Značka Nike podporila ženy s nadváhou, vytvorila pre ne novú kolekciu

Aj ženy s kilami navyše chcú cvičiť a cítiť sa pri tom komfortne.

Nike je značka športového oblečenia a doplnkov obľúbená na celom svete. S popularitou súvisí aj určitá spoločenská zodpovednosť.

Nike učí ľudí a ukazuje im, ako sa obliekať pri činnostiach spojených s fyzickou aktivitou tak, aby bolo oblečenie funkčné a komfortné zároveň. Pri tom nezabúda na nikoho.

Ako značka, si evidentne uvedomuje, aký má dosah a kto sú jej zákazníci. Svoje kolekcie preto aj v jednotlivých kampaniach zameriava na rôzne skupiny ľudí, nevyhýba sa žiadnej rase ani druhom postáv.

Loading

...

Článok pokračuje pod video reklamou

Profesionálni športovci aj ľudia z ulice

Len nedávno vypustila sekcia spoločnosti Nike - NikeWomen kampaň, v ktorej vystupovali prevažne ženy tmavej pleti, medzi nimi nechýbali ani známe úspešné športovkyne ako tenistka Serena Williams, gymnastka Simone Biles, či bežkyňa Allyson Felix.

So značkou spolupracovala aj modelka Bella Hadid.

Loading

...

„Bacuľky“ sú stále v kurze

Myšlienka pozitívneho prístupu k telu je súčasťou filozofie Nike už niekoľko sezón. Ide o trend, ale aj morálnu povinnosť upozorniť na fakt, že cvičiť môžu a chcú všetci bez rozdielu veku, pohlavia, typu postavy či farby pleti alebo rozpočtu.

Pred viac ako polrokom prišla značka na trh s novými športovými podprsenkami pre ženy „všetkých veľkostí“.

Práve športová podprsenka tvorí jeden zo základných kúskov ženskej športovej módy a nemala by chýbať v šatníku žiadnej z nás.

Loading

...

V marci 2017 na trh prichádza opäť s oblečením pre ženy s kilami navyše, no tentoraz ide o celú kolekciu, v ktorej si svoje nájdu aj zákazníčky s veľkosťami XL až XXXL.

Ide o kolekciu s oblečením rôzneho zamerania, šortky, tričká, tielka, legíny, tepláky aj mikiny, jednoducho všetko, čo si pod pojmom športová móda predstavujete.

V kampani pózovali ženy známe zo sociálnych médií - Grace Victory a Danielle Vanierová.

Loading

...

Loading

...

Loading

...

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 13 259
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 931
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 447
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 393
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 10 151
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 506
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 563
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 116
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 914
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 094

Téma: Šport


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Penta nevyplatí Kočnerove zmenky za 11 miliónov

Nie je známe, kde sú zmenky a kto je ich majiteľom.

AUTORSKÁ STRANA MATÚŠA KRČMÁRIKA

Český diktátor je o krok bližšie

Čechom akoby to bolo jedno.

Stĺpček Osmelené

O čom sa s deťmi hovorí horšie ako sexe a smrti? O peniazoch

Financie obchádzame, no ony neobídu nás.

Neprehliadnite tiež

Lenka Vavrinčíková: Začala som od piky a som za to vďačná

Kariéra moderátorky ju paradoxne priviedla aj k ďalšej vášni, tancu.

Stĺpček Osmelené

O čom sa s deťmi hovorí horšie ako sexe a smrti? O peniazoch

Financie obchádzame, no ony neobídu nás.