Plnoštíhle herečky sa odhalili v reklame, vyjadrili lásku k svojmu telu

Rozhodli sa posúvať hranice v nazeraní na krivky žien.

Milujú svoje telo a nehanbia sa za to, aj keď majú kilá navyše. S týmto odkazom sa herečky Danielle Brooks (27) a Gabourey Sidibe (33) zapojili do kampane siete oblečenia Lane Bryant, ktorá sa zameriava na módu pre plnoštíhle ženy.

Loading

...

Gabourey Sidibe v kampani Lane Bryant

Pripojili sa tak k plus-size modelkám Candice Huffine, Ashley Graham a Alessandre Garcia, ktoré s Lane Bryant spolupracovali už aj v minulosti a  hviezdia opäť aj v najnovšej reklame.

Rovnako ako aktuálna jesenná kampaň s podtitulom #ThisBody (toto telo), aj tie minulé boli ladené v štýle pozitívneho prístupu k vlastnému výzoru.

Loading

...

Danielle Brooks v kampani Lane Bryant

Čo je veľké, nie je vždy krásne?

Známe ženy sa objavili v krátkom reklamnom videu, v ktorom čítajú skutočné komentáre zo sociálnych sietí na adresu ich kriviek a zároveň tancujú a hrdo pózujú pred objektívom v spodnom prádle.

Všetkých päť účinkujúcich má pritom dostatok skúseností s netaktnými a nenávistnými poznámkami na ich adresu. Vo videu spomínajú nielen narážky na ich konfekčnú veľkosť, ale napríklad aj neschopnosť byť úspešné bez protekcie rodičov či na to, že kazia titulné strany magazínov.

„Veľké neznamená vždy aj krásne“ – tvrdí jeden z komentujúcich, kontruje mu však ďalší žiadajúc: „Pochváľ sa tým nádherným telom!“ Značka sa teda snaží poukázať aj na milé a pozitívne ladené komentáre, ktoré majú všetky ženy inšpirovať k tomu, aby sa cítili dobre vo vlastnom tele.

Načítavám video...

Ženy môžu žiariť

Brian Beitler, marketingový šéf značky Lane Bryant, vysvetlil cieľ kampane takto: „S neustálym rastom sociálnych médií rastie na dennom poriadku aj skúmanie ženských tvárí, a to v pozitívnom, aj v negatívnom svetle. Kampaň '#Toto telo je stvorené, aby žiarilo' má za cieľ ukázať všetkým ženám, že je možné ďalej žiariť napriek tomu, čo hovoria iní.“

Herečka Danielle Brooks sa zase pre magazín People vyjadrila, že je nadšená zo svojej účasti na kampani, pretože skutočne verí jej obsahu a cieľu, teda láske k svojmu telu.

„Máme hlas a máme platformu na to, aby sme naozaj zmenili spôsob, akým sa ženy pozerajú na svoje telá. Chceme byť toho súčasťou,“ vyhlásila.

Loading

...

Ashley Graham v kampani Lane Bryant

Inkluzívna móda

Lane Bryant pritom nie je jediná značka, ktorá sa snaží robiť takzvanú „inkluzívnu módu.“ Ide o spôsob, ako spraviť módny priemysel univerzálnejším a teda pre všetkých.

Znamená to napríklad, že dizajnéri do svojich kampaní najímajú plus-size či iné netypické modelky, ich línie myslia nielen na štíhle tvary žien, berú do úvahy kultúrne odlišnosti v obliekaní a kreácie vytvárajú aj pre nie celkom bežných zákazníkov, napríklad hendikepovaných ľudí.

Jednou z nich je napríklad britská sieť Simply Be, ktorá spája výrobky značiek určených pre plnoštíhle postavy. Začiatkom tohto roka sa kolekciou pre hendikepované deti „blysol“ aj Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana zase pred letom predstavili líniu oblečenia pre moslimky.

Postupné kroky módnych domov a (nielen) renomovaných návrhárov tak pomaly, ale isto ukazujú, že budúcnosťou módnej branže je práve inklúzia.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena

Inzercia - Tlačové správy

  1. Rok 2019: Začína sa éra informačného osvietenstva
  2. Nový úver na trhu pomôže vášmu biznisu napredovať
  3. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí
  4. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny
  5. Jedli ste už ružovú čokoládu?
  6. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom
  7. Dobrým anjelom aj vďaka pár klikom na Instagrame
  8. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne
  9. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny
  10. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur
  1. Functional spaces for creative dwellers
  2. Nový úver na trhu pomôže vášmu biznisu napredovať
  3. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí
  4. Rok 2019: Začína sa éra informačného osvietenstva
  5. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny
  6. Pozvánka na udeľovanie ceny – ABF Slovakia Bakalár 2018
  7. Jedli ste už ružovú čokoládu?
  8. Deň otvorených dverí Stavebnej fakulty STU
  9. Hlas Schwarzeneggera v autokameře Mio MiVue J85 WiFi vás ochrání
  10. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom
  1. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny 18 927
  2. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny 14 919
  3. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur 12 934
  4. Sviatky a voľné dni 2019: Využite ich naplno a oddychujte viac 8 894
  5. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom 8 134
  6. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne 5 689
  7. Jedli ste už ružovú čokoládu? 5 515
  8. Maurícius, Maldivy, Thajsko. Plavte sa po Indickom oceáne a Ázii 5 197
  9. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí 4 011
  10. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v Ománe? 3 364

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Kia vysvetľuje, prečo prepustila takmer tridsať ľudí

Väčšina prepustených siahla po vyššom odstupnom.

ŠPORT

Srdce namiesto rolexiek. Nemci oceňujú gesto Slováka Dudu

V Bundeslige dal už deväť gólov.

DOMOV

Elektrické kolobežky chcú dostať z chodníkov. Pribúdali nehody

Návrhy zmien ohlásila ministerka Saková ešte v septembri.

Neprehliadnite tiež