Krémy začala vyrábať v kuchyni, dnes vedie úspešnú značku prírodnej kozmetiky

L. Klebercová oživila rodinnú tradíciu.

Lucia Klebercová vo výrobni kozmetiky Dulcia(Zdroj: Gabriel Kuchta)

„Sedela som na podlahe v našej výrobni, snažila som sa vybaviť množstvo objednávok a mala som pocit, že už nikdy neuvidím denné svetlo," opisuje začiatky svojho podnikania Lucia Klebercová.

Ihneď po spustení internetového predaja v roku 2014 bol dopyt po kvalitnej prírodnej kozmetike väčší, ako spočiatku čakali.

Dnes sa firma rozrástla na viacerých členov, má profesionálnu výrobňu, prináša viac ako štyridsať produktov, získava si stále viac priaznivcov a dostáva sa dokonca aj do siete drogérií.

Špecifikom pritom je, že kozmetika Dulcia je čisto prírodnáa ručne miešaná.

Článok pokračuje pod video reklamou

Na materskej namiešala prvé krémy

V rodine Lucie Klebercovej bolo vždy samozrejmosťou vyrábať tinktúry a mastičky. Keď sa však rozhodla riešiť problémy so svojou pleťou a hľadať kozmetiku pre malé deti, jej záujem o výrobu kozmetiky sa začal čoraz viac prehlbovať.

Prečítajte si tiež: Luxusné sukne vyrábajú starodávnou technikou, ktorú ovláda len pár ľudí

Priestor a čas na vyrábanie získala po tom, ako nastúpila na materskú dovolenku.

Dodáva, že v čase, keď sa jej narodila druhá dcéra, existovalo už niekoľko receptúr, ktoré sa mohli bez problémov používať.

„Úplne prvý výrobok bol prírodný dezodorant, ktorý pôvodne vznikol pre našu vlastnú spotrebu. Ten vyšiel funkčnosťou na prvýkrát, len sme mierne upravovali jeho konzistenciu. Tým, že sa s manželom pohybujeme v prostredí športovcov, mali sme oň hneď veľký záujem.“

Ani zďaleka však nezostalo len pri dezodorante. Klebercová sa vo vlastnej kuchyni púšťala do čoraz odvážnejších kozmetických experimentov a vyrábala si krémy pre seba aj pre svoje deti.

Viaceré z týchto výrobkov sú na trhu dodnes. „Od začiatku som premýšľala o tom, že by som chcela mať vlastnú značku. Bol to môj sen. No pomerne dlho mi trvalo, kým som sa odhodlala ísť do toho naozaj naplno.“

Neľahké začiatky a prvé úspechy

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5FF5 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C5FF5 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 17 152
  2. Vizuálny smog je problém 10 360
  3. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 4 739
  4. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 4 328
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 3 626
  6. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 352
  7. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 212
  8. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 998
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 633
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 403

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTO

Vývojár palív v F1 pre SME: Niekedy vieme viac ako technici

Benoit Poulet už začína vyvíjať benzín na budúci rok.

Investigatíva Adama Valčeka

Kočner tentokrát svoj biznis nedokonal, od Unipharmy chcel 45 miliónov

Penta odmieta, že by sa spojila s Kočnerom, aby položili Unipharmu.

Neprehliadnite tiež

Stĺpček Osmelené

Spýtajte sa vašich, aké to bolo včera, zistíte, aké krehké sú zajtrajšky

Človek sa bojí, že stratí kontrolu nad životom.