SME

Rakovina prsníka sa môže týkať každej z nás. V kampani známej značky môžete pomôcť aj vy

Ružová stužka je symbolom solidarity a pripomína dôležitosť prevencie.

(Zdroj: Lindex)

Obľúbená módna značka Lindex sa svojou kampaňou Ružová stužka zaväzuje na boj proti rakovine prsníka. Aj vy môžete toto úsilie podporiť ako každý rok v ktorejkoľvek ich predajni počas celého októbra.

POMÔCŤ ŽENÁM

Len v Českej republike je každoročne diagnostikovaných takmer 8000 nových prípadov rakoviny prsníka, ktorá čoraz častejšie postihuje aj mladé ženy. Podľa štatistík aj na Slovensku výskyt rakoviny prsníka stále rastie. Predpokladaný počet žien, ktoré budú v tomto roku diagnostikované, je viac ako 3000.* Hoci sa šance na prežitie vďaka vedeckému pokroku neustále zvyšujú, stále ide o oblasť výskumu, ktorá si vyžaduje neustálu finančnú podporu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Značka Lindex sa preto v októbri opäť sfarbí do ružova na podporu prevencie rakoviny prsníka a vie, že keď sa z charitatívneho projektu stane tradícia, pocit úspechu je vždy o niečo lepší. Spoločnosť sa do kampane Ružová stužka zapája už od roku 2003. Jej cieľom je podporiť výskum rakoviny a zvýšiť povedomie o tomto ochorení a prevencii.

Tento záväzok spája zákazníkov aj zamestnancov, ktorí každoročne prejavujú hrdosť a nadšenie pre túto vec. Spoločnosť Lindex už viac ako dvadsať rokov každý rok v októbri zvyšuje povedomie o tejto téme, pripomína ľuďom dôležitosť samovyšetrenia a prispieva na projekty v boji proti rakovine, na ktoré spolu so svojimi zákazníkmi na všetkých 18 trhoch venovala viac ako 20,9 milióna eur.
* Zdroj: Nie rakovine

POMÔŽTE AJ VY

Lindex je jednou z popredných európskych módnych spoločností. Ponúka inšpiratívnu a cenovo dostupnú dámsku a detskú módu vrátane doplnkov a kozmetiky. Prostredníctvom kampane Ružová stužka značka dlhodobo podporuje projekty v boji proti rakovine prsníka. A pomôcť môžete aj vy!

SkryťVypnúť reklamu

Stačí si teraz kúpiť novú spodnú bielizeň a 10 % zo zisku z predaja podprseniek na Slovensku pôjde na programy a projekty Ligy proti rakovine, ktorých cieľom je podpora a pomoc ženám bojujúcim s rakovinou prsníka a tiež informovanie o prevencii tohto ochorenia. Prispieť môžete aj zaokrúhlením nákupu alebo kúpou ružovej stužky. Na dôležitosť samovyšetrenia upozorňuje módna spoločnosť na stránke lindex.com. Nájdete tu návod, ako sa samovyšetrovať vrátane podrobného sprievodcu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  2. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  3. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  4. Fit-out od M2C: Premena priestorov na kľúč
  5. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  6. Nová Kia Sportage zvládne každé dobrodružstvo aj životný štýl
  7. Metropola aj more. New York sa dá jednoducho spojiť s Karibikom
  8. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete
  1. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  2. Hudba, smiech a festival plný vody: Liptov čaká rozlúčka s letom
  3. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  4. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  5. Nový článokSpolupráca v oblasti lesnej pedagogiky v Bojniciach
  6. Úver až do 40 000 € a každý rok nižšia úroková sadzba
  7. Dajte zabrať mozgu. V predaji je nové vydanie Tréningu pamäti
  8. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  1. Nová Kia Sportage zvládne každé dobrodružstvo aj životný štýl 12 147
  2. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri 9 945
  3. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 4 882
  4. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava! 3 418
  5. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete 2 834
  6. Úver až do 40 000 € a každý rok nižšia úroková sadzba 2 751
  7. Dajte zabrať mozgu. V predaji je nové vydanie Tréningu pamäti 2 583
  8. Metropola aj more. New York sa dá jednoducho spojiť s Karibikom 1 684
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Zdravotní Klauni: Zdravotná klaunka: Keď si nasadíme na tvár červený nos, pozeráme sa na svet inak
  2. Janka Bittó Cigániková: Klamstvá o interrupciách. Naleteli ste aj vy?
  3. Andrea Podešvová: Je nevera vždy zrada, alebo niekedy len volanie o pomoc?
  4. Tomáš Mikloško: 8 prekvapivých faktov o vzťahoch, ktoré zmenia váš pohľad na lásku
  5. Zdravotní Klauni: Otec, bezpečný prístav dieťaťa v nemocnici
  6. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  7. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  8. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  1. Radoslav Záhumenský: Skrytý hrad na Slovensku, ktorý väčšina ľudí nikdy nenavštívi 46 196
  2. Martin Fronk: Objavil som kúpalisko za 2 eurá 34 400
  3. Monika Albertiová: Balím kufre! Tu sa nedá žiť a minimálna mzda? Na smiech! 22 796
  4. Martin Kresák: Minimálna mzda 915 €: v Bratislave pohoda, v Gelnici pohroma 19 598
  5. Michael Achberger: Supermarketové pasce: 10 "fitness" výrobkov, po ktorých priberáte 10 175
  6. Radko Mačuha: Slovenská kultúra musí byť proruská a žiadna iná. 8 285
  7. Juraj Kumičák: Najväčšia tanková bitka v dejinách 7 973
  8. Martin Fronk: Druhá Gaderská dolina? Objavte skrytý tiesňavový klenot v Kremnických vrchoch! 6 826
  1. Radko Mačuha: Sťahovanie kostola pod dúhovou vlajkou.
  2. Marcel Rebro: Slovenská veda: halušky s bryndzou, ortéza a analýza DNA
  3. Marcel Rebro: Máša, melón a plyšová opica
  4. Radko Mačuha: Ďalšia Britská stopa. V srdci Slovenska.
  5. Igor Pogány: Ako prinútiť AI, aby vám našla nový koníček
  6. Marcel Rebro: Oči detí, ktorým Putin ukradol detstvo
  7. Radko Mačuha: Dnes je deň, keď nám Rusi zakázali ísť čínskou cestou.
  8. Marcel Rebro: Od „dočasného pobytu“ k denacifikácii: dejiny sa opakujú
SkryťZatvoriť reklamu