SME

Kde sa má nahodiť 30 ročný chlap?

Dávno sú preč socialistické časy, keď chlap si mohol obliecť a obuť čo chcel (v preklade - flanelka, montérky nažehlené na puky, zelené tesiláky alebo nohavice čo sa okrajovo blížili rifliam) ...


Dávno sú preč socialistické časy, keď chlap si mohol obliecť a obuť čo chcel (v preklade - flanelka, montérky nažehlené na puky, zelené tesiláky alebo nohavice čo sa okrajovo blížili rifliam) a našuchol si topánky od uja Baťu za 3 dňovú výplatu a bol "IN".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tie časy sú chvalabohu preč a dobre oblečený a vyzerajúci muž je každodenným štandardom a aj lákadlom pre ženy. Tak prečo to nevyužiť? Ale malý problém. Kde sa má dobre obliecť priemerný 30 ročný chlap? V obchodoch ako Kenvelo a New Yorker vyzerá divne, už len keď tam vstúpi a nieto, keď si ešte niečo kúpi. Pubertálna mládež na neho pozerá v štýle "ktorá nakupujúca pipka je dcéra toho chrena?" Post pubertálni predavači sa usmievajú pod riedke fúziky a vo svojej fantázii si predstavujú ako si navliekam to ultra moderné tričko a večer robím parketového pololeva na oldies diskotéke počas hlasnej reprodukcie Michala Davida.

SkryťVypnúť reklamu

Zbohom Fishbone, ahoj Fubu, maj sa Colin`s, zdar Converse, ostávaš v pamäti Akademiks - už si vás nenatiahnem.

Dať mesačne niekoľko tučných tisícok za zahraničné značkové oblečenie typu Armani, Hugo Boss či Pierre Cardin si časom rozmyslí aj skoro podnikateľ v novom bavoráku. (Taký Bohumil Stejkal z filmu Kurvahošigutentág mal tiež najradšej tepláky a rádiovku).

Naše kedysi vyšportované postavy teraz šibalsky schovámame v jemnom tukovom obale. Obtiahnuté tričká 4% populácie a ich módnych návrhárov svojim enormným množstvom prebijú tých pár kúskov použiteľného oblečenia čo sa sem-tam podarí nájsť v spleti butikov. O módnej farebnosti ani nehovorím - ružová je pekná na ženách, ale chlap
v ružovom tričku je na zvracanie a zasluhuje mĺkve pohŕdanie. Prečo mužskú módu netvoria zásadne len heterosexuáli?

SkryťVypnúť reklamu

A tak Bože, v mene 30 ročných mužov ti ďakujem na značky Gin Tonic, Gate, C&A, Alain Delon, H&M, Mexx alebo Benetton či O´Neill. Ďakujem aj za značky Puma (tož to ten mrštný skočný kocórek), Lacoste (zubatý krokodíl vo farbe lesnej trávy) či Polo a Daniel Hechter. Spomenúť treba aj Ozetu Prostejov a Ivetu Ledererovú. Vďaka, že aspoň vy myslíte na nepuberťákov a ešte nedôchodcov.

Autor: : myshoun :

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 011
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 619
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 852
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 663
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 289
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 858
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 308
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 139
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 213
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 8 734
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 360
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 286
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 882
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 783
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 027
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 570
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu