SME

F by Ferragamo POUR HOMME

Súťaž trvá od 16.10. do 22.10. do 10:00. Traja výhercovia získajú toaletnú vodu F by Feragamo pour Homme. Súťaž ukončená + výhercovia


Koncept
Salvatore Ferragamo prichádza s novou pánskou vôňou F by Ferragamo pour Homme venovanou mužovi, z ktorého sála vášnivá energia. Očarí vás bez toho, aby sa vôbec snažil zaujať. Vyžaruje prirodzenú zmyselnosť a neodolateľnosť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


F by Ferragamo pour Homme je esencia silného muža.


F by Ferragamo pour Homme je vyjadrenie pre muža, ktorý dokáže prepadnúť láske.


F by Ferragamo pour Homme predstavuje fascináciu príznačnú pre muža Ferragamo.


Jeho príťažlivosť sa vám vryje do pamäte. Jeho vôňa... Vôňa muža, ktorý je fatálne príťažlivý aj bez provokácie...

SkryťVypnúť reklamu



Vôňa
Celkom nové vyjadrenie sveta Salvatore Ferragamo. Vášnivá energia a čistá elegancia v podobe novej pánskej vône F by Ferragamo pour Homme.


Talentovaný parfumér Olivier Polge presne zachytil nový charakter značky Ferragamo vo vôni. F by Ferragamo pour Homme stelesňuje originalitu a sofistikovanosť vo forme moderného podpisu, ktorý je jednoducho nezameniteľný.


A presne ako v dámskej vôni F by Ferragamo, aj v pánskej verzii nájdeme jedinečnú štruktúru tónov, ktoré sú starostlivo zvolené tak, aby sa vzájomne podporovali, tvarovali a splývali do čistej esencie nového sveta Ferragamo. Výsledkom je vzácna a absolútne moderná štruktúra vône.


Jedinečný, moderný a neoddeliteľný akord hlavy sa skladá z dvoch špeciálnych zložiek – z levandule, ktorú rozjasňuje ovocný dotyk chrumkavého jablka. Srdce rozpaľuje čierne korenie pôvodom z Madagaskaru, ktoré rezonuje zhora dole a pulzuje ako ozvena.

SkryťVypnúť reklamu

Vášnivé labdanum uvoľňuje bohaté ambrové podtóny a obohacuje vôňu o mimoriadnu slnečnú zmyselnosť.


Rodina vôní: intenzívne ambrová, drevitá vôňa. Vôňa muža, ktorý je fatálne príťažlivý aj bez provokácie...

Balenie
Príťažlivá a zmyselná interpretácia osloví sofistikovaného muža, ktorý miluje mužné doplnky najmä pokiaľ odrážajú príznačné talianske vlastnosti.


Od vrchu po spodok pôsobí flakón dokonale mužne. Transparentný uzáver podčiarkuje elegantný, akoby kožený pás prechádzajúci ku kovovej tabuľke označenej slovami pour Homme. Jemná klenba v spodnej časti flakónu zaujme na pohľad a navyše umožňuje lepšie uchopenie. Vonkajšie balenie má výnimočný dizajn – na matnom striebornom pozadí sa vyníma metalicky červené označenie.

Kúpeľová a telová línia
Pánsku vôňu F by Ferragamo pour Homme dopĺňajú dva výrobky telovej línie:

SkryťVypnúť reklamu

Voda po holení 100 ml
Jemné zloženie a textúra upokojí a osvieži po holení aj tú najcitlivejšiu pleť. Balenie pripomínajúce flakón F by Ferragamo pour Homme charakterizuje strieborný uzáver, ktorý vytvára mužný kontrast k označeniam a farbám čistej línie.


Šampón a sprchový gél 150 ml
Jednoducho fascinujúci prípravok s inovačnými a pokrokovými zložkami. Peruánska rastlina maca známa svojimi výbornými osviežujúcimi a energiu dodávajúcimi vlastnosťami obohacuje prípravok o výborné účinky. Jemné zloženie zanecháva pokožku tela a vlasy čisté, vláčne a príťažlivo voňavé. Prípravok nájdete v matnej striebornej tube s červeným značením.


Reklamná kampaň
Fascinujúca a nápadná. Charakteristická prirodzenou eleganciou, presvedčivou zmyselnosťou, mužnosťou a neodolateľnou príťažlivosťou, pánska vôňa F by Ferragamo pour Homme neustále láka a zvádza vydať sa novou cestou jedinečnosti. Ferragamo: nová interpretácia, pocity a identita.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Písmeno F je symbolickým stvárnením novej esencie. Reklamná kampaň nadväzuje na dámsku kampaň, hodnoty značky a vlastnosti muža Ferragamo.


Jeden vizuál vyrozpráva celý príbeh, pričom odkaz je rovnako jasný ako predtým. F ako fascinácia: čo môže byť fascinujúcejšie, než muž Ferragamo a jeho vôňa?


Umelecký režisér: Tho Van Tran
Fotograf: Azim Haidaryan
Model: Donny Lewis
Reklamná agentúra: AIR Paris

Výhercami toaletnej vody F by Ferragamo pour Homme sú:
Jozef Mester, Košice
Ľubomír Štefaňák, Pastúchov
Viera Ručeková, Martin

Gratulujeme!!

###SUTAZ###
* povinné údaje

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 088
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 701
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 027
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 789
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 294
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 636
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 284
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 204
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 246
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 326
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 954
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 920
  5. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 7 498
  6. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 7 440
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 052
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 636
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu