Mať osí pás nie je nemožné

Každá žena chce mať štíhly driek. Súčasná móda je nemilosrdná, odhalené brušká, široké opasky, tvarované košele, cigaretové nohavice. S tukovým kolesom okolo pása si len ťažko môžete dovoliť obliecť čokoľvek z toho, čo práve letí.


Známa fitneska Janka Kordiaková tvrdí, že dosiahnúť osí driek nie je nemožné. Chce to kus pevnej vôle, pravidelnosť a vytrvalosť.

Nízkotučne jesť
Ak sa chceme zbaviť prebytočných tukových vankúšov na bruchu, musíme sa začať s nízkotučným stravovaním.

"Zdôrazňujem, že nejde o diétu, ale pravidelné rozumné stravovanie, z ktorého vylúčime tuky a sladkostí. Na hladovky zabudnite, dlhodobo neprinášajú žiadúci efekt. Ide o to, aby ste ste sa naučili jesť pravidelne, každé dve hodiny, v malých dávkach. Najdôležitejšou súčasťou vašej stravy sa musia stať kvalitné bilekoviny, ako sú chudé mäsá z hydiny a rýb, veľa čerstvej zeleniny. Zapamätajte si, že sacharidy, to znamená tmavé celozrnné pečivo, si doprajeme iba ráno, potom si už stravu vyskladáme zo zeleninových šalátov a grilovaného alebo vareného mäsa, nízkotučných jogurtov, cottage syra. Ak sa takto naučíte stravovať, uvidíte, že čoskoro vám tukové vankúše zmiznú," vysvetľuje J. Kordiaková, riaditeľka fitnescentra Šelmy Fit.

Pravidelne cvičiť
Pri zhadzovaní tuku je dôležitým faktorom pravidelné cvičenie, špeciálne kardioaktivity.

"To znamená, že musíme každý deň minimálne 30 minút behať buď v parku, alebo na bežiacom páse. A k tomu je nutné aspoň trikrát do týždňa brušné svaly precízne precvičiť, pretože bez toho nedosiahneme náš vytúžený pevný a pritom štíhly pás. Cvičenie musí byť pravidelné, malo by sa stať súčasťou vášho denného režimu. Aj zaneprázdnená žena si musí pre svoje zdravé a estetické telo nájsť čas a to tak, že si čas na cvičenie dôsledne vyhradí iba pre seba a nedovolí okolnostiam, aby jej to prekazili," zdôrazňuje Janka Kordiaková, ktorá nám ukázala niekoľko z množstva účinných cvikov, ktoré zaberajú.

Sklápačky na šikmej lavičke sú veľmi účinným cvikom na poislnenie najmä horných brušných svalov. Pri zdvíhaní a klesaní držíme brucho v napätí, neuvoľňujeme až po odcvičení 20 až 25 opakovaní. Na brucho si môžeme dopriať niekoľko sérií, najmenej tri, ideálne je odcvičiť päť až šesť sérií po 25 opakovaní.

Dolné brucho je tvrdým orieškom, k jeho spevneniu vedie naozaj len poctivá drina a vytrvalosť. Ľahnite si na podložku a zdvíhajte panvu tak, aby ste cítili, ako vás brucho páli. Zo začiatku stačí, keď vydržíte aspoň tri série po 12 opakovaní.

Na pás je ideálnym cvikom presúvanie kolien zo strany na stranu. Nohy držíme nad zemou, brucho v napätí a čo je fajn, tento cvik môžeme prevádzať pri sledovaní správ na koberci doma.

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 11 047
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 164
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 6 088
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 318
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 115
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 4 826
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 126
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 3 027
  9. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 195
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 028

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Najnebezpečnejší text na facebooku napísal jeho zakladateľ

Mark Zuckerberg chce použiť silu firmy na to, aby zmenil podobu našej spoločnosti. Bol by veľmi nebezpečným spasiteľom.

BLOG TRANSPARENCY

Ombudsmanka: Lajčák opakovane porušoval ústavu

V zdôvodnení vysvetľuje, čo ministerstvo nespravilo.

EKONOMIKA

Dodávateľ nemocníc dostal pokutu za biele kone z Cypru

Prvý postih za neprehľadnú vlastnícku štruktúru je právoplatný.

Neprehliadnite tiež

Známe osobnosti, ktoré neveria v monogamiu

V Hollywoode existuje medzi pármi množstvo dohôd, v niektorých prípadoch pred zaviazaním sa jeden druhému, volia skôr otvorený vzťah.

Bažant plnený jablkami a brusnicami

Možno sa trochu potrápite kým zoženiete bažanta, ale výsledok stojí za každú minútu, ktorú pri príprave tohto jedla strávite.

V niektorých nešťastných manželstvách sa oplatí zotrvať

Britská štúdia naznačila, že väčšina párov sa cez ťažkosti dokáže dostať.

Filmová cesta Emmy Stone až k oscarovému La La Landu

Herečka získala prvú sošku Oscara. Takto sa menila v priebehu svojej filmovej kariéry.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop