SME

Prečo znášame bolestivý sex? Durex v novej reklame myslí na ženské pohodlie

Video poukazuje na zbytočný problém.

Reklama na Durex.Reklama na Durex. (Zdroj: Youtube Reprofoto / Durex UK)

"Dámy, ukázali sme svetu, ako naozaj vyzeráme, nechali sme si narásť ochlpenie, vrátili sme sa späť do práce a dosiahli, aby bolo naše hlasy počuť. Prečo teda stále znášame nepohodlný sex?" pýta sa ženský hlas v novej reklame značky Durex, ktorý spoločnosť zverejnila tento pondelok.

Autori asi polminútového videa, ktorého primárnym cieľom je spropagovať lubrikačný gél, prišli aj na zaujímavý spôsob, ako dostať na svetlo sveta problém žien s bolestivým pohlavným stykom.

Upozorňujú na to, že hoci mnoho žien tento problém má, dobrovoľne, no celkom zbytočne ho znášajú.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Načítavam video...
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pomôcť si nie je hanba

Prečítajte si tiež: Chlapci sú prosto chlapci? Gillette si za novú reklamu vyslúžila obdiv i odpor mužov Čítajte 

Nepríjemný či bolestivý sex často spôsobuje práve suchosť, ktorá je však v niektorých dňoch menštruačného cyklu úplne normálna.

Aj túto informáciu sa reklama snaží ženám sprostredkovať.

Podľa známej značky kondómov preto nie je nič zlé či zahanbujúce na tom, keď si žena počas milovania s partnerom občas vypomôže práve lubrikačným produktom.

Vizuál reklamy je zrejme aj preto cielený na mladšiu cieľovú skupinu, ktorá by po extra lubrikácii obvykle nesiahla, a nielen na staršie ženy (napríklad prechádzajúce menopauzou), u ktorých je vaginálna suchosť bežným problémom.

Stále však platí, že ak žena pociťuje bolesť, suchosť alebo iné problémy aj po použití lubrikačného gélu, mala by navštíviť svojho lekára.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  2. METRO na Slovensku podporuje gastro a obchod už 25 rokov
  3. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  4. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  5. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  6. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  7. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  8. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  1. METRO na Slovensku podporuje gastro a obchod už 25 rokov
  2. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  3. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  4. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  6. Rady pre začínajúcich podnikateľov: na čo nezabudnúť pri štarte
  7. Filantropia slovenských milionárov s tichým vplyvom
  8. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 11 845
  2. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 7 795
  3. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 6 489
  4. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 6 074
  5. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku 5 264
  6. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 4 716
  7. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 3 649
  8. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť 1 316
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Monika Nagyova: V lete som ešte nevedela, či som feministka
  2. Zdravotní Klauni: Silný príbeh z psychiatrickej liečebne: O dievčati, ktoré si zvolilo radosť namiesto smútku
  3. Matúš Radusovsky: Bezpečnosť medu: Pravda o teple, kove a skladovaní
  4. Igor Múdry: Kyslá kapustička
  5. Matúš Radusovsky: Nie je med ako med: v rozmanitosti sa skrýva jeho sila
  6. Zdravotní Klauni: Zdravotná klaunka: Keď si nasadíme na tvár červený nos, pozeráme sa na svet inak
  7. Andrea Podešvová: Je nevera vždy zrada, alebo niekedy len volanie o pomoc?
  8. Janka Bittó Cigániková: Klamstvá o interrupciách. Naleteli ste aj vy?
  1. Sebastian Drobný: Ďalšia mladá puška Smeru 15 987
  2. Rado Surovka: Prečo Fico vyhrá voľby v r.2027. 9 033
  3. Anna Brawne: Pán riaditeľ SIS, klamete alebo máte problémy s pamäťou? 7 934
  4. Ján Valchár: Čo to, čo to? Žeby ďalšia rafinéria? 7 708
  5. Veronika Michalčíková: S KST na neprístupných miestach Belianskych Tatier. Sú to celkom fajn ľudia 6 492
  6. Angelika Herčková: V sociálnych službách nás majú za handry nielen vládni predstavitelia, ale aj rodinní príbuzní? 5 954
  7. Ján Valchár: Palivová kríza v Rusku bujnie 5 471
  8. Radko Mačuha: Šimečkova matka okradla štát o 232 EUR. 5 170
  1. Radko Mačuha: Šimečkova matka okradla štát o 232 EUR.
  2. Radko Mačuha: Herné automaty do každej tradičnej rodiny.
  3. Radko Mačuha: Desať prikázaní Glücka.
  4. Marcel Rebro: Týždeň ticha uprostred vojny
  5. Roman Kebísek: Timravinu novelu Hrdinovia uhorské úrady scenzurovali. Rukopis je nezvestný
  6. Věra Tepličková: Aj ja som za bundy alebo Ako Glück riešil, riešil, až vyriešil kriminalitu
  7. Radko Mačuha: Skúsme pochopiť Slovensko.
  8. Dušan Koniar: Ak je Únia v prdeli, kto je tá šťastná mrľa z nej trčiaca?
SkryťZatvoriť reklamu