Plnoštíhle herečky sa odhalili v reklame, vyjadrili lásku k svojmu telu

Rozhodli sa posúvať hranice v nazeraní na krivky žien.

Milujú svoje telo a nehanbia sa za to, aj keď majú kilá navyše. S týmto odkazom sa herečky Danielle Brooks (27) a Gabourey Sidibe (33) zapojili do kampane siete oblečenia Lane Bryant, ktorá sa zameriava na módu pre plnoštíhle ženy.

Loading

...

Gabourey Sidibe v kampani Lane Bryant

Pripojili sa tak k plus-size modelkám Candice Huffine, Ashley Graham a Alessandre Garcia, ktoré s Lane Bryant spolupracovali už aj v minulosti a  hviezdia opäť aj v najnovšej reklame.

Rovnako ako aktuálna jesenná kampaň s podtitulom #ThisBody (toto telo), aj tie minulé boli ladené v štýle pozitívneho prístupu k vlastnému výzoru.

Loading

...

Danielle Brooks v kampani Lane Bryant

Čo je veľké, nie je vždy krásne?

Známe ženy sa objavili v krátkom reklamnom videu, v ktorom čítajú skutočné komentáre zo sociálnych sietí na adresu ich kriviek a zároveň tancujú a hrdo pózujú pred objektívom v spodnom prádle.

Všetkých päť účinkujúcich má pritom dostatok skúseností s netaktnými a nenávistnými poznámkami na ich adresu. Vo videu spomínajú nielen narážky na ich konfekčnú veľkosť, ale napríklad aj neschopnosť byť úspešné bez protekcie rodičov či na to, že kazia titulné strany magazínov.

„Veľké neznamená vždy aj krásne“ – tvrdí jeden z komentujúcich, kontruje mu však ďalší žiadajúc: „Pochváľ sa tým nádherným telom!“ Značka sa teda snaží poukázať aj na milé a pozitívne ladené komentáre, ktoré majú všetky ženy inšpirovať k tomu, aby sa cítili dobre vo vlastnom tele.

Ženy môžu žiariť

Brian Beitler, marketingový šéf značky Lane Bryant, vysvetlil cieľ kampane takto: „S neustálym rastom sociálnych médií rastie na dennom poriadku aj skúmanie ženských tvárí, a to v pozitívnom, aj v negatívnom svetle. Kampaň '#Toto telo je stvorené, aby žiarilo' má za cieľ ukázať všetkým ženám, že je možné ďalej žiariť napriek tomu, čo hovoria iní.“

Herečka Danielle Brooks sa zase pre magazín People vyjadrila, že je nadšená zo svojej účasti na kampani, pretože skutočne verí jej obsahu a cieľu, teda láske k svojmu telu.

„Máme hlas a máme platformu na to, aby sme naozaj zmenili spôsob, akým sa ženy pozerajú na svoje telá. Chceme byť toho súčasťou,“ vyhlásila.

Loading

...

Ashley Graham v kampani Lane Bryant

Inkluzívna móda

Lane Bryant pritom nie je jediná značka, ktorá sa snaží robiť takzvanú „inkluzívnu módu.“ Ide o spôsob, ako spraviť módny priemysel univerzálnejším a teda pre všetkých.

Znamená to napríklad, že dizajnéri do svojich kampaní najímajú plus-size či iné netypické modelky, ich línie myslia nielen na štíhle tvary žien, berú do úvahy kultúrne odlišnosti v obliekaní a kreácie vytvárajú aj pre nie celkom bežných zákazníkov, napríklad hendikepovaných ľudí.

Jednou z nich je napríklad britská sieť Simply Be, ktorá spája výrobky značiek určených pre plnoštíhle postavy. Začiatkom tohto roka sa kolekciou pre hendikepované deti „blysol“ aj Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana zase pred letom predstavili líniu oblečenia pre moslimky.

Postupné kroky módnych domov a (nielen) renomovaných návrhárov tak pomaly, ale isto ukazujú, že budúcnosťou módnej branže je práve inklúzia.

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  7. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  8. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  5. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  6. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  7. Detské zúbky sú veda
  8. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  9. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 8 717
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 145
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 690
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 120
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 284
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 252
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 039
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 992
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 817
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 777

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Žiadne potraviny a autobus raz za týždeň. Okraj kraja, na ktorý sa zabudlo

Ľudia v Prešovskom samosprávnom kraji o práci župana veľa nevedia. Trápia ich najmä cesty a nezamestnanosť, ale aj životné prostredie.

EKONOMIKA

Sagan či Hantuchová sa budú plateniu daní vyhýbať ťažšie

Ministerstvo chce zabrániť presunu ziskov.

Čo je nové na SME

SMEnaživo: Diskusia s kandidátmi na bratislavského župana

Príďte dnes o 18.00 diskutovať.

Neprehliadnite tiež

Vedkyňa, ktorá skúma ľudskú sexualitu: Žiarlivosť je obranný mechanizmus, načúvajme jej

Kateřina Klapilová tvrdí, že v laboratóriu je oveľa ťažšie vzrušiť ženy než mužov.

Ako vám pri pôrode môže pomôcť dula a kedy sa pre ňu rozhodnúť?

Prítomnosť duly pri pôrode dokázateľne znižuje percento cisárskych rezov.

Južná Morava: Dobré víno, história a prírodné krásy

Pri návšteve južnej Moravy vás čakajú neopakovateľné zážitky spojené s ochutnávaním kvalitného vína, spoznávaním bohatej histórie a prírodných unikátov.