Súťaž s novým Hugom a FAnn Parfumérie

Súťaž trvá od 7.8. do 13.8.2007 do 10:00. Traja vyžrebovaní získajú poukážku v hodnote 1000,- na nákup vo FAnn parfumérii. Výhercovia budú kontaktovaní telefonicky.Súťaž ukončená

  HUGO XY & HUGO XX
Muž, žena a provokatívny súboj

Úplnú harmóniu už nemožno pokladať za základ moderného vzťahu. Rovnocennosť hru vystupňovala, línie intelektuálneho súboja boli narysované, nastúpil súboj protikladov a nahej príťažlivosti. HUGO po prvý raz predstavuje voňavý pár – HUGO XY & HUGO XX – pánsku a dámsku vôňu zachytávajúcu charakter moderných vzťahov. Nový provokatívny súboj muža a ženy presvedčivo stvárnil herec Jonathan Rhys Meyers a príťažlivá modelka Bette Franke.

Zadefinovanie nového ponímania moderného vzťahu a predstavenie vyzretých, sofistikovaných charakterov stelesňujú vône HUGO XY & HUGO XX svojou individualitou a kontrastnosťou. A napriek ich svojráznosti a odlišnostiam, pri súčasnej aplikácii vyžarujú atmosféru dômyselnej provokácie a dokonalého zápolenia. Drevito-kvetinový buket v dámskej vôni HUGO XX a aromaticko-svieže akordy pánskej HUGO XY sa až prekvapivo dopĺňajú. Ako v modernom vzťahu, nie sú tu žiadne logické princípy, no možno sa zjavné rozdiely vzájomne dopĺňajú, stimulujú zmysly a kladú dôraz na nepopierateľnú príťažlivosť, takú prirodzenú vo vzťahu muža a ženy.

Vône
Provokatívny charakter oboch vôní HUGO XY & HUGO XX tvorcovia vytvárali tak, aby napriek svojim odlišnostiam, individualite a originalite vytvárali zaujímavú súhru a zmyselnosť.

HUGO XY
Tak trochu pripomienka na pôvodnú vôňu HUGO by HUGO BOSS, HUGO XY stanovuje jej zrelšiu interpretáciu s moderným dôrazom tónov mäty a bazalky, ktoré z vône vytvárajú aromaticko-svieži buket. HUGO XY je novým typom aromatickej vône bez tónov levandule a geránia, zvyčajných prvkov pánskych vôní. Okrem inovačných zložiek HUGO XY využíva tiež patentovanú technológiu Time Release Technology, vďaka ktorej sa tóny vône postupne uvoľňujú a vytvárajú trvácny dojem čerstvej aplikácie. Aj preto si túto mužnú esenciu môžeme vychutnať naplno a omnoho dlhšie, než sme pri vôňach zvyknutí.

Hlava
Úvod charakterizuje akord z listov hrušky, ktorý pôsobí ovocne, sviežo a veľmi originálne.

Srdce
Keď prenikneme do HUGO XY hlbšie, odhalíme srdce plné novodobej mužnosti. Tóny posekaného ľadu, listov bazalky a mäty prispievajú k aromaticko-sviežemu charakteru, ktorý je až prekvapivo osviežujúci, čistý a mužný.

Základ
Libanonský céder je dôvodom hladkého pôsobenia vône. Možno ho označiť za provokačný. Jeho drevitý tón najkrajšie vyznieva v základe vône. Drevitý a jemne zemitý dojem základu obohacuje nádych borovicových tónov – charakteristický podpis vôní HUGO.


HUGO XX
Moderný charakter ženy HUGO XX vo vôni azda najvýraznejšie zastupuje aróma ryže basmati. Je to veľmi ženská aróma zľahka pripomínajúca vôňu HUGO Woman, ale v omnoho vyzretejšej podobe. Cieľom bolo vyvinúť vôňu, ktorá by pripomínala ohromujúci závan ryžových kvetov: jemný, kvetinový a drevitý zároveň. Vôňa HUGO XX by mala pôsobiť dojmom hladkosti a vláčnosti. Ak by ju mala charakterizovať nejaká farba, bola by to farba šampanského.

Hlava
Prvotný dojem neodolateľnosti vo vôni HUGO XX zaručujú tóny liči. Sú dominantné, presvedčivo ženské a nežné.

Srdce
Srdce vône je podmanivé vďaka akordu ryže basmati a tónom jazmínu sambac, ktorých kombinácia vyznieva kvetinovo a vláčne a obohacuje vôňu o príjemnú imaginárnu textúru.

Základ
Záver vône patrí santalu a jeho krémovej drevitosti. Vďaka nemu nadobúda HUGO XX taký trvácny a sofistikovaný charakter.

Flakón a balenie
Originalita flakónov spočíva v tom, že perfektne odrážajú atmosféru napätého iskrenia a provokácie. Tak ako v prípade všetkých vôní značky HUGO, flakóny HUGO XY a HUGO XX sú interpretáciou svojrázneho životného štýlu.

Marketingový riaditeľ značky Thomas Burkhardt to komentuje: “Chceli sme vytvoriť flakóny podobných tvarov s dôrazom na rovnocennosť, ktorá v súčasnom vzťahu muža a ženy prevláda.”

Napriek podobnosti, každý z flakónov pôsobí dojmom originálnej individuality a tým ešte viac zdôrazňuje provokáciu medzi mužom HUGO XY a ženou HUGO XX. Flakóny aj balenia zastupujú moderný vzťah – sú svojské, odlišné a predsa sa dopĺňajú. Sofistikované odtiene – farba šampanského dámskej vône HUGO XX a kovový odtieň pánskej vône HUGO XY, to všetko vyjadruje a reprezentuje výnimočný štýl módnej značky HUGO.

Poukážku do FAnn parfumérie v hodnote 1000,- Sk získavajú:
Ľubomíra Vavrečková, Oravská Lesná
Eva Baranyová, Košice
Maroš Markovič, Pezinok
Gratulujeme!

 ###SUTAZ###

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 13 542
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 422
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 210
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 1 964
  5. Kam do tepla v januári? 1 695
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 1 621
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 367
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 197
  9. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 896
  10. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 862

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Prečo sa Česi rozhodli vyhodiť vlastnú krajinu do povetria

Voliči Mariana Kotlebu a Miloša Zemana sa hnevajú na 21. storočie.

TECH

Historici sa mýlia, čiernu smrť roznieslo čosi iné

Nový výskum naznačuje, ako sa problém šíril.

Neprehliadnite tiež

Nosnou témou tohtoročnej svadobnej výstavy v Nitre bola Folk nevesta

Deviaty ročník dvojdňovej výstavy predstavuje najnovšie trendy svadobného dizajnu na rok 2018.

Vzťahová poradňa: Moja žena na materskej chce najať upratovačku

Psychologička radí, ako zorganizovať pomoc v domácnosti a čo robiť pri rozvode blízkej rodiny.

Prečo ľudia podvádzajú? Prieskum dal jasnú odpoveď a nie je iba jedna

Aké sú motivácie tých, ktorí páchajú neveru a prečo sú aj šťastní ľudia neverní?

Wellness cestovanie: Čo si pod novým trendom predstaviť?

Cestovanie, ktoré má v prvom rade priniesť oddych a očistu mysle, je staro-novou záležitosťou v inovatívnom šate.

Dolly Parton: Ako sa z obyčajného dievčaťa stala kráľovná country

Blýskavé kostýmy, výrazný mejkap, objemné platinové blond vlasy a typický „hrkálkový“ hlas, to všetko tvorí legendu country hudby.