Najviac mladých ľudí chce pracovať pre značku Chanel

Internetový magazín Women´s Wear Daily uskutočnil prieskum, ktorý zisťoval, pre aké značky chcú pracovať ľudia v módnom priemysle.

Návrhár Karl Lagerfeld je základným pilierom značky Chanel(Zdroj: SITA)

Práca v módnom priemysle je snom mnohých mladých ľudí. Niektorým sa možno spája s predstavou mladej Andy z filmu Diabol nosí Pradu, ktorá stála po boku prísnej Mirandy Priestlyovej a súčasťou jej práce bola účasť na módnych prehliadkach a nosenie šiat podľa najnovších trendov.

Internetový módny magazín WWD uskutočnil prieskum, v ktorom zisťoval, po akej práci túžia mladí ľudia a študenti, ktorí navštevujú módne a dizajnérske školy po celom svete. Hľadali prácu snov väčšiny v módnom priemysle.

Do prieskumu sa zapojili študenti z prestížnych škôl ako Módny technologický inštitút, Univerzita umenia a dizajnu v Savannah, Westminsterská univerzita, Londýnska škola módy a mnoho ďalších.

Najobľúbenejší Chanel

Prieskum jeho autori spustili na sociálnych sieťach Facebook, Twitter a LinkedIn, zároveň sa pýtali na názor študentov aj priamo na školách. Výsledky neboli veľmi prekvapivé.

Najžiadanejším vysnívaným zamestnávateľom sa stala značka Chanel u študentov aj u ľudí na sociálnych sieťach. Po práci v tomto módnom dome túžilo 11,66 % opýtaných.

Na druhom mieste v oboch častiach prieskumu skončila značka LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Okrem týchto dvoch značiek hlasovali ľudia na sociálnych sieťach za značky Christian Dior, Alexander Wang a Diane von Furstenberg v prvej päťke najvysnívanejších zamestnávateľov.

Prvú desiatku obľúbencov zo sociálnych sietí dopĺňali značky Kate Spade, Marc Jacobs, H&M, Burberry a Prada.

Pre porovnanie, študenti módneho priemyslu do desiatky obľúbencov zaradili značky Christian Dior, H&M, Burberry, Prada, Calvin Klein, Salvatore Ferragamo, Michael Kors a Armani.

Sila žien je v móde

Počas rozhovorov so študentmi magazín WWD zistil, že im pri výbere potenciálneho zamestnávateľa v oblasti módy nejde len o samotnú značku a vzhľad oblečenia, ktoré prezentuje.

Vyberajú si podľa pracovného prostredia, zamerania značky na ekologickú udržateľnosť a možného kariérneho rastu. Zaujímavým zistením je aj fakt, že študenti chcú pre vybrané značky pracovať zo sociálnych dôvodov, dôležitá je pre nich podpora feminizmu a žien v biznise.

Jedna zo študentiek túžila pracovať pre značku L´Oréal, pretože hlása ambície posilniť postavenie žien na celom svete, kým ďalšia študentka snívala o práci u Diane von Furstenberg, pretože značka podľa nej predstavuje ženskú silu a sebadôveru.

 

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  2. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  3. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  4. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  5. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  6. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  7. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  8. Inteligencia vo všetkom
  9. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo
  10. Continental spúšťa dlhodobý test pneumatík s vodičmi z Facebooku
  1. Ako efektívne využiť podlahové kúrenie?
  2. Samsung Galaxy S8: smartfón s výnimočným displejom
  3. Túžite byť matkou, ale nedarí sa? Poďme hľadať dôvody!
  4. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  5. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť
  6. Nové investičné projekty v Schladmingu s výhľadom na zjazdovku
  7. Podľa M. Borguľu je práca mestskej polície slabá a nedôsledná
  8. Znížená sadzba pri pôžičke v mBank už len štyri dni
  9. Odborníci poradia, komu sa oplatí využívať obnoviteľné zdroje
  10. Katarína (28): Z bývania na Nobelovej mám dobrý pocit
  1. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 8 195
  2. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy 7 942
  3. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky 7 343
  4. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 7 221
  5. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 095
  6. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 5 299
  7. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 5 045
  8. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 3 659
  9. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť 3 074
  10. 5 krokov k vlastnému bývaniu 2 911

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Kuriózny zločin spred 50 rokov ožíva vďaka novinárovi Romanovi Kaliskému

Vlastnú susedu chcela utopiť v odpadovej šachte, napokon dostala 6 rokov.

ŠPORT

Šupler: Keď sme boli v céčku, každý chcel ísť na MS. Dnes je situácia iná

Je ešte skoro, vraví Šupler o hráčoch do 18 rokov.

DOMOV

Viezli sme sa po trase, po ktorej Remiáš prešiel naposledy

Uplynulo 21 rokov od smrti Remiáša.

TECH

Objavili prepojenie medzi autizmom u vnúčat a fajčením v tehotenstve

Fajčenie môže ohroziť aj vaše vnúčatá.

Neprehliadnite tiež

Spoznajte Dunaj z paluby výletnej lode

Výlet na vlnách najväčšej rieky, ktorá preteká našim územím, ponúka množstvo zážitkov.

Návod na prežitie v kancelárii: tipy, ako zvládnuť sedavé zamestnanie

Sedieť celý deň v práci môže mať fatálne následky na zdravie.

Nepočujúcemu môže tlmočník zachrániť rodinu, dokonca aj život

Milena Fabšičová (29) je tlmočníčkou posunkového jazyka, ktorý považuje za svoj materinský. Väčšina jej rodiny je nepočujúca.

Jej syn je dcéra: Američanka prijala zmenu 4-ročného syna na dievča

Je kresťanka a republikánka. Najviac sa obávala, čo si o nej pomyslia ostatní.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop