SME

Plnoštíhle herečky sa odhalili v reklame, vyjadrili lásku k svojmu telu

Rozhodli sa posúvať hranice v nazeraní na krivky žien.

Milujú svoje telo a nehanbia sa za to, aj keď majú kilá navyše. S týmto odkazom sa herečky Danielle Brooks (27) a Gabourey Sidibe (33) zapojili do kampane siete oblečenia Lane Bryant, ktorá sa zameriava na módu pre plnoštíhle ženy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Loading

...

Gabourey Sidibe v kampani Lane Bryant

Pripojili sa tak k plus-size modelkám Candice Huffine, Ashley Graham a Alessandre Garcia, ktoré s Lane Bryant spolupracovali už aj v minulosti a  hviezdia opäť aj v najnovšej reklame.

Rovnako ako aktuálna jesenná kampaň s podtitulom #ThisBody (toto telo), aj tie minulé boli ladené v štýle pozitívneho prístupu k vlastnému výzoru.

SkryťVypnúť reklamu

Loading

...

Danielle Brooks v kampani Lane Bryant

Čo je veľké, nie je vždy krásne?

Známe ženy sa objavili v krátkom reklamnom videu, v ktorom čítajú skutočné komentáre zo sociálnych sietí na adresu ich kriviek a zároveň tancujú a hrdo pózujú pred objektívom v spodnom prádle.

Všetkých päť účinkujúcich má pritom dostatok skúseností s netaktnými a nenávistnými poznámkami na ich adresu. Vo videu spomínajú nielen narážky na ich konfekčnú veľkosť, ale napríklad aj neschopnosť byť úspešné bez protekcie rodičov či na to, že kazia titulné strany magazínov.

„Veľké neznamená vždy aj krásne“ – tvrdí jeden z komentujúcich, kontruje mu však ďalší žiadajúc: „Pochváľ sa tým nádherným telom!“ Značka sa teda snaží poukázať aj na milé a pozitívne ladené komentáre, ktoré majú všetky ženy inšpirovať k tomu, aby sa cítili dobre vo vlastnom tele.

SkryťVypnúť reklamu
Načítavam video...

Ženy môžu žiariť

Brian Beitler, marketingový šéf značky Lane Bryant, vysvetlil cieľ kampane takto: „S neustálym rastom sociálnych médií rastie na dennom poriadku aj skúmanie ženských tvárí, a to v pozitívnom, aj v negatívnom svetle. Kampaň '#Toto telo je stvorené, aby žiarilo' má za cieľ ukázať všetkým ženám, že je možné ďalej žiariť napriek tomu, čo hovoria iní.“

Herečka Danielle Brooks sa zase pre magazín People vyjadrila, že je nadšená zo svojej účasti na kampani, pretože skutočne verí jej obsahu a cieľu, teda láske k svojmu telu.

„Máme hlas a máme platformu na to, aby sme naozaj zmenili spôsob, akým sa ženy pozerajú na svoje telá. Chceme byť toho súčasťou,“ vyhlásila.

Loading

...

Ashley Graham v kampani Lane Bryant

Inkluzívna móda

Lane Bryant pritom nie je jediná značka, ktorá sa snaží robiť takzvanú „inkluzívnu módu.“ Ide o spôsob, ako spraviť módny priemysel univerzálnejším a teda pre všetkých.

SkryťVypnúť reklamu

Znamená to napríklad, že dizajnéri do svojich kampaní najímajú plus-size či iné netypické modelky, ich línie myslia nielen na štíhle tvary žien, berú do úvahy kultúrne odlišnosti v obliekaní a kreácie vytvárajú aj pre nie celkom bežných zákazníkov, napríklad hendikepovaných ľudí.

Jednou z nich je napríklad britská sieť Simply Be, ktorá spája výrobky značiek určených pre plnoštíhle postavy. Začiatkom tohto roka sa kolekciou pre hendikepované deti „blysol“ aj Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana zase pred letom predstavili líniu oblečenia pre moslimky.

Postupné kroky módnych domov a (nielen) renomovaných návrhárov tak pomaly, ale isto ukazujú, že budúcnosťou módnej branže je práve inklúzia.

Fashion

Súkromný pohreb talianskej módnej legendy Giorgia Armaniho sa konal v obci neďaleko mesta Piacenza na severe krajiny.

Súkromný pohreb sa konal v obci neďaleko mesta Piacenza na severe krajiny, kde vyrastal.


TASR

Nové číslo magazínu SME ženy je v predaji.


redakcia SME ženy
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Drobné čiary na stene? Niekedy je to začiatok veľkého problému
  2. Taký obrovský úver ich mohol úplne položiť
  3. Slovensko sa topí v smetiach. Na čo ešte čakáme?
  4. Signature vône podľa osobnosti
  5. Objavuj, cestuj, zaži – tu a TEAZZ!
  6. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  7. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne
  8. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  1. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  2. Taký obrovský úver ich mohol úplne položiť
  3. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  4. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  6. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  7. Signature vône podľa osobnosti
  8. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  1. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 13 913
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 11 355
  3. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 6 038
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 5 210
  5. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 4 475
  6. Chcete investovať? Začína sa predaj dlhopisov pre Istropolis 3 787
  7. Z akcie pre kolegov spravil známy moderátor úspešný biznis 3 585
  8. Od dnes len 3 dni – exotika s BUBO s 55% zľavou 3 548
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Igor Múdry: Kyslá kapustička
  2. Matúš Radusovsky: Nie je med ako med: v rozmanitosti sa skrýva jeho sila
  3. Zdravotní Klauni: Zdravotná klaunka: Keď si nasadíme na tvár červený nos, pozeráme sa na svet inak
  4. Janka Bittó Cigániková: Klamstvá o interrupciách. Naleteli ste aj vy?
  5. Andrea Podešvová: Je nevera vždy zrada, alebo niekedy len volanie o pomoc?
  6. Tomáš Mikloško: 8 prekvapivých faktov o vzťahoch, ktoré zmenia váš pohľad na lásku
  7. Zdravotní Klauni: Otec, bezpečný prístav dieťaťa v nemocnici
  8. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  1. Radko Mačuha: Takto sa to robí, do Šimečkovej matere. 18 413
  2. Martin Sukupčák: Otvorený list ministrovi Blanárovi 17 949
  3. Vladimír Zervan: Ficov úpadok 14 027
  4. Ivan Mlynár: Pán Peter Tkačenko, na samozvaného šerifa sa hráte vy a nie Štefan Hamran. 10 813
  5. Elena Antalová: Zvyšok života si nepokazím 8 639
  6. Radko Mačuha: Rusko má všetky predpoklady na dobytie Ukrajiny. 7 655
  7. Radko Mačuha: Nepríjemná správa pre Fica a Uhríka. 5 661
  8. Jaroslav Liptak: Kto stojí za 708 firmami? Robert Fico? Nie... hádajte znova. Kto je pani Ficová? 5 554
  1. Tupou Ceruzou: Konsolidácia na salaši
  2. Radko Mačuha: Takto sa to robí, do Šimečkovej matere.
  3. Věra Tepličková: Malí živnostníci = veľkí daromníci
  4. Věra Tepličková: Ajejeje, niečo sa dejejeje
  5. Dušan Koniar: Svet podľa Fica: velebiť Dubčeka a konať ako Biľak
  6. Tupou Ceruzou: Konsolidácia
  7. Marcel Rebro: Fuminori Tsuchiko odkazuje: Arigato! Za 24 hodín máme financie na 5000 porcií
  8. Marian Nanias: Nový jadrový energoblok pre Slovensko?
SkryťZatvoriť reklamu