SME

Na materskej rozbehla biznis na Amazone. Čo radí začínajúcim podnikateľkám?

Zuzana Sotáková je ukážkou, ako odvážny plán dotiahnuť do úspešného konca.

Zuzana SotákováZuzana Sotáková (Zdroj: archív Zuzany Sotákovej)

Materská dovolenka je pre niektoré ženy obdobím, kedy okrem starostlivosti o dieťa musia premýšľať aj nad finančnou situáciou. Po príchode dieťaťa na svet a nástupom na materskú totiž rodina prichádza o jedného pracujúceho človeka. Niektoré šikovné matky sa však vedia vynájsť aj popri bábätku.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečítajte si tiež: Čo dokáže mama? Rozbehnúť biznis a realizovať sa, keď jej deti zaspia Čítajte 

„Suma za hypotéku ani manželov príjem sa nijako výrazne za toto obdobie nezmenili, čo bol jasný signál, že musím nastúpiť do práce. Pri tejto myšlienke, s ktorou neľútostne súviselo hlavne to, že by bol býval môj malý syn väčšiu časť dňa zverený do cudzích rúk, mi bolo do plaču a zalieval ma pocit bezmocnosti,“ začína svoje rozprávanie Zuzana Sotáková, ktorá si so situáciou poradila a dnes úspešne podniká.

SkryťVypnúť reklamu

V roku 2015 sa náhodou dozvedela o možnosti rozbehnúť biznis na Amazone, teda najväčšom internetovom obchode na svete. Predávať svoje produkty práve tu dnes patrí k lákavým pracovným možnostiam a využila ju aj Zuzana.

Inšpirovala ju pritom obyčajná reklama na sociálnej sieti, ktorá propagovala kurz zarábania si prostredníctvom predaja výrobkov pod vlastnou značkou.

Najprv fiasko, potom zmena

„Keďže som bola vtedy na materskej dovolenke s polročným synom, zdalo sa mi to ako ideálna príležitosť na spojenie práce a rodinného života, čo sa mi aj potvrdilo,“ hovorí aktívna podnikateľka. V odhodlaní ju podporila aj rodina a navyše sa k nej pridala aj jej mama, s ktorou teraz tvoria spoločný tím. Začiatky však neboli jednoduché.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C54B7 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Biznisové príbehy

Michal Meško a Daniela Marušková v podcaste Biznislab.

Martinus buduje značku na hodnotách, nie číslach.


Daniela Marušková a 2 ďalší
Oznam na dverách obchodu

Podnikatelia často podliehajú ilúzii rýchleho zisku bez jasného systému.


SITA 1
Súvisiace témy: Firmy, Podnikanie
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  2. Čo majú spoločné roboty s legom? Prekvapivo veľa
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  8. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  1. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 18 398
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 789
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 3 697
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 333
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 809
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 736
  7. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 138
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 1 938
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Janka Bittó Cigániková: Klamstvá o interrupciách. Naleteli ste aj vy?
  2. Andrea Podešvová: Je nevera vždy zrada, alebo niekedy len volanie o pomoc?
  3. Tomáš Mikloško: 8 prekvapivých faktov o vzťahoch, ktoré zmenia váš pohľad na lásku
  4. Zdravotní Klauni: Otec, bezpečný prístav dieťaťa v nemocnici
  5. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  6. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  7. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  8. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 27 053
  2. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej. 22 643
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 18 889
  4. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 10 940
  5. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 10 813
  6. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 7 765
  7. Ján Valchár: Poslušne hlásim, som doma! 5 856
  8. Ján Valchár: Delúzia svätých Cyrila a Metoda 5 108
  1. Věra Tepličková: Na Devíne sláva bola, ušlo sa vám kúsok z vola?
  2. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej.
  3. Věra Tepličková: Východná alebo Keď má orientácia na všetky štyri svetové strany trhliny
  4. Marcel Rebro: Nad Kyjivom znovu tma: keď rakety vyvracajú slovenské lži
  5. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  6. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  7. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  8. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
SkryťZatvoriť reklamu