F by Ferragamo POUR HOMME

Súťaž trvá od 16.10. do 22.10. do 10:00. Traja výhercovia získajú toaletnú vodu F by Feragamo pour Homme. Súťaž ukončená + výhercovia


Koncept
Salvatore Ferragamo prichádza s novou pánskou vôňou F by Ferragamo pour Homme venovanou mužovi, z ktorého sála vášnivá energia. Očarí vás bez toho, aby sa vôbec snažil zaujať. Vyžaruje prirodzenú zmyselnosť a neodolateľnosť.


F by Ferragamo pour Homme je esencia silného muža.


F by Ferragamo pour Homme je vyjadrenie pre muža, ktorý dokáže prepadnúť láske.


F by Ferragamo pour Homme predstavuje fascináciu príznačnú pre muža Ferragamo.


Jeho príťažlivosť sa vám vryje do pamäte. Jeho vôňa... Vôňa muža, ktorý je fatálne príťažlivý aj bez provokácie...




Vôňa
Celkom nové vyjadrenie sveta Salvatore Ferragamo. Vášnivá energia a čistá elegancia v podobe novej pánskej vône F by Ferragamo pour Homme.


Talentovaný parfumér Olivier Polge presne zachytil nový charakter značky Ferragamo vo vôni. F by Ferragamo pour Homme stelesňuje originalitu a sofistikovanosť vo forme moderného podpisu, ktorý je jednoducho nezameniteľný.


A presne ako v dámskej vôni F by Ferragamo, aj v pánskej verzii nájdeme jedinečnú štruktúru tónov, ktoré sú starostlivo zvolené tak, aby sa vzájomne podporovali, tvarovali a splývali do čistej esencie nového sveta Ferragamo. Výsledkom je vzácna a absolútne moderná štruktúra vône.


Jedinečný, moderný a neoddeliteľný akord hlavy sa skladá z dvoch špeciálnych zložiek – z levandule, ktorú rozjasňuje ovocný dotyk chrumkavého jablka. Srdce rozpaľuje čierne korenie pôvodom z Madagaskaru, ktoré rezonuje zhora dole a pulzuje ako ozvena.


Vášnivé labdanum uvoľňuje bohaté ambrové podtóny a obohacuje vôňu o mimoriadnu slnečnú zmyselnosť.


Rodina vôní: intenzívne ambrová, drevitá vôňa. Vôňa muža, ktorý je fatálne príťažlivý aj bez provokácie...

Balenie
Príťažlivá a zmyselná interpretácia osloví sofistikovaného muža, ktorý miluje mužné doplnky najmä pokiaľ odrážajú príznačné talianske vlastnosti.


Od vrchu po spodok pôsobí flakón dokonale mužne. Transparentný uzáver podčiarkuje elegantný, akoby kožený pás prechádzajúci ku kovovej tabuľke označenej slovami pour Homme. Jemná klenba v spodnej časti flakónu zaujme na pohľad a navyše umožňuje lepšie uchopenie. Vonkajšie balenie má výnimočný dizajn – na matnom striebornom pozadí sa vyníma metalicky červené označenie.

Kúpeľová a telová línia
Pánsku vôňu F by Ferragamo pour Homme dopĺňajú dva výrobky telovej línie:


Voda po holení 100 ml
Jemné zloženie a textúra upokojí a osvieži po holení aj tú najcitlivejšiu pleť. Balenie pripomínajúce flakón F by Ferragamo pour Homme charakterizuje strieborný uzáver, ktorý vytvára mužný kontrast k označeniam a farbám čistej línie.


Šampón a sprchový gél 150 ml
Jednoducho fascinujúci prípravok s inovačnými a pokrokovými zložkami. Peruánska rastlina maca známa svojimi výbornými osviežujúcimi a energiu dodávajúcimi vlastnosťami obohacuje prípravok o výborné účinky. Jemné zloženie zanecháva pokožku tela a vlasy čisté, vláčne a príťažlivo voňavé. Prípravok nájdete v matnej striebornej tube s červeným značením.


Reklamná kampaň
Fascinujúca a nápadná. Charakteristická prirodzenou eleganciou, presvedčivou zmyselnosťou, mužnosťou a neodolateľnou príťažlivosťou, pánska vôňa F by Ferragamo pour Homme neustále láka a zvádza vydať sa novou cestou jedinečnosti. Ferragamo: nová interpretácia, pocity a identita.


Písmeno F je symbolickým stvárnením novej esencie. Reklamná kampaň nadväzuje na dámsku kampaň, hodnoty značky a vlastnosti muža Ferragamo.


Jeden vizuál vyrozpráva celý príbeh, pričom odkaz je rovnako jasný ako predtým. F ako fascinácia: čo môže byť fascinujúcejšie, než muž Ferragamo a jeho vôňa?


Umelecký režisér: Tho Van Tran
Fotograf: Azim Haidaryan
Model: Donny Lewis
Reklamná agentúra: AIR Paris

Výhercami toaletnej vody F by Ferragamo pour Homme sú:
Jozef Mester, Košice
Ľubomír Štefaňák, Pastúchov
Viera Ručeková, Martin

Gratulujeme!!

###SUTAZ###
* povinné údaje

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  4. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  5. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  10. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. GOPASS-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 29 132
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 998
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 19 855
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 13 970
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 9 606
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 3 906
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 782
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 3 091
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších! 2 010
  10. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 1 947

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Techniku zo základne v Dolnej Krupej žiada ministerstvo vrátiť

Čo robia Noční vlci v Dolnej Krupej.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: V RTVS môže byť ohrozené vysielanie správ

Ľudia v spravodajstve končia, spor o verejnoprávnosť pokračuje.

Stĺpček Jakuba Fila

Ešte sa chceme tváriť, že vlci sú len zvedaví turisti a branci iba obľubujú pohyb?

Tajné služby o Nočných vlkoch mlčia.

Neprehliadnite tiež

Odborníci a mamičky hodnotili pôrodnice, najlepšia je v Martine

Odborníci spolu s rodičkami hodnotili 53 pôrodníc.

Plač, hystéria a vzdor: Čo robiť, keď už si s dieťaťom neviete rady

Psychoterapeutky vyvinuli stratégiu, ktorá má rodičom pomôcť pri dilemách.

Stĺpček Osmelené

Od mladosti mám problém s alkoholom a neviem si pomôcť

Som abstinent, aj keď nemusím.