Pod hashtagom ohitorisama si môžete prezerať krásne fotografie jedál, nápojov, luxusných hotelových izieb. Vidno aj zábery, z ktorých je jasné, že ich autor alebo autorka si vychutnávajú cestovanie či domácu pohodu s knihou.
Na snímkach je však vždy vidno iba jednu porciu jedla, jednolôžkovú izbu. Ak sa na fotografii objaví človek, ide vždy len o selfie.
Silnejúci trend, ktorý oslavuje single život a takzvanú super sólo kultúru, je prítomný vo viacerých ázijských krajinách, no vedie najmä v Japonsku.
Tak ako každý podobný fenomén prináša pozitíva aj negatíva.
Svadobné fotografie bez ženích

Trend ohitorisama, ktorého význam by sa voľne dal preložiť ako párty pre jedného, má v Japonsku narastajúci počet priaznivcov. Mladí aj starší ľudia čoraz častejšie vyhľadávajú reštaurácie, v ktorých sú stoly vyhradené pre jednu osobu, sami navštevujú karaoke bary, osamote trávia aj dovolenky.
Huffington Post v roku 2017 uverejnil text reportéra Asia Today, ktorý rozoberal, ako sa ohitorisama stal kultúrnym boomom a prečo aktuálne priťahuje najmä mladé ženy.
K zrovnoprávneniu žien v pracovnej oblasti došlo v Japonsku až v polovici osemdesiatych rokov minulého storočia a ženy dlho nemali finančné prostriedky na to, aby si mohli dovoliť akúkoľvek formu luxusu.