Plnoštíhle herečky sa odhalili v reklame, vyjadrili lásku k svojmu telu

Rozhodli sa posúvať hranice v nazeraní na krivky žien.

Milujú svoje telo a nehanbia sa za to, aj keď majú kilá navyše. S týmto odkazom sa herečky Danielle Brooks (27) a Gabourey Sidibe (33) zapojili do kampane siete oblečenia Lane Bryant, ktorá sa zameriava na módu pre plnoštíhle ženy.

Loading

...

Gabourey Sidibe v kampani Lane Bryant

Pripojili sa tak k plus-size modelkám Candice Huffine, Ashley Graham a Alessandre Garcia, ktoré s Lane Bryant spolupracovali už aj v minulosti a  hviezdia opäť aj v najnovšej reklame.

Rovnako ako aktuálna jesenná kampaň s podtitulom #ThisBody (toto telo), aj tie minulé boli ladené v štýle pozitívneho prístupu k vlastnému výzoru.

Loading

...

Danielle Brooks v kampani Lane Bryant

Čo je veľké, nie je vždy krásne?

Známe ženy sa objavili v krátkom reklamnom videu, v ktorom čítajú skutočné komentáre zo sociálnych sietí na adresu ich kriviek a zároveň tancujú a hrdo pózujú pred objektívom v spodnom prádle.

Všetkých päť účinkujúcich má pritom dostatok skúseností s netaktnými a nenávistnými poznámkami na ich adresu. Vo videu spomínajú nielen narážky na ich konfekčnú veľkosť, ale napríklad aj neschopnosť byť úspešné bez protekcie rodičov či na to, že kazia titulné strany magazínov.

„Veľké neznamená vždy aj krásne“ – tvrdí jeden z komentujúcich, kontruje mu však ďalší žiadajúc: „Pochváľ sa tým nádherným telom!“ Značka sa teda snaží poukázať aj na milé a pozitívne ladené komentáre, ktoré majú všetky ženy inšpirovať k tomu, aby sa cítili dobre vo vlastnom tele.

Ženy môžu žiariť

Brian Beitler, marketingový šéf značky Lane Bryant, vysvetlil cieľ kampane takto: „S neustálym rastom sociálnych médií rastie na dennom poriadku aj skúmanie ženských tvárí, a to v pozitívnom, aj v negatívnom svetle. Kampaň '#Toto telo je stvorené, aby žiarilo' má za cieľ ukázať všetkým ženám, že je možné ďalej žiariť napriek tomu, čo hovoria iní.“

Herečka Danielle Brooks sa zase pre magazín People vyjadrila, že je nadšená zo svojej účasti na kampani, pretože skutočne verí jej obsahu a cieľu, teda láske k svojmu telu.

„Máme hlas a máme platformu na to, aby sme naozaj zmenili spôsob, akým sa ženy pozerajú na svoje telá. Chceme byť toho súčasťou,“ vyhlásila.

Loading

...

Ashley Graham v kampani Lane Bryant

Inkluzívna móda

Lane Bryant pritom nie je jediná značka, ktorá sa snaží robiť takzvanú „inkluzívnu módu.“ Ide o spôsob, ako spraviť módny priemysel univerzálnejším a teda pre všetkých.

Znamená to napríklad, že dizajnéri do svojich kampaní najímajú plus-size či iné netypické modelky, ich línie myslia nielen na štíhle tvary žien, berú do úvahy kultúrne odlišnosti v obliekaní a kreácie vytvárajú aj pre nie celkom bežných zákazníkov, napríklad hendikepovaných ľudí.

Jednou z nich je napríklad britská sieť Simply Be, ktorá spája výrobky značiek určených pre plnoštíhle postavy. Začiatkom tohto roka sa kolekciou pre hendikepované deti „blysol“ aj Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana zase pred letom predstavili líniu oblečenia pre moslimky.

Postupné kroky módnych domov a (nielen) renomovaných návrhárov tak pomaly, ale isto ukazujú, že budúcnosťou módnej branže je práve inklúzia.

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  3. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  5. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  6. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  7. Žilina Voce Magna 2017 – Medzinárodná súťaž zborového umenia
  8. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár
  9. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  10. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  1. Slovenské mestá môžu využiť eurofondy na zelené strechy
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  3. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  4. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  5. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  6. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  7. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  10. Samsung Galaxy Note8 umožňuje tvoriť veľké veci
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 9 218
  2. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 5 259
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 899
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 526
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 622
  6. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 597
  7. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 353
  8. Päť mýtov, ktoré ste počuli. A možno aj uverili 1 227
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 139
  10. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 129

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Ficovi nestačila porážka Danka, potreboval ho úplne zosmiešniť

Čo by Fico nesmel urobiť, ak by postupoval podľa ústavy.

ŠPORT

Saganov debut na MS: žalúdočné problémy a hnev

Sagana čakajú ôsme majstrovstvá sveta.

Neprehliadnite tiež

Dlhodobé vzťahy ničia záujem o sex. U žien skôr než u mužov

Správanie v intímnej oblasti ovplyvňuje aj viera v stereotypné predstavy.

Tohtoročné Emmy Awards ovládli ženy. Takto to počas večera vyzeralo

V Los Angeles sa v nedeľu v noci odovzdávali takzvané televízne Oscary.

Módna návrhárka Michaela Ľuptáková: Krása nemá konfekčnú veľkosť

Navrhuje kolekcie aj pre bacuľky a jej šaty s hrdosťou nosia aj celebrity.

Na Slovensku bojuje za zdravšiu módu originálny projekt

Módny priemysel je druhým najšpinavším priemyslom na svete, slovenskí návrhári upozorňujú na jeho alarmujúci stav.