SME

Súťaž s FAnn Parfumérie

Súťaž trvá od 22.1. - 25.1. do 10:00. Traja vyžrebovaní získajú poukážku na nákup vo FAnn Parfumérii. Výhercovia budú kontaktovaní telefonicky. Súťaž ukončená



  Neodolateľné plné pery sú snom takmer každej ženy, no nie všetky sme také šťastné, aby sme sa s nimi narodili. Preto hľadáme prostriedky, ako si k nim „dopomôcť”. Nový Max Factor Lip Volumizer dodá perám objem a 8-hodinovú hydratáciu ihneď po nanesení. Zároveň ich okamžite osvieži a vyvoláva príjemne šteklivý pocit. Je bezfarebný, preto ho môžete jednoducho naniesť pod svoj obľúbený rúž, alebo namiesto balzamu na pery.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Lip Volumizer obsahuje vitakolagénový komplex s vitamínmi E, B3 a provitamínom B5, ktorý prospieva vzhľadu a objemu pier. Pery vypĺňa, vyhladzuje jemné vertikálne linky v ich okolí a prispieva tak k mladšiemu vzhľadu. Pri jeho testovaní sa až 8 z 10 žien zhodlo na tom, že pery okamžite nadobudli nový objem.

SkryťVypnúť reklamu

Aplikácia
„S novým prípravkom Lip Volumizer od Max Factor je naozaj jednoduché dosiahnuť objemné pery,“ tvrdí Graham. „Môžete ho použiť pod klasický rúž, ako je Max Factor Colour Perfection. Týmto spôsobom dosiahnete plné pery a ešte stále môžete experimentovať s vašimi obľúbenými odtieňmi. Skvelé je tiež to, že nemusíte čakať. Jednoducho si nanesiete Lip Volumizer na celé pery a hneď na to svoj obľúbený rúž. Keď pocítite príjemné chladivé osvieženie, môžete si byť isté, že Lip Volumizer naozaj funguje.”


Ďalšou možnosťou je použiť Lip Volumizer samostatne namiesto balzamu na pery. Dodá im jemný lesk a hydratáciu, podporí ich plnosť a žiarivosť. Graham dodáva: „Vždy je fajn, ak pery udržiavate hydratované. Lip Volumizer perám poskytne hydratáciu na 8 hodín a pritom podporí jej prirodzený objem.”

SkryťVypnúť reklamu

Farba pier
„Ak túžite len podporiť prirodzený vzhľad svojich pier, aplikujte si Lip Volumizer samostatne. Ďalšou možnosťou je dodať perám len jemnú, prirodzenú farbu, napr. pomocou odtieňa Tulip rúžu Colour Perfection. Najvýraznejší efekt prípravku Lip Volumizer však dosiahnete, ak ho skombinujete s výrazným odtieňom rúžu. Živý odtieň rúžu zdôrazní plnosť a hladkosť pier. Vďaka tomu, že Lip Volumizer redukuje jemné linky z okolia pier a zvyšuje ich objem, dokonale pripraví pery na odvážny vzhľad dosiahnutý výraznými odtieňmi. Pre neodolateľný sexy vzhľad aplikujte Lip Volumizer v kombinácii s odtieňom Wine 993 rúžu Colour Perfection. Dodá vašim perám príťažlivosť, po akej ste odjakživa túžili.”

Výherkyňami poukážok na nákup vo FAnn Parfumérii sú:

Klára Mészárosová, Bratislava
Zlatica Ščepánková, Bratislava
Branislava Vozárová, Geľnica

SkryťVypnúť reklamu

Gratulujeme!

###SUTAZ###
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  5. Kam smerujú peniaze bohatých?
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 125
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 721
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 100
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 820
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 295
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 588
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 379
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 225
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 258
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 334
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 994
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 926
  5. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 7 237
  6. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 7 237
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 055
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 654
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu