Tréner modelky Gigi Hadid prezradil tajomstvo jej dokonalého brucha

Chcete mať vypracované brušné svaly? Vyskúšajte tvrdý tréning známej modelky.

(Zdroj: SITA)

Gigi Hadid je v súčasnosti jednou z najžiadanejších modeliek spolu so svojou najlepšou priateľkou a kolegyňou Kendall Jennerovou. Sú nielen aktuálne najpopulárnejšími topmodelkami, ale aj hviezdami sociálnych sietí a módnymi ikonami, ktorých každý krok sledujú médiá a fanúšikovia sa snažia kopírovať ich jedinečný mladistvý štýl.

Článok pokračuje pod video reklamou

Brucho von

Okrem dlhých blond kaderí a detskej tváričky je poznávacím znamením 21-ročnej modelky vypracované ploché brucho. Sama je naň určite pyšná, pretože ho vystavuje pri každej príležitosti a nosí crop top, teda krátke topy mierne odrezané tak, aby jej odhaľovali brušné svalstvo, na ktorom tak tvrdo pracuje.

Za svoju postavu môže čiastočne vďačiť aj génom, čo dokazujú aj jej štyria súrodenci. Krásne, štíhle a vysoké sú jej tri sestry – Bella, ktorá je tiež modelka, Alana, Marielle a tmavovlasá Anwar Hadid.

Loading

...

Aby si udržala postavu, musí mladá modelka do svojho životného štýlu zakomponovať aj zdravú stravu a pravidelné tvrdé tréningy.

Jej tréner, Rob Piela z Githam Gym v New Yorku  magazínu Vogue prezradil, ako vyzerá jej tréningový plán a okrem toho čitateľkám poradil, aby pri snahe o ploché brucho čo najviac obmedzili konzumáciu cukru tak, ako to robí Gigi.

Loading

...

Tvrdý tréningový plán

Základom cvičenia, ktoré modelka absolvuje aspoň štyrikrát týždenne je pravidelnosť. Tréning pozostáva z boxovania, ktoré predstavuje kardio cvičenie a rôznych obmien cvičení na zemi, ktoré zvyšujú silu a pevnosť celého tela.

Celý postup je dosť tvrdý a náročný, no prináša vytúžené výsledky a časom dokonalé bruško.

Takto vyzerá tréning Gigi Hadid:

1. Zahriatie

Počas zahrievacích desiatich minút Gigi boxuje. Boxovať možete do vreca a pritom skákať, do hrušky alebo len tak do vzduchu a pritom preskakovať zo strany na stranu akoby ste sa vyhýbali skutočnému súperovi.

2. Brušáky

Brušáky opakuje 40-krát v troch setoch. Môžete ich robiť v klasickej polohe s nohami zohnutými v kolenách a s priťahovaním brady k hrudníku. Nedvíhajte sa až úplne hore. Obmenou je zdvihnutie nôh do 90-stupňového uhla.

3. Intenzívny box

Bez prestávky a takmer "o život" boxuje Gigi ďalších desať minút. Pri tejto aktivite sa poriadne zapotíte a precvičíte celé telo. Využite pri tom všetky boxerské pohyby, ktoré sú vám známe a dokážete ich napodobniť.

Je dobré ísť na prvé hodiny fitboxu alebo boxu k trénerovi, ktorý vás oboznámi so správnymi postojmi a pohybmi, aby ste si neublížili.

4. Bicyklovanie verzus brušáky

Ľahnite si na zem, ruky dajte za hlavu tak, ako pri brušákoch. Striedavo k brade priťahujte kolená a bradu k nim tak, ako to vidíte na obrázku. Pohyb opakujte štyrikrát v troch setoch.

Ležanie na zemi je v podstate miernym oddychom, ktorý padne vhod medzi intenzívnymi boxovacími desaťminútovkami.

5. Intenzívny box

Zo zeme sa opäť postavte do "bojovej" pózy a desať minút znovu boxujte čo najintenzívnejšie, ako vám to telo a kondícia dovolia. Je fajn mať pri takomto cvičení terč, do ktorého budete udierať.

Ak sa prípadne nájde sparing partner, ktorý je ochotný schytať do lopty alebo rukavíc pár rán, ktoré však vôbec nemusia byť silné, o to lepšie. Toto cvičenie je výborné pre dvojicu. Následne sa pri ňom môžete vystriedať a robiť terč zase vy.

6. Plank

Je to statické cvičenie, ktoré si nevyžaduje žiaden pohyb a dokáže posilniť celú kostru a svaly. No nie je také jednoduché, ako vyzerá. Gigi drží túto pozíciu nepretržite 60 sekúnd. Keď vám to nejde s vystretými rukami, môžete si uľahčiť prvé pokusy alternatívou s rukami prehnutými v lakťoch do deväťdesiatich stupňov tak, aby sa vám predlaktia dotýkali zeme.

Loading

...

7. Dvíhanie nôh

Posledné cvičenie sa cvičí opäť v ľahu na zemi. Ležte s rukami priloženými pozdĺžne k telu a dvíhajte len nohy. Obe nohy dvíhajte naraz, až kým nevytvoria s telom 90-stupňový uhol.

Pre začiatočníkov môže byť toto cvičenie veľmi náročné. Ľahšia obmena je striedavé dvíhanie ľavej a pravej nohy.

Alebo si môžete pomôcť tým, že sa nad hlavou budete držať pevného predmetu a dvíhať obe nohy dohora naraz.

Loading

...



 

 

 

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno?
  2. Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk
  3. Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc
  4. Talent - vzdelanie - úspech
  5. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu
  6. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s?
  7. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche
  8. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať?
  9. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom
  10. Slovanet spustil LTE internet aj na juhu Tokaja
  1. Zastrašovanie od majiteľov hotela Danube nehoráznosťou!
  2. Naše finančné družstvo - postoj člena vyjadrený básňou
  3. Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc
  4. Chceme, aby mali naši zákazníci z nakupovania zážitok
  5. Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk
  6. Depresia. Kedy ju treba liečiť?
  7. Bratislavčania môžu žiadať príspevok na polopodzemné kontajnery
  8. Mototechna predala za päť rokov už 40 tisíc áut
  9. HubHub spája sily s Neulogy
  10. Na SPU v Nitre vznikla Konfuciova trieda
  1. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s? 23 012
  2. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom 10 973
  3. Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc 10 926
  4. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno? 9 040
  5. Mio MiVue 733 WiFi - snadno přeneste záznam autokamery do mobilu 6 361
  6. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche 5 751
  7. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu 5 183
  8. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať? 4 983
  9. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME 4 605
  10. Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk 3 519

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Pochopí len ten, kto to zažil. Aká je realita s Alzheimerovou chorobou

Nechodia na návštevy a nonstop je v strehu.

KOMENTÁRE

Víťazný február nepriniesol spravodlivejšiu spoločnosť

Funkcionári nakupovali v lepších obchodoch.

KOMENTÁRE

Tiež by ste chceli žiť v modernej krajine?

Hrádza proti všetkému novému je výsledkom starého myslenia.

Neprehliadnite tiež

Domáce spa: Ako sa zbaviť stresu v kúpeľni?

Wellness v pohodlí domova je ideálnou formou ako načerpať nové sily a ešte aj skrášliť svoj zovňajšok.

Stubai: Do lyžiarskeho raja cestuje čoraz viac Slovákov

Chcete si byť snehom istí? Navštívte tirolské ľadovce v rakúskom Stubai.

Preplávala Lamanšský prieliv: Na tých, ktorí o mne pochybovali, sa teraz smejem

Diaľková plavkyňa Zuzana Jusková predbehla aj svojich mužských koelgov.

Reishi: Prečo je ázijská huba kráľovnou medzi prírodnými liečivami?

Prezývajú ju aj zázračná, huba bohov či huba s duchovnou silou.

Štýl Cindy Crawfordovej: Jej obľúbeným kúskom je sako

Tri tipy na oblečenie v štýle supermodelky.