Plnoštíhle herečky sa odhalili v reklame, vyjadrili lásku k svojmu telu

Rozhodli sa posúvať hranice v nazeraní na krivky žien.

Milujú svoje telo a nehanbia sa za to, aj keď majú kilá navyše. S týmto odkazom sa herečky Danielle Brooks (27) a Gabourey Sidibe (33) zapojili do kampane siete oblečenia Lane Bryant, ktorá sa zameriava na módu pre plnoštíhle ženy.

Loading

...

Gabourey Sidibe v kampani Lane Bryant

Pripojili sa tak k plus-size modelkám Candice Huffine, Ashley Graham a Alessandre Garcia, ktoré s Lane Bryant spolupracovali už aj v minulosti a  hviezdia opäť aj v najnovšej reklame.

Rovnako ako aktuálna jesenná kampaň s podtitulom #ThisBody (toto telo), aj tie minulé boli ladené v štýle pozitívneho prístupu k vlastnému výzoru.

Loading

...

Danielle Brooks v kampani Lane Bryant

Čo je veľké, nie je vždy krásne?

Známe ženy sa objavili v krátkom reklamnom videu, v ktorom čítajú skutočné komentáre zo sociálnych sietí na adresu ich kriviek a zároveň tancujú a hrdo pózujú pred objektívom v spodnom prádle.

Všetkých päť účinkujúcich má pritom dostatok skúseností s netaktnými a nenávistnými poznámkami na ich adresu. Vo videu spomínajú nielen narážky na ich konfekčnú veľkosť, ale napríklad aj neschopnosť byť úspešné bez protekcie rodičov či na to, že kazia titulné strany magazínov.

„Veľké neznamená vždy aj krásne“ – tvrdí jeden z komentujúcich, kontruje mu však ďalší žiadajúc: „Pochváľ sa tým nádherným telom!“ Značka sa teda snaží poukázať aj na milé a pozitívne ladené komentáre, ktoré majú všetky ženy inšpirovať k tomu, aby sa cítili dobre vo vlastnom tele.

Ženy môžu žiariť

Brian Beitler, marketingový šéf značky Lane Bryant, vysvetlil cieľ kampane takto: „S neustálym rastom sociálnych médií rastie na dennom poriadku aj skúmanie ženských tvárí, a to v pozitívnom, aj v negatívnom svetle. Kampaň '#Toto telo je stvorené, aby žiarilo' má za cieľ ukázať všetkým ženám, že je možné ďalej žiariť napriek tomu, čo hovoria iní.“

Herečka Danielle Brooks sa zase pre magazín People vyjadrila, že je nadšená zo svojej účasti na kampani, pretože skutočne verí jej obsahu a cieľu, teda láske k svojmu telu.

„Máme hlas a máme platformu na to, aby sme naozaj zmenili spôsob, akým sa ženy pozerajú na svoje telá. Chceme byť toho súčasťou,“ vyhlásila.

Loading

...

Ashley Graham v kampani Lane Bryant

Inkluzívna móda

Lane Bryant pritom nie je jediná značka, ktorá sa snaží robiť takzvanú „inkluzívnu módu.“ Ide o spôsob, ako spraviť módny priemysel univerzálnejším a teda pre všetkých.

Znamená to napríklad, že dizajnéri do svojich kampaní najímajú plus-size či iné netypické modelky, ich línie myslia nielen na štíhle tvary žien, berú do úvahy kultúrne odlišnosti v obliekaní a kreácie vytvárajú aj pre nie celkom bežných zákazníkov, napríklad hendikepovaných ľudí.

Jednou z nich je napríklad britská sieť Simply Be, ktorá spája výrobky značiek určených pre plnoštíhle postavy. Začiatkom tohto roka sa kolekciou pre hendikepované deti „blysol“ aj Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana zase pred letom predstavili líniu oblečenia pre moslimky.

Postupné kroky módnych domov a (nielen) renomovaných návrhárov tak pomaly, ale isto ukazujú, že budúcnosťou módnej branže je práve inklúzia.

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  2. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  3. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  4. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  5. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  6. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  7. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  8. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  9. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  10. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 131
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 018
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 147
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 7 307
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 928
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 259
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 065
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 597
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 800
  10. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 2 637

Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Únos. Film, ktorý vznikol napriek výstrahám právnikov

Pri nakrúcaní prvého slovenského trileru bola aj mama Roberta Remiáša.

KULTÚRA

Česi na objednávku vlády nikoho neuniesli, predbehli nás v inom

Českí filmári vedia, kde hľadať hrdinov.

Neprehliadnite tiež

Módu na Brit Awards ovládla stávka na istotu, hviezdy zabudli experimentovať

Speváčky, hudobníčky a modelky sa na odovzdávaní cien najlepšej britskej hudby odeli najmä do tmavších farieb.

Modelka visela z mrakodrapu bez istenia, skončila na polícii

Ruská hviezda z Instagramu Viki Odintcova v Dubaji predviedla extrémny kúsok pre efektné fotografie, argumentovala tým, že chcela poukázať na zlú zabezpečenosť budovy.

Závan jari na tanieri: Pečené kozľa s brusnicami

S blížiacou sa jarou sú stále aktuálnejšie recepty z kozľaciny a jahňaciny.

Aj bez končatín dokážu veľa. Tieto tri ženy inšpirujú svet svojou húževnatosťou

Osud sa s Bethany Hamilton, Aimee Mullins a Jessicou Cox nemaznal.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop