Prvá umývačka na trhu s okienkom

Koľko záhad má vaša kuchyňa? Určite mnoho. Je len málo príležitostí, ako im prísť na koreň, ako napríklad vidieť do „duše“ domácich spotrebičov. Spoločnosť Electrolux prináša na trh v tomto smere originálnu inováciu v podobe umývačky Visi s krásnym dizajn


om a unikátnym skleným okienkom v dvierkach. Visi je tým okienkom do duše vašej kuchyne.

Prečo sme sa rozhodli...
Umývačka Visi svojím novým, čistým dizajnom v kombinácii svojimi jedinečnými vlastnosťami odlišuje od všetkých existujúcich umývačiek na trhu. „Umývačka Visi so skleným okienkom je výsledkom rozsiahleho a detailného výskumu v oblasti potrieb a preferencií spotrebiteľov,“ povedala Daniela Salmaso z marketingovej centrály spoločnosti Electrolux. „Vizuálne vnímanie je pre myseľ najjednoduchšie, preto sme chceli, aby spotrebiteľ mal možnosť vidieť do vnútra Visi a pohodlne pozorovať celý umývací cyklus, má väčšiu dôveru v spotrebič. Tak sa stane, že už nemusí váhať či dá svoj porcelán do umývačky alebo nie.“


Technická vycibrenosť
Okrem krásneho vonkajšieho a vnútorného dizajnu ponúka Visi aj štandardné vlastnosti svojej – v tomto prípade najvyššej - energetickej triedy. Automatické programy zabezpečujú úsporu energie. Nízka hlučnosť – len 49 dB(A) – je tiež nespornou výhodou umývačky. Vďaka funkcii posunutý štart môžete naprogramovať spustenie umývačky o 4-8 hodín neskôr. Vnútorné koše môžete flexibilne nastaviť na umývanie hrncov a panvíc alebo aj pohárov s 24 cm stopkou. Visi je tiež zabezpečená proti pretečeniu.

Už dnes môžete svoju kuchyňu vybaviť jedinou umývačkou na svete, ktorá vám ukáže, ako sa stará o vaše riady. Má "áčkovú" účinnosť umývania a sušenia, so spotrebou je na tom rovnako - 3xA per dobrý pocit. Koše sú výškovo nastaviteľné, vnútro je osvetlené a nemusíte sa obávať potopy - výrobca zabudoval i ochranu proti pretečeniu. Riad je umytý v priebehu 30 - 150 minút v závislosti na nastavenom programe. Koľko takýto dizajnérsky kúsok stojí? Nuž jeho cena sa odráža od 25 990 Sk.

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  6. Splnený sen
  7. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  8. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  9. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  10. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  1. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  2. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  3. Vysoká hra o súdne trovy
  4. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  5. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  6. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  7. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  8. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  9. Ako na refinancovanie hypotéky
  10. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 12 300
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 12 157
  3. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 4 222
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 856
  5. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 919
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 494
  7. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 903
  8. Splnený sen 1 803
  9. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 603
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 338

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

O župu, ktorá sa rozprestiera od Moravy po Maďarsko, má záujem len šesť kandidátov

Trnavskému kraju robia dobré meno kúpele, víno, ale aj golfové ihriská.

SVET

Svätá vojna v českej politike. Ako Okamura bojuje o voličov

Má japonský pôvod, tak predsa nemôže byť rasista.

Neprehliadnite tiež

Michael Fassbender a Alicia Vikander sa zosobášili

Známy herecký pár si povedal svoje áno po troch rokoch vzťahu.

Kým ženy nenosili ani spodnú bielizeň, muži si na pančuchách zakladali

Než sa z pančúch stal symbol ženskosti, nosili ich muži.

Speváčka Pink otvorene o svojom vzťahu: Na monogamii treba neustále pracovať

V partnerstve podľa nej nastanú chvíle, kedy sa pár vyhýba intímnostiam aj celý rok.

V dennom televíznom vysielaní Briti prvýkrát ukázali ženskú bradavku

V boji proti rakovine prsníka sa organizácii CoppaFeel! podarilo získať právo odvysielať svoju reklamu s nahým prsníkom.