Heidi Klumová sa opäť vyzliekla pre reklamu na spodnú bielizeň

Modelka uvádza svoju sexy kolekciu a pri pózovaní myslí na priateľa.

V modelingu je na vrchole slávy od deväťdesiatych rokov, keď svoju kariéru začala ako jeden z anjelikov značky Victoria´s Secret.

Aj dnes ako 43-ročná dokazuje, že sa jej nechce odísť z pozície top modelky a má na to, aby mohla konkurovať aj mladším kolegyniam.

Heidi Klumová, matka štyroch detí, má stále dokonalé telo a je nielen špičkovou modelkou, ale aj podnikateľkou.

Svoje dlhé štíhle nohy a pevné telo v posledných rokoch prepožičiava najmä vlastnej značke spodnej bielizne Heidi Klum Intimates.

Štvrtá, zatiaľ posledná kampaň, ktorú nafotila so slávnym fotografom Rankinom v Los Angeles, vzbudila rozruch práve vďaka jej bezchybnému vzhľadu.

Pre príťažlivú štyridsiatničku nie je jej bezchybné telo samozrejmosťou. Na svojej postave tvrdo drie. Okrem potenia v posilňovni chodí na turistiku s deťmi, pláva, behá a skáče na trampolíne. 

Prirodzene krásna Nemka pózuje v nočných košeliach aj pohodlných pyžamách. Pre magazín People prezradila, že je posadnutá zbieraním krásnych podprseniek.

Prirodzenosť na prvom mieste

Modelka je v pózovaní doma. Špúlenie pier či prehnané neprirodzené grimasy však u nej neuvidíte. Na perfektnú pózu má svoj trik.

„Žiadne preháňanie, špúlenie pier a zvláštne pózy, aby som nevyzerala, že sa príliš snažím. Aj keď je za fotoaparátom Francesco Carrozzini, pozerám sa priamo do šošovky fotoaparátu a myslím na svojho priateľa,“ povedala pre magazín People.

Jej 29-ročnému partnerovi Vitovi Schnabelovi jej vyznanie lichotí. Dvojica vyzerá spolu šťastne.

„Páči sa mi byť zaľúbená, cítiť v bruchu motýle a mať sa skvele. Vo vzťahoch k mužom som staromódna. Užívam si život a oslavujem lásku a šťastie,“ povedala modelka.

 

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  5. Splnený sen
  6. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  7. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  8. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  9. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  10. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný
  1. Vysoká hra o súdne trovy
  2. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  3. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  4. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  5. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  6. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  7. Ako na refinancovanie hypotéky
  8. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  9. Splnený sen
  10. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  1. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 10 881
  2. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 5 562
  3. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 5 037
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 955
  5. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 433
  6. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 426
  7. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 2 386
  8. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 785
  9. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 560
  10. Splnený sen 1 482

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Bývalá opatrovateľka: Bol to prázdny život, nedalo sa to vydržať

Agentúry zneužívajú vodičov aj opatrovateľky, tvrdí bývalá opatrovateľka v Rakúsku Angelika Horňáková.

Neprehliadnite tiež

Michael Fassbender a Alicia Vikander sa zosobášili

Známy herecký pár si povedal svoje áno po troch rokoch vzťahu.

Kým ženy nenosili ani spodnú bielizeň, muži si na pančuchách zakladali

Než sa z pančúch stal symbol ženskosti, nosili ich muži.

Speváčka Pink otvorene o svojom vzťahu: Na monogamii treba neustále pracovať

V partnerstve podľa nej nastanú chvíle, kedy sa pár vyhýba intímnostiam aj celý rok.

V dennom televíznom vysielaní Briti prvýkrát ukázali ženskú bradavku

V boji proti rakovine prsníka sa organizácii CoppaFeel! podarilo získať právo odvysielať svoju reklamu s nahým prsníkom.