SME

Slovenky pri výbere plaviek uprednostňujú tankiny

Tankiny sú novinkou tohtoročnej sezóny. V správnej kombinácii kontrastných farieb dokážu zoštíhliť takmer každú ženu.

Bratislava 13. júla (ČTK) - Tankiny výrazných farieb sú jedným z hitov tohto leta. Tmavé farby túto sezónu nahradili žiarivé a lesklé. Popri klasických bikinách si Slovenky kupujú aj trojuholníkové dvojdielne a celé plavky. V snahe kráčať s módou siahajú po plavkách módnych farieb s bodkovaným vzorom či grafickými motívmi alebo potlačou. Vyplynulo to z ankety ČTK medzi predajcami.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Najpredávanejšie sú tankiny červenej farby alebo pásikavé v kombinácii bielej a modrej farby," povedala Silvia Pavlechová z predajne Atlantic.

SkryťVypnúť reklamu

Tankiny sú totiž novinkou tohtoročnej sezóny. Pozostávajú z nohavičiek a tielka, odhaľujú len časť bruška. V správnej kombinácii kontrastných farieb dokážu zoštíhliť takmer každú ženu.

Jednodielne čierne či modré plavky nosili ešte vlani podľa výrobcu plaviek Petra Chmelíka zväčša staršie dámy, pretože zakrývali problémové partie tela. Tento rok sa stali veľkým hitom aj medzi mladšími ročníkmi. "Jednoduché strihy však nahradili také, ktoré viac odhalia, ako zakryjú. Sú v žiarivých jasných farbách, vzorované a trblietavé," povedal ČTK Chmelík.

Podľa neho oveľa menší dopyt na Slovensku je po plavkách s tanga nohavičkami. "Slovenky sú hanblivejšie a vyberajú skôr decentné strihy. Tanga nohavičky či výstrihy po pupok si pýtajú otvorenejšie Američanky a Angličanky," potvrdila aj predavačka z predajne, kde sa plavky tohto výrobcu predávajú.

SkryťVypnúť reklamu

Obchodníci odporúčajú, aby ženy predtým, ako vkročia do predajne, vedeli, na aký účel si chcú plavky kúpiť - na opaľovanie, predvádzanie sa alebo plávanie. Dôležité si je vybrať vhodný strih. "Plavky by mali sedieť tak, aby skryli všetky nedostatky a žena by v nich vyzerala ako opálená už na začiatku sezóny," povedala predavačka z obchodného domu Dunaj.

Pri výbere a kúpe plaviek by si zákazníčky mali všímať aj niektoré drobnosti. Napríklad nemali by sa spoliehať len na veľkosť uvedenú výrobcom. Každý výrobca či firma totiž používa rozdielne označenie. "Zákazníci by mali mať možnosť si plavky vyskúšať v kabínke," povedala ČTK Danuša Krkošová zo Slovenskej obchodnej inšpekcie.

Netreba podľa nej zabúdať, že plavky so vzorom svietivých farieb na slnku časom vyblednú. O ich materiálovom zložení by sa zákazníčky mali dozvedieť z etikety. Tvarom tela sa prispôsobia a elastické budú plavky zložené z polyamidu s elastanom či lycrou, poznamenala Krkošová.

SkryťVypnúť reklamu

Aby plavky dlho vydržali, po každom použití ich treba vyprať a zavesiť ich za ramienka. Pri odchode z pláže či kúpaliska by nemali byť mokré.

Yulia Zabneva fab

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  2. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  3. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  4. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  5. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  6. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  8. Na Marka oharka do jarka
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 34 034
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 704
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 420
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 362
  5. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 6 045
  6. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí 5 624
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 506
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 278
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo magazínu SME ženy je v predaji aj s darčekom.


redakcia SME ženy
Simona Mištíková

Riaditeľka PR agentúry a lektorka soft skills.


6

Veľkonočné tradície majú mnoho podôb.


Pavol Juračka
Katarína Del Rio a Bianka Urbanovská zo ZA SEBA, o.z.

Agresora najviac prekvapí, keď obeť neostane ticho.


30
  1. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  2. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  3. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  4. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  5. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  6. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  7. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  8. Michaela Witters: Čo za ľudí vychováva deti, ktoré dokážu niekomu takto ublížiť?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 450
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 445
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 77 859
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 773
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 14 900
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 519
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 905
  8. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 9 038
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
reklama
SkryťZatvoriť reklamu