Laura Biagiotti Donna - Súťaž

Súťaž trvá od 8.1. - 14.1.2007 do 10:00. Traja vyžrebovaní získajú poukážku na nákup vo FAnn Parfumérii v hodnote 1000,- Sk.Súťaž ukončená.


Rok 2008 je rokom vôní Laura Biagiotti. Jedna z najúspešnejších dámskych vôní vôbec, LAURA BIAGIOTTI ROMA, oslávi svoje 20. výročie. A to nie je všetko. Značka Laura Biagiotti v tomto roku predstaví ďalšiu dámsku novinku s názvom LAURA BIAGIOTTI DONNA.


„Napadlo mi, že vytvorím novú klasiku“, vysvetľuje Laura Biagiotti. „Chcela som vytvoriť vôňu, ktorá by žene pristala ako druhá pokožka. Vôňu, ktorá by pravdivo odrážala oba aspekty ženskej duše: jej citlivosť aj silu. Ženy dokážu predviesť svoje sebavedomie rečou tela: šaty a vôňa sú pritom ich silnými nástrojmi.“
LAURA BIAGIOTTI DONNA vyniká svojím hrejivým, zmyselným a nadčasovým charakterom. Jej jednoduchý, no veľavravný názov je presným vyjadrením toho, že táto vôňa predstavuje esenciu ženskosti. Je to vôňa ženy, ktorá je so sebou spokojná, pretože je silná, sebavedomá a príťažlivo ženská. Prichádza v pútavom flakóne, ktorý vznikol v spolupráci s prestížnym hamburským dizajnérom Petrom Schmidtom a jedinečne stelesňuje koncept vône.


KONCEPT
Zrkadlo ženskosti
Obraz ženy, ktorá sa pozoruje pred zrkadlom. Premieta si vlastný život, je so sebou spokojná, cíti rovnováhu a pokoj. Silná, sebaistá žena, ktorá si naplno vychutnáva vlastnú ženskosť. Nič nehľadá, je spokojná s tým, čo dosiahla. Vie, že jej zážitky obohatili jej život a ovplyvnili jej povahu. Je vyrovnaná s tým, čo bolo, aj s tým, čo príde. Je si vedomá svojich rozmanitých vlastností a svojím spôsobom ich zbožňuje. Je silná a sebaistá, no zároveň zmyselná, starostlivá a veľmi, veľmi ženská.


LAURA BIAGIOTTI DONNA je jej vôňa: zrkadlo jej ženskosti. Klasicky ženská vôňa s bohatým charakterom. Plná emócií. Vôňa, ktorá vás chytí za srdce. Vôňa v duchu modernej talianskej štýlovosti. Esencia módnej značky Laura Biagiotti: emocionálna, uhladená, elegantná.


VÔŇA
Ako druhá pokožka...
Zloženie vône LAURA BIAGIOTTI DONNA odráža pestrý charakter ženy, ktorej je vôňa venovaná. Príťažlivá, veľkolepá, inovačná vôňa, ktorá harmonicky spája hrejivosť a sviežosť kvetinového buketu s prirodzenou ľahkosťou a modernosťou, takže v konečnom dôsledku poskytuje žene auru elegancie a ženskosti.


Úvodné tóny rozvíjajú šteklivú sviežosť čiernych ríbezlí a slivky a napĺňajú hlavu vône až po okraj životom a optimizmom. Kvet broskyne obohacuje prvé dojmy vône o vláčnosť a radosť zo života.


V samom srdci sa stretávame s exotickým kvetom Stephanotis. Táto svojrázna odroda jazmínu je intenzívna a pritom delikátna, a radí sa k tým najpríjemnejším kvetinovým esenciám. Presvedčivé liči sa mieša s hodvábnou bielou orchideou do neodolateľnej voňavej zmesi. Biele korenie do vône vnáša živé pulzujúce kontrasty.


Hrejivý zmyselný základ sa opiera o drevité a ambrové tóny, ktoré poskytujú vôni zvodnú vláčnosť a pôsobia ako druhá pokožka. Santal, céder a obilninový akord evokujú silu a energiu. Biele pižmo prispieva k vitálnej zmyselnosti.


NÁZOV
Nespochybniteľná ženskosť
Názov vône priamo vyjadruje charakter ženy a koncept vône. DONNA je esenciou ženskosti. DONNA nie je dievča, je to dospelá žena, ktorá má v sebe jasno a vie, čo chce. Silná, sebaistá, zahalená rúškom tajomstva. Žena, ktorá si je vedomá svojej ženskosti a s radosťou si ju vychutnáva. Navyše názov tejto vône vytvára asociácie Talianska a krásnych, odhodlaných Talianok.


KAMPAŇ
Žena v zrkadle
Vizuál vône LAURA BIAGIOTTI DONNA je vyjadrením témy pohľadu do ženskej duše. Znázorňuje ženu a odraz jej tváre. Je prirodzene krásna a pritom neprirodzená, iná. Je nežná a na prvý pohľad ženská. Nádherný obraz pripomína maľbu. Rezonuje z neho teplo a zmyselnosť. Reklamnú kampaň nafotil nemecký fotograf Vincent Peters známy pre svoje tvorivé využívanie osvetlenia, pomocou ktorého zachytáva tváre žien v magickom jase a prirodzenej žiarivosti. Oblasti módy a kozmetiky sa venuje od 90-tych rokov, pričom spolupracuje so svetovými časopismi a množstvom uznávaných značiek. Modelkou kampane je Elisabet Davidsdottir, ktorá vás očarí svojou príťažlivou osobnosťou a prirodzenou rozvahou.

Výherkyňami poukážok na nákup vo FAnn parfumérii sa stali:
Romana Vašková, Kuzmice
Monika Urbančoková, Senec
Jana Budziňáková, Svit

Gratulujeme!

###SUTAZ###

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  2. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  6. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  10. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  1. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  2. Malé knedličky, veľké dojmy
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  5. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  6. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  7. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  10. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 901
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 791
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 799
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 479
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 5 393
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 611
  7. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 3 937
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 735
  9. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 083
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 847

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami (Komentár Máriusa Kopcsaya)

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

KOMENTÁRE

Férové, ale drsné ultimátum z USA (Schutzov týždeň)

Prečo je balvanom v oku ten iliberál, ktorý nevládne?

Blog prezidenta SZĽH

Silné reči o Slovane v KHL hokej nespasia

Spor Lintner vs. Krajči ukázal, aké zbytočné sú silné reči veľkých chlapcov.

EKONOMIKA

Do Ameriky a späť sa dá letieť za menej ako 150 eur

Norwegian už predáva letenky za menej ako sto eur.

Neprehliadnite tiež

Ako dopriať telu láskyplnú starostlivosť a nadviazať s ním vzťah

V kolobehu rôznorodých podnetov človek ľahko stráca kontakt sám so sebou.

Spánok v podprsenke – áno či nie?

Odporcovia z radov odborníkov argumentujú negatívnym dopadom na zdravie.

Módu na Brit Awards ovládla stávka na istotu, hviezdy zabudli experimentovať

Speváčky, hudobníčky a modelky sa na odovzdávaní cien najlepšej britskej hudby odeli najmä do tmavších farieb.

Modelka visela z mrakodrapu bez istenia, skončila na polícii

Ruská hviezda z Instagramu Viki Odintcova v Dubaji predviedla extrémny kúsok pre efektné fotografie, argumentovala tým, že chcela poukázať na zlú zabezpečenosť budovy.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop