nástrojmi.“
LAURA BIAGIOTTI DONNA vyniká svojím hrejivým, zmyselným a nadčasovým charakterom. Jej jednoduchý, no veľavravný názov je presným vyjadrením toho, že táto vôňa predstavuje esenciu ženskosti. Je to vôňa ženy, ktorá je so sebou spokojná, pretože je silná, sebavedomá a príťažlivo ženská. Prichádza v pútavom flakóne, ktorý vznikol v spolupráci s prestížnym hamburským dizajnérom Petrom Schmidtom a jedinečne stelesňuje koncept vône.


KONCEPT
Zrkadlo ženskosti
Obraz ženy, ktorá sa pozoruje pred zrkadlom. Premieta si vlastný život, je so sebou spokojná, cíti rovnováhu a pokoj. Silná, sebaistá žena, ktorá si naplno vychutnáva vlastnú ženskosť. Nič nehľadá, je spokojná s tým, čo dosiahla. Vie, že jej zážitky obohatili jej život a ovplyvnili jej povahu. Je vyrovnaná s tým, čo bolo, aj s tým, čo príde. Je si vedomá svojich rozmanitých vlastností a svojím spôsobom ich zbožňuje. Je silná a sebaistá, no zároveň zmyselná, starostlivá a veľmi, veľmi ženská.


LAURA BIAGIOTTI DONNA je jej vôňa: zrkadlo jej ženskosti. Klasicky ženská vôňa s bohatým charakterom. Plná emócií. Vôňa, ktorá vás chytí za srdce. Vôňa v duchu modernej talianskej štýlovosti. Esencia módnej značky Laura Biagiotti: emocionálna, uhladená, elegantná.


VÔŇA
Ako druhá pokožka...
Zloženie vône LAURA BIAGIOTTI DONNA odráža pestrý charakter ženy, ktorej je vôňa venovaná. Príťažlivá, veľkolepá, inovačná vôňa, ktorá harmonicky spája hrejivosť a sviežosť kvetinového buketu s prirodzenou ľahkosťou a modernosťou, takže v konečnom dôsledku poskytuje žene auru elegancie a ženskosti.


Úvodné tóny rozvíjajú šteklivú sviežosť čiernych ríbezlí a slivky a napĺňajú hlavu vône až po okraj životom a optimizmom. Kvet broskyne obohacuje prvé dojmy vône o vláčnosť a radosť zo života.


V samom srdci sa stretávame s exotickým kvetom Stephanotis. Táto svojrázna odroda jazmínu je intenzívna a pritom delikátna, a radí sa k tým najpríjemnejším kvetinovým esenciám. Presvedčivé liči sa mieša s hodvábnou bielou orchideou do neodolateľnej voňavej zmesi. Biele korenie do vône vnáša živé pulzujúce kontrasty.


Hrejivý zmyselný základ sa opiera o drevité a ambrové tóny, ktoré poskytujú vôni zvodnú vláčnosť a pôsobia ako druhá pokožka. Santal, céder a obilninový akord evokujú silu a energiu. Biele pižmo prispieva k vitálnej zmyselnosti.


NÁZOV
Nespochybniteľná ženskosť
Názov vône priamo vyjadruje charakter ženy a koncept vône. DONNA je esenciou ženskosti. DONNA nie je dievča, je to dospelá žena, ktorá má v sebe jasno a vie, čo chce. Silná, sebaistá, zahalená rúškom tajomstva. Žena, ktorá si je vedomá svojej ženskosti a s radosťou si ju vychutnáva. Navyše názov tejto vône vytvára asociácie Talianska a krásnych, odhodlaných Talianok.


KAMPAŇ
Žena v zrkadle
Vizuál vône LAURA BIAGIOTTI DONNA je vyjadrením témy pohľadu do ženskej duše. Znázorňuje ženu a odraz jej tváre. Je prirodzene krásna a pritom neprirodzená, iná. Je nežná a na prvý pohľad ženská. Nádherný obraz pripomína maľbu. Rezonuje z neho teplo a zmyselnosť. Reklamnú kampaň nafotil nemecký fotograf Vincent Peters známy pre svoje tvorivé využívanie osvetlenia, pomocou ktorého zachytáva tváre žien v magickom jase a prirodzenej žiarivosti. Oblasti módy a kozmetiky sa venuje od 90-tych rokov, pričom spolupracuje so svetovými časopismi a množstvom uznávaných značiek. Modelkou kampane je Elisabet Davidsdottir, ktorá vás očarí svojou príťažlivou osobnosťou a prirodzenou rozvahou.

Výherkyňami poukážok na nákup vo FAnn parfumérii sa stali:
Romana Vašková, Kuzmice
Monika Urbančoková, Senec
Jana Budziňáková, Svit

Gratulujeme!

###SUTAZ###

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  7. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  8. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  9. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 31 443
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 29 226
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 928
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 264
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 337
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 100
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 632
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 787
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 480
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 903
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Dva dni nemal platiť zákaz vychádzania, o chybe vraj vláda vedela

Zákaz vychádzania bude platiť aj 25. a 26. januára.

Predseda vlády SR Igor Matovič, vľavo minister obrany SR Jaroslav Naď a minister zdravotníctva SR Marek Krajčí (všetci OĽaNO).
Testovanie na Covid-19.
Marian Kotleba (ĽSNS).
Ako prvý dostal vakcínu proti covidu profesor Krčméry.

Neprehliadnite tiež

Stĺpček Osmelené

Chronické diagnózy menia život aj vzťahy

Sami seba sa pýtate - nebudem pre toho druhého bremenom?

Michaela Žureková

Vaše oblečenie môže znečisťovať aj Arktídu. Ako tomu pri praní zabrániť?

Tipy, ako obmedziť uvoľňovanie mikroplastov pri praní.

Ilustračné foto.

Desať fašiangových receptov na šišky a fánky

Fašiangy sú, čo sa jedál týka, obdobím smažených sladkostí.