SME

Život Marka Wahlberga je pre televíziu nudný

Producent amerického seriálu Entourage, Mark Wahlberg sa priznal, že scenáristi šou sa vzdali myšlienky používať jeho život ako zdroj inšpirácie, pretože je príliš nudný. Seriál sleduje osudy mladého herca a okruh jeho kamarátov. Príbeh je pritom založený na Wahlbergových začiatkoch v Hollywoode. Ako však priznáva, teraz je jeho život až príliš nudný pre televíziu. "Scenáristi museli začať čerpať inšpiráciu zo života iných ľudí, čo sa mi páči. Som šťastný, že o deviatej ráno vstávam namiesto toho, aby som sa vtedy práve ukladal spať," uviedol pre internetovú stránku PageSix.com
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 090
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 704
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 037
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 797
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 295
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 624
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 305
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 208
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 246
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 326
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 957
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 921
  5. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 7 501
  6. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 7 440
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 053
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 638
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu