Britský úrad pre reklamu kritizuje taliansky módny dom Dolce a Gabbana za inzeráty, na ktorých sú mužské modely so strelnými ranami, prípadne agresívne hroziace nožmi. V dnes zverejnenej správe Agentúra pre štandardy reklamy (ASA) konštatuje, že spoločnosť zverejnením reklamy konala nezodpovedne a porušila štandardy dobrého vkusu. Mužské modely obklopené slávnymi modelkami na záberoch mávajú nožmi v pózach inšpirovaných maľbami francúzskeho romantického umelca Eugéna Delacroix. Jeden muž leží na zemi so strelnou ranou na hlave.
Nezávislý úrad pre reguláciu reklamného priemyslu správu vydal po tom, čo sa 166 osôb posťažovalo, že dva inzeráty glorifikujú zločiny spáchané nožom a strelnou zbraňou. Reklamy sa v októbri 2006 objavili v londýnskych denníkoch The Times a Daily Telegraph. Jedna z reklám sa v Timesoch objavila oproti článku o zločinoch spáchaných nožmi, čo ASA označila za urážlivé. Úrad prijal argumenty, že módny dom sa zbavil spoločenskej zodpovednosti a porušil pravidlá slušnosti. Odmietol však sťažnosť, že reklamy ľudí povzbudzujú k tomu, aby si ubližovali. Verdikt úradu je len výstražným úderom po rukách a sporné reklamy nezakazuje. Dolce a Gabbana tvrdí, že reklamy vyšli po celom svete, pričom sťažnosti prišli len od ľudí v Británii. Argumentuje, že fotografie sú veľmi štylizované so zámerom reprezentovať obdobie umenia z čias Napoleona.