SME
Piatok, 24. september, 2021 | Meniny má Ľuboš, ĽuborKrížovkyKrížovky

F by Ferragamo POUR HOMME

Súťaž trvá od 16.10. do 22.10. do 10:00. Traja výhercovia získajú toaletnú vodu F by Feragamo pour Homme. Súťaž ukončená + výhercovia


Koncept
Salvatore Ferragamo prichádza s novou pánskou vôňou F by Ferragamo pour Homme venovanou mužovi, z ktorého sála vášnivá energia. Očarí vás bez toho, aby sa vôbec snažil zaujať. Vyžaruje prirodzenú zmyselnosť a neodolateľnosť.


F by Ferragamo pour Homme je esencia silného muža.


F by Ferragamo pour Homme je vyjadrenie pre muža, ktorý dokáže prepadnúť láske.


F by Ferragamo pour Homme predstavuje fascináciu príznačnú pre muža Ferragamo.


Jeho príťažlivosť sa vám vryje do pamäte. Jeho vôňa... Vôňa muža, ktorý je fatálne príťažlivý aj bez provokácie...

Skryť Vypnúť reklamu



Vôňa
Celkom nové vyjadrenie sveta Salvatore Ferragamo. Vášnivá energia a čistá elegancia v podobe novej pánskej vône F by Ferragamo pour Homme.


Talentovaný parfumér Olivier Polge presne zachytil nový charakter značky Ferragamo vo vôni. F by Ferragamo pour Homme stelesňuje originalitu a sofistikovanosť vo forme moderného podpisu, ktorý je jednoducho nezameniteľný.


A presne ako v dámskej vôni F by Ferragamo, aj v pánskej verzii nájdeme jedinečnú štruktúru tónov, ktoré sú starostlivo zvolené tak, aby sa vzájomne podporovali, tvarovali a splývali do čistej esencie nového sveta Ferragamo. Výsledkom je vzácna a absolútne moderná štruktúra vône.


Jedinečný, moderný a neoddeliteľný akord hlavy sa skladá z dvoch špeciálnych zložiek – z levandule, ktorú rozjasňuje ovocný dotyk chrumkavého jablka. Srdce rozpaľuje čierne korenie pôvodom z Madagaskaru, ktoré rezonuje zhora dole a pulzuje ako ozvena.

Skryť Vypnúť reklamu

Vášnivé labdanum uvoľňuje bohaté ambrové podtóny a obohacuje vôňu o mimoriadnu slnečnú zmyselnosť.


Rodina vôní: intenzívne ambrová, drevitá vôňa. Vôňa muža, ktorý je fatálne príťažlivý aj bez provokácie...

Balenie
Príťažlivá a zmyselná interpretácia osloví sofistikovaného muža, ktorý miluje mužné doplnky najmä pokiaľ odrážajú príznačné talianske vlastnosti.


Od vrchu po spodok pôsobí flakón dokonale mužne. Transparentný uzáver podčiarkuje elegantný, akoby kožený pás prechádzajúci ku kovovej tabuľke označenej slovami pour Homme. Jemná klenba v spodnej časti flakónu zaujme na pohľad a navyše umožňuje lepšie uchopenie. Vonkajšie balenie má výnimočný dizajn – na matnom striebornom pozadí sa vyníma metalicky červené označenie.

Kúpeľová a telová línia
Pánsku vôňu F by Ferragamo pour Homme dopĺňajú dva výrobky telovej línie:

Skryť Vypnúť reklamu

Voda po holení 100 ml
Jemné zloženie a textúra upokojí a osvieži po holení aj tú najcitlivejšiu pleť. Balenie pripomínajúce flakón F by Ferragamo pour Homme charakterizuje strieborný uzáver, ktorý vytvára mužný kontrast k označeniam a farbám čistej línie.


Šampón a sprchový gél 150 ml
Jednoducho fascinujúci prípravok s inovačnými a pokrokovými zložkami. Peruánska rastlina maca známa svojimi výbornými osviežujúcimi a energiu dodávajúcimi vlastnosťami obohacuje prípravok o výborné účinky. Jemné zloženie zanecháva pokožku tela a vlasy čisté, vláčne a príťažlivo voňavé. Prípravok nájdete v matnej striebornej tube s červeným značením.


Reklamná kampaň
Fascinujúca a nápadná. Charakteristická prirodzenou eleganciou, presvedčivou zmyselnosťou, mužnosťou a neodolateľnou príťažlivosťou, pánska vôňa F by Ferragamo pour Homme neustále láka a zvádza vydať sa novou cestou jedinečnosti. Ferragamo: nová interpretácia, pocity a identita.

Skryť Vypnúť reklamu

Písmeno F je symbolickým stvárnením novej esencie. Reklamná kampaň nadväzuje na dámsku kampaň, hodnoty značky a vlastnosti muža Ferragamo.


Jeden vizuál vyrozpráva celý príbeh, pričom odkaz je rovnako jasný ako predtým. F ako fascinácia: čo môže byť fascinujúcejšie, než muž Ferragamo a jeho vôňa?


Umelecký režisér: Tho Van Tran
Fotograf: Azim Haidaryan
Model: Donny Lewis
Reklamná agentúra: AIR Paris

Výhercami toaletnej vody F by Ferragamo pour Homme sú:
Jozef Mester, Košice
Ľubomír Štefaňák, Pastúchov
Viera Ručeková, Martin

Gratulujeme!!

###SUTAZ###
* povinné údaje

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  2. Schátrali tam kúpele, palác aj železnica. Ako kedysi vyzeralo Trnavské mýto?
  3. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  4. „Prezlečte“ svoj domov! V móde je šetrenie peňazí aj prírody
  5. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  6. Môžu byť kancelárie pripravené na budúcnosť?
  7. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  8. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  9. Znalec slovenského brandy
  10. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho
  1. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  2. Rozšírená realita a ovládanie na diaľku
  3. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  4. Trnavské mýto: Od centrálneho trhoviska ku kongresovej sále
  5. „Prezlečte“ svoj domov! V móde je šetrenie peňazí aj prírody
  6. Spravte si zásoby zdravia
  7. Stropný zdvihák zlepší život všetkým imobilným ľuďom
  8. Nevedomosť poslancov opäť zhorší podmienky pre zamestnancov
  9. Zázračné účinky Arónie na zdravie
  10. Na ropnej plošine sa len pracuje a spí
  1. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 9 611
  2. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 4 667
  3. Slovenský orloj – svetová atrakcia 4 622
  4. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 582
  5. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 3 505
  6. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 3 141
  7. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 2 917
  8. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov 2 763
  9. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád 2 573
  10. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty 2 288
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Michael Achberger: Takto schudnete bicyklovaním
  2. Michael Achberger: Slovenská superpotravina: výnimočné účinky pre vaše zdravie
  3. Zuzana Cascino: Načo si ma porodila!
  4. Martina Hilbertová: Koľko detí na Slovensku je zaočkovaných? Bude prostredie v školách bezpečné?
  5. Michael Achberger: Vyskúšajte tento cvik a uľaví sa vám bolesť chrbta zo sedenia
  6. Michael Achberger: Nadmerné potenie pri cvičení? Toto vám pomôže
  7. Šťastná domácnosť: Viem, že viete umyť okná. A toto ste skúsili?
  8. veronika babičová: Anjelik môj kde lietaš
  1. Róbert Ďurec: Slovensko ako daňový raj? Takto to robia bohatí 26 040
  2. Pavol Koprda: 90% hospitalizovaných ľudí je nezaočkovaných. Čo nám to hovorí o vakcínach? Takmer nič. 16 904
  3. Dušan Koniar: Ostávajú možno dva mesiace 8 965
  4. Stanislav Martinčko: Zatýkanie za spevu pápežskej hymny !! 6 106
  5. Martin Dorčák: DPH podľa Remišovej 5 805
  6. Radovan Kulín: Kováčik má šťastie, že nevyrábal mastičky z konope 4 298
  7. Lucie Meisnerová: Svadba v polovici života 3 923
  8. Marek Mačuha: Boris Kollár preráža dno 3 777
  1. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 1: O hrách a systémoch
  2. Róbert Ďurec: Slovensko ako daňový raj? Takto to robia bohatí
  3. Pavol Koprda: 90% hospitalizovaných ľudí je nezaočkovaných. Čo nám to hovorí o vakcínach? Takmer nič.
  4. Adam Valček: Vyšetrovateľ dal Bödörovi pokutu za to, že mlčal
  5. Karolína Farská: Do Ficovej éry sa vraciame aj bez neho
  6. Karolína Farská: Dva rozdielne protesty za slobodu
  7. Adam Valček: Neexistujúca kancelária aj termín. Výpovede proti Výbohovi nesedia
  8. Pavol Koprda: Očkovacia lotéria: Čo môže priniesť a kde sú jej úskalia? Pohľad cez dáta, teóriu hier a hazardné hry
Skryť Zatvoriť reklamu