SME

Najviac mladých ľudí chce pracovať pre značku Chanel

Internetový magazín Women´s Wear Daily uskutočnil prieskum, ktorý zisťoval, pre aké značky chcú pracovať ľudia v módnom priemysle.

Návrhár Karl Lagerfeld je základným pilierom značky ChanelNávrhár Karl Lagerfeld je základným pilierom značky Chanel (Zdroj: SITA)

Práca v módnom priemysle je snom mnohých mladých ľudí. Niektorým sa možno spája s predstavou mladej Andy z filmu Diabol nosí Pradu, ktorá stála po boku prísnej Mirandy Priestlyovej a súčasťou jej práce bola účasť na módnych prehliadkach a nosenie šiat podľa najnovších trendov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Internetový módny magazín WWD uskutočnil prieskum, v ktorom zisťoval, po akej práci túžia mladí ľudia a študenti, ktorí navštevujú módne a dizajnérske školy po celom svete. Hľadali prácu snov väčšiny v módnom priemysle.

Do prieskumu sa zapojili študenti z prestížnych škôl ako Módny technologický inštitút, Univerzita umenia a dizajnu v Savannah, Westminsterská univerzita, Londýnska škola módy a mnoho ďalších.

SkryťVypnúť reklamu

Najobľúbenejší Chanel

Prieskum jeho autori spustili na sociálnych sieťach Facebook, Twitter a LinkedIn, zároveň sa pýtali na názor študentov aj priamo na školách. Výsledky neboli veľmi prekvapivé.

Najžiadanejším vysnívaným zamestnávateľom sa stala značka Chanel u študentov aj u ľudí na sociálnych sieťach. Po práci v tomto módnom dome túžilo 11,66 % opýtaných.

Na druhom mieste v oboch častiach prieskumu skončila značka LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Okrem týchto dvoch značiek hlasovali ľudia na sociálnych sieťach za značky Christian Dior, Alexander Wang a Diane von Furstenberg v prvej päťke najvysnívanejších zamestnávateľov.

Prvú desiatku obľúbencov zo sociálnych sietí dopĺňali značky Kate Spade, Marc Jacobs, H&M, Burberry a Prada.

Pre porovnanie, študenti módneho priemyslu do desiatky obľúbencov zaradili značky Christian Dior, H&M, Burberry, Prada, Calvin Klein, Salvatore Ferragamo, Michael Kors a Armani.

SkryťVypnúť reklamu

Sila žien je v móde

Počas rozhovorov so študentmi magazín WWD zistil, že im pri výbere potenciálneho zamestnávateľa v oblasti módy nejde len o samotnú značku a vzhľad oblečenia, ktoré prezentuje.

Vyberajú si podľa pracovného prostredia, zamerania značky na ekologickú udržateľnosť a možného kariérneho rastu. Zaujímavým zistením je aj fakt, že študenti chcú pre vybrané značky pracovať zo sociálnych dôvodov, dôležitá je pre nich podpora feminizmu a žien v biznise.

Jedna zo študentiek túžila pracovať pre značku L´Oréal, pretože hlása ambície posilniť postavenie žien na celom svete, kým ďalšia študentka snívala o práci u Diane von Furstenberg, pretože značka podľa nej predstavuje ženskú silu a sebadôveru.

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Žena

Komerčné články

  1. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne
  2. Ikonické hororové postavy, ktoré ťa budú strašiť tento Halloween
  3. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie
  4. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie
  5. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  6. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  7. Sladké bez kompromisov: Ako Schär mení svet bezlepkových dobrôt
  8. Zážitkový víkend. Biela noc priniesla aj prémiovú pivnú zónu
  1. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne
  2. Ikonické hororové postavy, ktoré ťa budú strašiť tento Halloween
  3. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie
  4. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie
  5. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  6. Na ako dlho majú mladí Slováci nasporené peniaze?
  7. Ako zistíte, že máte v tele zápal
  8. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  1. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie 8 219
  2. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie 6 859
  3. Kto nás naozaj zadlžil a prečo Slovákom siahajú na výplaty? 6 047
  4. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich 4 593
  5. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta 3 309
  6. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 3 237
  7. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 2 649
  8. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov 2 553
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Zdravotní Klauni: Silný príbeh z psychiatrickej liečebne: O dievčati, ktoré si zvolilo radosť namiesto smútku
  2. Matúš Radusovsky: Bezpečnosť medu: Pravda o teple, kove a skladovaní
  3. Igor Múdry: Kyslá kapustička
  4. Matúš Radusovsky: Nie je med ako med: v rozmanitosti sa skrýva jeho sila
  5. Zdravotní Klauni: Zdravotná klaunka: Keď si nasadíme na tvár červený nos, pozeráme sa na svet inak
  6. Janka Bittó Cigániková: Klamstvá o interrupciách. Naleteli ste aj vy?
  7. Andrea Podešvová: Je nevera vždy zrada, alebo niekedy len volanie o pomoc?
  8. Tomáš Mikloško: 8 prekvapivých faktov o vzťahoch, ktoré zmenia váš pohľad na lásku
  1. Radoslav Záhumenský: Tento hrad je len hodinu od Bratislavy a patrí medzi najkrajšie zrúcaniny Slovenska! 🏰 17 632
  2. Anna Brawne: Martinka Vzácna, vašim jediným úspechom je, že tá kultúra napriek vám stále žije! 11 697
  3. Ján Valchár: Fantastické správy z Ukrajiny (a Ruska, hahaha!) 9 283
  4. Elena Antalová: Do Šaštína kolenačky, ale pohár vody Mikloškovi..? 8 751
  5. Ján Valchár: Ukrajinská vojna sa presunula na Sibír 8 034
  6. Ján Valchár: Nestačilo Stačilo a Konečná Konečnej (Grad pošól na***!) 4 175
  7. Radko Mačuha: Robert Fico sa stáva premiérom záhrobia. 3 988
  8. Ján Valchár: Čo chce ruské velenie dnes? Nevieme! 3 875
  1. Dušan Koniar: V piatok sa Fico opýtal, v nedeľu uplynú tri roky, čo odpoveď pozná
  2. Věra Tepličková: Náhoda je blbec alebo Z čista jasna, nikde nič, a tu zrazu... Hajnovič
  3. Roman Kebísek: Básnik Baudelaire Sabatierovej: Chcem sa vkradnúť k tvojim pokladom
  4. Dušan Koniar: Fico je hrdý ako sa hrbí
  5. Věra Tepličková: Spevy s/piatočné alebo Krásna, krásna, kde si sa ty pásla?
  6. Věra Tepličková: Kde zarába vlastná hlava, tam sa v teple dobre spáva
  7. Věra Tepličková: O ne/spravodlivosti alebo Keď Cintulovia rastú ako huby po daždi
  8. Marcel Rebro: Volám sa Marcel, dnes mám 57 rokov a k narodeninám si želám mier!
SkryťZatvoriť reklamu