Japonskí dôchodcovia sú módne hviezdy Instagramu

Seniori Bon a Pon bavia ľudí zladenými outfitmi.

Loading

...

Štýl nie je otázka veku a stať sa virálnou hviezdou internetu môže ktokoľvek originálny. To sú jedny z najhlavnejších posolstiev, ktoré ľudí naučil Instagram a dokazuje to aj dvojicou japonských seniorov.

Prečítajte si tiež: Štýl podľa Helen Mirrenovej: Ako sa obliecť v seniorskom veku

Manželský pár Tsuyoshi a Tomi Seki sa fotí na rôznych miestach. Občas je to doma v obývačke, občas v parku, v meste s mrakodrapmi v pozadí, v kostole.

Miesto však vôbec nie je dôležité, prezentovať sa chcú totiž tým, čo majú na sebe.

Ich prezývky sa rýmujú a ich oblečenie je dokonale zladené. Bon a Pon.

Článok pokračuje pod video reklamou

Neobyčajný párik

Dôchodcovia z Japonska na seba upútali pozornosť už koncom roka 2016, keď začali na sociálnu sieť pridávať fotografie, v ktorých majú dokonale zladené a koordinované outfity. „Šesťdesiatnici ešte nikdy nevyzerali tak dobre,“ konštatoval magazín Refinery29.

„Nie sú iba taký priemerný instagramový pár,“ píše zase The Guardian.

Šesťdesiatnici, ktorí oslávili už 38. výročie spoločného manželstva, sa fotia každý deň a volia si jednoduchý, priamočiary módny štýl aj farby.

Ich snímky vyzerajú často podobne – roztomilý úsmev a takmer ostýchavý pohľad oboch protagonistov do fotoaparátu si však získali takmer 750-tisíc odberateľov.

Loading

...

Nosia lacné oblečenie

Za svoju slávu dvojica vďačí podľa vlastných slov dcére. „Fotila nás a snímky uverejňovala na jej vlastnom Instagramovom účte. Dostávala veľa komentárov, tak nám odporučila, aby sme si založili vlastný účet,“ povedala Tomi pre Guardian.

Prečítajte si tiež: Osvojte si umenie nestarnúť

Vždy vraj mali podobný vkus na oblečenie, no práve záujem odberateľov na Instagrame ich povzbudil, aby sa zladili ešte viac, dokonca aj počas chvíľ, keď sú len tak doma alebo idú do obchodu.

„Nie je to však len o koordinovaní oblečenia. Snažíme si vyberať také kúsky, ktoré dopĺňajú naše okolie,“ vysvetľuje Tsuyoshi.

Zároveň dodáva, že si ho vyberajú z bežných reťazcov a nejde o žiadne luxusné outfity. Bon a Pon veria, že práve cenovo dostupné oblečenie, ktoré prezentujú, prispelo k ich popularite.

„Samozrejme, že sme šťastní, keď nás médiá opisujú ako módne ikony, ale my sa tak nevidíme. Nosíme jednoduché, neveľmi drahé oblečenie, ktoré si môže kúpiť hocikto,“ hovorí Tomi.

Dôchodok ako zábava

Aký výsledok z ich instagramovej popularity ešte plynie?

Dvojica už stihla vydať dve knihy, ktoré hovoria o šťastnom manželskom živote, začala sa objavovať v časopisoch a novinách a už čoskoro rozbehne vlastnú líniu oblečenia a doplnkov v spolupráci s japonským obchodným domom.

Navyše sa s takmer trištvrte milión fanúšikmi radia medzi takzvaných „influencerov“, ktorí majú na ľudí vplyv. Japonskí seniori chcú túto možnosť využiť tak, že starším párom ukazujú, ako žiť plnohodnotne a začať v starobe žiť „druhý život“.

„Teraz, keď sme sami, konečne máme čas robiť všetky veci, ktoré sme nestíhali, keď sme pracovali a vychovávali deti. Chceme ľuďom ukázať, že dôchodok môže byť zábava, najmä keď nájdete niečo, čo môžete robiť spoločne,“ uzavrela Tomi.

Loading

...

Loading

...

Loading

...

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  3. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  4. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  5. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 467
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 26 186
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 004
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 466
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 651
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 111
  7. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 5 799
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 5 571
  9. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 936
  10. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 218

Téma: Instagram


Článok je zaradený aj do ďalších tém Facebook, Sociálne siete

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Polícia obvinila dve lekárky pre smrť dievčaťa. Zomrelo od smädu

Opätovné vyšetrovanie nariadila Generálna prokuratúra.

SVET

Saudská Arábia vraždu novinára plánovala, vyhlásil Erdogan

Turecký prezident viní Saudskú Arábiu z vraždy.

Neprehliadnite tiež

Nehovorte, že o nič nejde. Čo robiť, keď má vaše dieťa zlomené srdce

Osem rád, ktoré pomôžu po rozchode tínedžera.

Ako stromy ozdravujú telo a planétu

O 20. októbri sa hovorí aj ako o medzinárodnom dni stromov.