Začiatkom deväťdesiatych rokov svet ohúrila jedna pomerne jednoduchá reklama. Celú pravú časť plagátu tvoril prostý nápis Hallo, boys – Ahoj, chlapci. Dôležitejšia však bola ľavá strana s českou modelkou Evou Herzigovou.
Stála na nej oblečená v čiernej spodnej bielizni so širokým úsmevom a s očami sklopenými k svojim prsiam. Tie sa v podprsenke značky Wonderbra klenuli do výšky, boli guľaté a objemné. Práve tento tvar bol zhruba štvrťstoročie považovaný za ideál ženských pŕs.
Všetko však podlieha móde. A móda dnes opúšťa push-up a žiada si bralelette – jednoduchú, pohodlnú podprsenku s mäkkými košíkmi, ktorá dáva prsiam oporu, no necháva ich v pôvodnom tvare.
Od Baroka po dnes
To, čomu sa trochu zlomyseľne hovorí „napumpovaný výstrih“, však nie je len záležitosťou push-up podprseniek, ktoré preslávili značky ako Wonderbra. V skutočnosti je tento trend oveľa starší.

V osemnástom aj v devätnástom storočí vytláčali ženám silno stiahnuté korzety poprsie vysoko ku krku, čím vznikal podobný efekt, o aký sa ešte dnes usiluje veľa žien.
Moderná podprsenka, ktorá vznikla až v dvadsiatom storočí, si prešla dlhú cestu rôznych tvarov, materiálov aj symbolických zápasov.
Podprsenky sa pálili na znak ženského oslobodenia a znovu sa objavovali v pevnejšej a vystuženejšej podobe, ktorá mala prsiam ponúknuť nielen podporu, ale aj objem.
Už niekoľko rokov sa však zdá, že guľaté a podprsenkou vyzdvihnuté prsia strácajú na váhe a do módy znova prichádza sloboda pre prsia a bradavky.

Svet podľa Lady Gaga
Dobrým príkladom je speváčka Lady Gaga. Na festivale v Benátkach, kde v premiére uviedla svoj film Zrodila sa hviezda, prišla oblečená v bielych šatách.
Tie mali pripomínať slávne šaty Marylin Monroe. Avšak s jedným drobným rozdielom, nijako totiž nezvýrazňovali a nezdvíhali prsia.