SME

Rakovina prsníka sa môže týkať každej z nás. V kampani známej značky môžete pomôcť aj vy

Ružová stužka je symbolom solidarity a pripomína dôležitosť prevencie.

(Zdroj: Lindex)

Obľúbená módna značka Lindex sa svojou kampaňou Ružová stužka zaväzuje na boj proti rakovine prsníka. Aj vy môžete toto úsilie podporiť ako každý rok v ktorejkoľvek ich predajni počas celého októbra.

POMÔCŤ ŽENÁM

Len v Českej republike je každoročne diagnostikovaných takmer 8000 nových prípadov rakoviny prsníka, ktorá čoraz častejšie postihuje aj mladé ženy. Podľa štatistík aj na Slovensku výskyt rakoviny prsníka stále rastie. Predpokladaný počet žien, ktoré budú v tomto roku diagnostikované, je viac ako 3000.* Hoci sa šance na prežitie vďaka vedeckému pokroku neustále zvyšujú, stále ide o oblasť výskumu, ktorá si vyžaduje neustálu finančnú podporu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Značka Lindex sa preto v októbri opäť sfarbí do ružova na podporu prevencie rakoviny prsníka a vie, že keď sa z charitatívneho projektu stane tradícia, pocit úspechu je vždy o niečo lepší. Spoločnosť sa do kampane Ružová stužka zapája už od roku 2003. Jej cieľom je podporiť výskum rakoviny a zvýšiť povedomie o tomto ochorení a prevencii.

Tento záväzok spája zákazníkov aj zamestnancov, ktorí každoročne prejavujú hrdosť a nadšenie pre túto vec. Spoločnosť Lindex už viac ako dvadsať rokov každý rok v októbri zvyšuje povedomie o tejto téme, pripomína ľuďom dôležitosť samovyšetrenia a prispieva na projekty v boji proti rakovine, na ktoré spolu so svojimi zákazníkmi na všetkých 18 trhoch venovala viac ako 20,9 milióna eur.
* Zdroj: Nie rakovine

POMÔŽTE AJ VY

Lindex je jednou z popredných európskych módnych spoločností. Ponúka inšpiratívnu a cenovo dostupnú dámsku a detskú módu vrátane doplnkov a kozmetiky. Prostredníctvom kampane Ružová stužka značka dlhodobo podporuje projekty v boji proti rakovine prsníka. A pomôcť môžete aj vy!

SkryťVypnúť reklamu

Stačí si teraz kúpiť novú spodnú bielizeň a 10 % zo zisku z predaja podprseniek na Slovensku pôjde na programy a projekty Ligy proti rakovine, ktorých cieľom je podpora a pomoc ženám bojujúcim s rakovinou prsníka a tiež informovanie o prevencii tohto ochorenia. Prispieť môžete aj zaokrúhlením nákupu alebo kúpou ružovej stužky. Na dôležitosť samovyšetrenia upozorňuje módna spoločnosť na stránke lindex.com. Nájdete tu návod, ako sa samovyšetrovať vrátane podrobného sprievodcu.

Rakovina

Súvisiace témy: Rakovina prsníka
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  3. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  4. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  5. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  6. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 160
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 8 317
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 4 414
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 487
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 173
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 706
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 303
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 003
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  2. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  3. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  4. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  5. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  6. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  7. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  8. Michaela Witters: Čo za ľudí vychováva deti, ktoré dokážu niekomu takto ublížiť?
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 21 944
  2. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 15 618
  3. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 8 971
  4. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 8 692
  5. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 486
  6. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 187
  7. Tadeáš Ďurica: Igor sa vracia 5 337
  8. Jozef Pivarník: Rovnako veľký, ale násobne chudobnejší: Prečo je rozdiel medzi Slovenskom a Švajčiarskom taký priepastný? 4 590
  1. Radko Mačuha: Cintula chcel Fica zavraždiť, pretože chce Mier.
  2. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  3. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
  4. Marian Nanias: Richard L. Garwin: Génius, ktorý formoval jadrovú éru a bránil mier.
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka.
  6. Věra Tepličková: Dnes by sme mali byť ticho
  7. Marcel Rebro: Hanbím sa za to, že som Slovák!
  8. Radko Mačuha: Fico atentát prežil, ale Boris Nemcov nie.
SkryťZatvoriť reklamu