SME

Krémy začala vyrábať v kuchyni, dnes vedie úspešnú značku prírodnej kozmetiky

L. Klebercová oživila rodinnú tradíciu.

Lucia Klebercová vo výrobni kozmetiky DulciaLucia Klebercová vo výrobni kozmetiky Dulcia (Zdroj: Gabriel Kuchta)

„Sedela som na podlahe v našej výrobni, snažila som sa vybaviť množstvo objednávok a mala som pocit, že už nikdy neuvidím denné svetlo," opisuje začiatky svojho podnikania Lucia Klebercová.

Ihneď po spustení internetového predaja v roku 2014 bol dopyt po kvalitnej prírodnej kozmetike väčší, ako spočiatku čakali.

Dnes sa firma rozrástla na viacerých členov, má profesionálnu výrobňu, prináša viac ako štyridsať produktov, získava si stále viac priaznivcov a dostáva sa dokonca aj do siete drogérií.

SkryťVypnúť reklamu

Špecifikom pritom je, že kozmetika Dulcia je čisto prírodná a ručne miešaná.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na materskej namiešala prvé krémy

V rodine Lucie Klebercovej bolo vždy samozrejmosťou vyrábať tinktúry a mastičky. Keď sa však rozhodla riešiť problémy so svojou pleťou a hľadať kozmetiku pre malé deti, jej záujem o výrobu kozmetiky sa začal čoraz viac prehlbovať.

Prečítajte si tiež: Luxusné sukne vyrábajú starodávnou technikou, ktorú ovláda len pár ľudí Čítajte 

Priestor a čas na vyrábanie získala po tom, ako nastúpila na materskú dovolenku.

Dodáva, že v čase, keď sa jej narodila druhá dcéra, existovalo už niekoľko receptúr, ktoré sa mohli bez problémov používať.

„Úplne prvý výrobok bol prírodný dezodorant, ktorý pôvodne vznikol pre našu vlastnú spotrebu. Ten vyšiel funkčnosťou na prvýkrát, len sme mierne upravovali jeho konzistenciu. Tým, že sa s manželom pohybujeme v prostredí športovcov, mali sme oň hneď veľký záujem.“

SkryťVypnúť reklamu

Ani zďaleka však nezostalo len pri dezodorante. Klebercová sa vo vlastnej kuchyni púšťala do čoraz odvážnejších kozmetických experimentov a vyrábala si krémy pre seba aj pre svoje deti.

Viaceré z týchto výrobkov sú na trhu dodnes. „Od začiatku som premýšľala o tom, že by som chcela mať vlastnú značku. Bol to môj sen. No pomerne dlho mi trvalo, kým som sa odhodlala ísť do toho naozaj naplno.“

Neľahké začiatky a prvé úspechy

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C5FF5 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 039
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 641
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 902
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 693
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 291
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 804
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 194
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 155
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 222
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 298
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 247
  4. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 7 996
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 894
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 826
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 033
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 587
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu