Tréner modelky Gigi Hadid prezradil tajomstvo jej dokonalého brucha

Chcete mať vypracované brušné svaly? Vyskúšajte tvrdý tréning známej modelky.

(Zdroj: SITA)

Gigi Hadid je v súčasnosti jednou z najžiadanejších modeliek spolu so svojou najlepšou priateľkou a kolegyňou Kendall Jennerovou. Sú nielen aktuálne najpopulárnejšími topmodelkami, ale aj hviezdami sociálnych sietí a módnymi ikonami, ktorých každý krok sledujú médiá a fanúšikovia sa snažia kopírovať ich jedinečný mladistvý štýl.

Článok pokračuje pod video reklamou

Brucho von

Okrem dlhých blond kaderí a detskej tváričky je poznávacím znamením 21-ročnej modelky vypracované ploché brucho. Sama je naň určite pyšná, pretože ho vystavuje pri každej príležitosti a nosí crop top, teda krátke topy mierne odrezané tak, aby jej odhaľovali brušné svalstvo, na ktorom tak tvrdo pracuje.

Za svoju postavu môže čiastočne vďačiť aj génom, čo dokazujú aj jej štyria súrodenci. Krásne, štíhle a vysoké sú jej tri sestry – Bella, ktorá je tiež modelka, Alana, Marielle a tmavovlasá Anwar Hadid.

Loading

...

Aby si udržala postavu, musí mladá modelka do svojho životného štýlu zakomponovať aj zdravú stravu a pravidelné tvrdé tréningy.

Jej tréner, Rob Piela z Githam Gym v New Yorku  magazínu Vogue prezradil, ako vyzerá jej tréningový plán a okrem toho čitateľkám poradil, aby pri snahe o ploché brucho čo najviac obmedzili konzumáciu cukru tak, ako to robí Gigi.

Loading

...

Tvrdý tréningový plán

Základom cvičenia, ktoré modelka absolvuje aspoň štyrikrát týždenne je pravidelnosť. Tréning pozostáva z boxovania, ktoré predstavuje kardio cvičenie a rôznych obmien cvičení na zemi, ktoré zvyšujú silu a pevnosť celého tela.

Celý postup je dosť tvrdý a náročný, no prináša vytúžené výsledky a časom dokonalé bruško.

Takto vyzerá tréning Gigi Hadid:

1. Zahriatie

Počas zahrievacích desiatich minút Gigi boxuje. Boxovať možete do vreca a pritom skákať, do hrušky alebo len tak do vzduchu a pritom preskakovať zo strany na stranu akoby ste sa vyhýbali skutočnému súperovi.

2. Brušáky

Brušáky opakuje 40-krát v troch setoch. Môžete ich robiť v klasickej polohe s nohami zohnutými v kolenách a s priťahovaním brady k hrudníku. Nedvíhajte sa až úplne hore. Obmenou je zdvihnutie nôh do 90-stupňového uhla.

3. Intenzívny box

Bez prestávky a takmer "o život" boxuje Gigi ďalších desať minút. Pri tejto aktivite sa poriadne zapotíte a precvičíte celé telo. Využite pri tom všetky boxerské pohyby, ktoré sú vám známe a dokážete ich napodobniť.

Je dobré ísť na prvé hodiny fitboxu alebo boxu k trénerovi, ktorý vás oboznámi so správnymi postojmi a pohybmi, aby ste si neublížili.

4. Bicyklovanie verzus brušáky

Ľahnite si na zem, ruky dajte za hlavu tak, ako pri brušákoch. Striedavo k brade priťahujte kolená a bradu k nim tak, ako to vidíte na obrázku. Pohyb opakujte štyrikrát v troch setoch.

Ležanie na zemi je v podstate miernym oddychom, ktorý padne vhod medzi intenzívnymi boxovacími desaťminútovkami.

5. Intenzívny box

Zo zeme sa opäť postavte do "bojovej" pózy a desať minút znovu boxujte čo najintenzívnejšie, ako vám to telo a kondícia dovolia. Je fajn mať pri takomto cvičení terč, do ktorého budete udierať.

Ak sa prípadne nájde sparing partner, ktorý je ochotný schytať do lopty alebo rukavíc pár rán, ktoré však vôbec nemusia byť silné, o to lepšie. Toto cvičenie je výborné pre dvojicu. Následne sa pri ňom môžete vystriedať a robiť terč zase vy.

6. Plank

Je to statické cvičenie, ktoré si nevyžaduje žiaden pohyb a dokáže posilniť celú kostru a svaly. No nie je také jednoduché, ako vyzerá. Gigi drží túto pozíciu nepretržite 60 sekúnd. Keď vám to nejde s vystretými rukami, môžete si uľahčiť prvé pokusy alternatívou s rukami prehnutými v lakťoch do deväťdesiatich stupňov tak, aby sa vám predlaktia dotýkali zeme.

Loading

...

7. Dvíhanie nôh

Posledné cvičenie sa cvičí opäť v ľahu na zemi. Ležte s rukami priloženými pozdĺžne k telu a dvíhajte len nohy. Obe nohy dvíhajte naraz, až kým nevytvoria s telom 90-stupňový uhol.

Pre začiatočníkov môže byť toto cvičenie veľmi náročné. Ľahšia obmena je striedavé dvíhanie ľavej a pravej nohy.

Alebo si môžete pomôcť tým, že sa nad hlavou budete držať pevného predmetu a dvíhať obe nohy dohora naraz.

Loading

...



 

 

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kreditná karta – áno alebo nie
  2. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  3. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  4. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch?
  5. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí
  6. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček
  7. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru
  8. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho
  9. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom
  1. MiddleCap Equity Partners a Mayfair Assets ukončili fúziu
  2. Súboj olympionikov na Malom Dunaji
  3. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  4. Dvojitý diplom medzi EU v Bratislave a UNWE v Sofii
  5. Ustanovujúce valné zhromaždenie Alumni klubu EU v Bratislave
  6. Kreditná karta – áno alebo nie
  7. Nemusím sa na nikoho spoliehať
  8. Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.
  9. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  10. Uncovering Artificial Intelligence in Slovakia
  1. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí 24 475
  2. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru 18 310
  3. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček 12 727
  4. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho 10 858
  5. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky 10 223
  6. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch? 7 109
  7. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina? 4 826
  8. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom 4 382
  9. Nepodceňujte bolesť chrbta, môže ísť o zápalové ochorenie 4 255
  10. Sú bolesti kĺbov dôvodom, že nemôžete v živote robiť čo chcete? 3 069

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Zuzany Kepplovej

Spoznali sa a prišli sa ukázať. Aj s tromi traktormi sa dá obsadiť Bratislava

Načo farmárom hovoriť, že zákony sú, keď ich efekt necítia.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Toto už neprejde ani Kočnerovi

Kočner nie je nič iné ako historická anomália, relikt mafiánskych deväťdesiatych rokov.

DOMOV

Kočner vypovedal na polícii, Pavla Ruska zadržali

Vyšetrovateľ NAKA obvinil Kočnera aj Ruska, žiada pre nich väzbu.

Neprehliadnite tiež

Prvá vojnová reportérka musela ísť na front tajne a v prezlečení

Dorothy Lawrenceová bola priekopníčkou žurnalistiky.

Herečka Eva Longoria porodila svoje prvé dieťa

Matkou sa stala vo svojich 43 rokoch.

Stĺpček Osmelené

Zomrel mi otec. A ešte predtým nás šarlatán obral o tisíce

Dokument Obchod so zdravím odráža iba zlomok reality.