Japonskí dôchodcovia sú módne hviezdy Instagramu

Seniori Bon a Pon bavia ľudí zladenými outfitmi.

Loading

...

Štýl nie je otázka veku a stať sa virálnou hviezdou internetu môže ktokoľvek originálny. To sú jedny z najhlavnejších posolstiev, ktoré ľudí naučil Instagram a dokazuje to aj dvojicou japonských seniorov.

Prečítajte si tiež: Štýl podľa Helen Mirrenovej: Ako sa obliecť v seniorskom veku

Manželský pár Tsuyoshi a Tomi Seki sa fotí na rôznych miestach. Občas je to doma v obývačke, občas v parku, v meste s mrakodrapmi v pozadí, v kostole.

Miesto však vôbec nie je dôležité, prezentovať sa chcú totiž tým, čo majú na sebe.

Ich prezývky sa rýmujú a ich oblečenie je dokonale zladené. Bon a Pon.

Článok pokračuje pod video reklamou

Neobyčajný párik

Dôchodcovia z Japonska na seba upútali pozornosť už koncom roka 2016, keď začali na sociálnu sieť pridávať fotografie, v ktorých majú dokonale zladené a koordinované outfity. „Šesťdesiatnici ešte nikdy nevyzerali tak dobre,“ konštatoval magazín Refinery29.

„Nie sú iba taký priemerný instagramový pár,“ píše zase The Guardian.

Šesťdesiatnici, ktorí oslávili už 38. výročie spoločného manželstva, sa fotia každý deň a volia si jednoduchý, priamočiary módny štýl aj farby.

Ich snímky vyzerajú často podobne – roztomilý úsmev a takmer ostýchavý pohľad oboch protagonistov do fotoaparátu si však získali takmer 750-tisíc odberateľov.

Loading

...

Nosia lacné oblečenie

Za svoju slávu dvojica vďačí podľa vlastných slov dcére. „Fotila nás a snímky uverejňovala na jej vlastnom Instagramovom účte. Dostávala veľa komentárov, tak nám odporučila, aby sme si založili vlastný účet,“ povedala Tomi pre Guardian.

Prečítajte si tiež: Osvojte si umenie nestarnúť

Vždy vraj mali podobný vkus na oblečenie, no práve záujem odberateľov na Instagrame ich povzbudil, aby sa zladili ešte viac, dokonca aj počas chvíľ, keď sú len tak doma alebo idú do obchodu.

„Nie je to však len o koordinovaní oblečenia. Snažíme si vyberať také kúsky, ktoré dopĺňajú naše okolie,“ vysvetľuje Tsuyoshi.

Zároveň dodáva, že si ho vyberajú z bežných reťazcov a nejde o žiadne luxusné outfity. Bon a Pon veria, že práve cenovo dostupné oblečenie, ktoré prezentujú, prispelo k ich popularite.

„Samozrejme, že sme šťastní, keď nás médiá opisujú ako módne ikony, ale my sa tak nevidíme. Nosíme jednoduché, neveľmi drahé oblečenie, ktoré si môže kúpiť hocikto,“ hovorí Tomi.

Dôchodok ako zábava

Aký výsledok z ich instagramovej popularity ešte plynie?

Dvojica už stihla vydať dve knihy, ktoré hovoria o šťastnom manželskom živote, začala sa objavovať v časopisoch a novinách a už čoskoro rozbehne vlastnú líniu oblečenia a doplnkov v spolupráci s japonským obchodným domom.

Navyše sa s takmer trištvrte milión fanúšikmi radia medzi takzvaných „influencerov“, ktorí majú na ľudí vplyv. Japonskí seniori chcú túto možnosť využiť tak, že starším párom ukazujú, ako žiť plnohodnotne a začať v starobe žiť „druhý život“.

„Teraz, keď sme sami, konečne máme čas robiť všetky veci, ktoré sme nestíhali, keď sme pracovali a vychovávali deti. Chceme ľuďom ukázať, že dôchodok môže byť zábava, najmä keď nájdete niečo, čo môžete robiť spoločne,“ uzavrela Tomi.

Loading

...

Loading

...

Loading

...

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Najkrajšie americké národné parky 13 696
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 612
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 7 016
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 270
  5. Vizuálny smog je problém 2 988
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 777
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 719
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 399
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 609
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 370

Téma: Instagram


Článok je zaradený aj do ďalších tém Facebook, Sociálne siete

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Kamaráti aj odkazy cez médiá. Danko a Bugár

Ako sa vyvíjali vzťahy medzi SNS a Most-Híd.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Aj Rusi boli okupovaní, už si to len priznať

Patrili k najväčším obetiam boľševickej diktatúry.

Neprehliadnite tiež

Prečo je ťažké prijať v živote zlyhania a ako nás môžu posúvať

Psychologička vysvetľuje, ako treba pristupovať k neúspechu.

Ako rozhýbať deti vo svete moderných technológií

Rodič musí byť dobrým pozorovateľom.

Komentár Michaely Žurekovej

Radšej zomrieť ako zhrešiť!

Vyznieva to jasne: cirkev si cení viac čistotu ako život.