SME

Provokatívna bielizeň nie je len pre ženy, satén a čipku môžu nosiť aj muži

Ako by ste sa zatvárili, keby ste na svojom partnerovi zbadali takúto spodnú bielizeň?

Pokiaľ ide o mužské spodné prádlo, každý si okamžite predstaví typické boxerky, slipy, trenírky, prípadne tangá a niektorí aj pár uletených erotických či zábavných kúskov.

No americká značka Menagerié, ktorá vznikla v Los Angeles, v Kalifornii sa na pánsku módu so spodnou a nočnou bielizňou pozrela inak.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Loading

...

Dalo by sa povedať, že sa inšpirovala ženskou módou a položila si otázku: „Prečo by aj muži nemohli nosiť vyzývavú a provokatívnu spodnú bielizeň zo saténu, hodvábu a čipky?“

A tak vzniklo niekoľko unikátnych kolekcií, ktoré u niekoho vzbudzujú úžas, u iného znechutenie.

SkryťVypnúť reklamu

Na fotografiách v kampani pózujú väčšinou muži maskulínneho typu, ktorí vyžarujú mužnosť, majú vyšportované telá a napriek tomu nosia čipkovanú bielizeň.

Zdá sa, že sa značka snaží rozdúchať revolúciu v oblasti mužskej módy a zatiaľ sa jej darí šokovať.

Loading

...

Provokácia vs. inovácia

Ako píšu dizajnéri o svojich výtvoroch na webovej stránke módnej značky, cieľom ich spodnej bielizne je „zachovať funkčnosť, to, ako bielizeň padne, pocit a kvalitu, ktoré muži od výrobcu spodnej bielizne očakávajú.

Svojimi produktmi sa snažia poskytnúť krásne, zvádzajúce kúsky bielizne bez toho, aby vo svojich zákazníkoch potlačili mužnosť. Či sa im to darí, môžete posúdiť sami.

Značku založil v roku 2014 Roman Sipe, ktorý chcel do mužskej módy vniesť viac krásy, no tak, aby bolo jasné, že je stále určená pre mužov a nestala sa univerzálnou pre obe pohlavia.

SkryťVypnúť reklamu

Menagerié predáva župany, pyžamá, spodné prádlo, plavky, tielka aj celotelové čipkované komplety.

Používa materiály typické pre luxusné prádlo zväčša v tmavej farbe.  

Samozrejme, ceny zodpovedajú narastajúcej popularite, kvalite a jedinečnosti značky, jedny saténové boxerky s čipkou vás vyjdú približne na 200 €.

Loading

...

Loading

...

Anketa:
Páčilo by sa vám takéto spodné prádlo na partnerovi, v prípade mužov na sebe?
Áno
98
Nie
183
Hlasovalo: 281
Hlasovanie otvorené:
od: 13.08.2016 06:00

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 002
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 604
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 824
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 641
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 287
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 911
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 385
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 129
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Tomáš Mikloško: 11 vecí, ktoré ničia naše vzťahy – a ako to zmeniť
  2. Tomáš Mikloško: Ako (ne)cítiť svoje emócie
  3. Zuzana Pelaez: O plakaní, čakaní a platení alias o slovenskom, britskom a kolumbijskom zdravotníctve.
  4. Zdravotní Klauni: Posledná klauniáda pre Lenku
  5. Ján Karas: Keď moc nemá tvár: Prebudenie tých, ktorí mlčia na hrane autority a toxického riadenia
  6. Gabriela Sabolová: Ako Aničke takmer zakázali riadiť auto
  7. Liga za ľudské práva: Adriana Mesochoritisová: Dobre mienené rady môžu byť pre ženy v násilných vzťahoch nebezpečné
  8. Matúš Radusovsky: Rôzne druhy medu a ich benefity
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 211
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 9 407
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 413
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 285
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 880
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 768
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 024
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 563
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu