Známe hviezdy pri tejto príležitosti fotia titulky a ponúkajú svoje oslavné vyjadrenia, verbujú sa najlepší fotografi a dizajnéri vytvárajú špeciálne módne kúsky.
Aj takto to vyzerá, keď jeden z najikonickejších módnych magazínov sveta oslavuje 125. výročie vychádzania.

Vogue začínal ako týždenník a jeho prvé vydania stáli iba desať centov. Dnes je skôr elitným časopisom, mesačníkom, ktorý má svoje verzie vo viacerých krajinách - okrem USA napríklad aj vo Veľkej Británii, Austrálii, Nemecku, Rusku a ďalších.
Na jeho čele stojí už dlhé roky rešpektovaná šéfredaktorka Anna Wintour. Od roku 1988 časopis pod jej vplyvom prešiel výraznou zmenou a stal sa o niečo prístupnejším aj širokým masám.
Vďaka tomu si dokázal udržať svoje meno a aj predaje, no zároveň otvorenejšie propagovať módu nielen pre prvú triedu.
Muži na titulke nemajú miesto
Vogue v preklade z francúzštiny znamená módu, evokuje štýl a dýcha noblesou. Medzi kritikmi nachádza hlavne úspech, mnohí časopis označujú za svetovo najvplyvnejší módny magazín a jeho šéfredaktorka je jedna z najmocnejších osobností v módnom priemysle.
Vogue je módna autorita a pre každého, kto sa môže ocitnúť na jeho titulnej strane, je to obrovská pocta. Jednou z prvých celebrít, ktorá sa na nej objavila, bola v roku 1961 Sophia Loren.
V roku 1974 mal Vogue na titulke prvú černošskú modelku a až v roku 2017 prvý zmiešaný pár v podobe Kim Kardashian a Kanye Westa.
Mimochodom, za celých 125 rokov vychádzania americkej verzie časopisu sa na titulnej strane objavilo iba neuveriteľných deväť mužov.
Móda vám povie, čo sa deje vo svete
Vogue sa okrem iného angažuje aj benefične a každoročne organizuje slávny Met Ball, ktorý je jednou z najsledovanejších módnych akcií roka.
Navyše sa snaží podporovať rôznorodosť a zdravý životný štýl, keď v roku 2012 priniesol iniciatívu týkajúcu sa zdravého výzoru. Podpísali ju medzinárodne a ide o záväzok, že magazín bude celosvetovo propagovať trend "body positivity" a upustí od príliš vychudnutých modeliek.
Svoj vplyv využíva magazín (a najmä jeho šéfredaktorka) aj politicky, čo dokazuje, že ani dizajnéri nie sú slepí voči tomu, čo sa deje vo svete.
V magazíne sa objavili články týkajúce sa moslimskej komunity a ich názoroch na módu aj fotografie žien v burkách. Vogue sponzoroval vznik kozmetickej školy pre afganské ženy a tiež podporoval v kampaniach demokratických prezidentských kandidátov Baracka Obamu a Hillary Cliton.
"Vogue bol od začiatku časopis spoločnosti. Odráža svoju dobu rovnako tak, ako ju odráža móda. Myslím si, že čokoľvek vidíte na mólach, alebo v uliciach, vo filmoch či na Instagrame, nech ide o čokoľvek, móda vám povie, čo sa deje vo svete," nechala sa počuť Anna Wintour.