Najviac mladých ľudí chce pracovať pre značku Chanel

Internetový magazín Women´s Wear Daily uskutočnil prieskum, ktorý zisťoval, pre aké značky chcú pracovať ľudia v módnom priemysle.

Návrhár Karl Lagerfeld je základným pilierom značky Chanel(Zdroj: SITA)

Práca v módnom priemysle je snom mnohých mladých ľudí. Niektorým sa možno spája s predstavou mladej Andy z filmu Diabol nosí Pradu, ktorá stála po boku prísnej Mirandy Priestlyovej a súčasťou jej práce bola účasť na módnych prehliadkach a nosenie šiat podľa najnovších trendov.

Internetový módny magazín WWD uskutočnil prieskum, v ktorom zisťoval, po akej práci túžia mladí ľudia a študenti, ktorí navštevujú módne a dizajnérske školy po celom svete. Hľadali prácu snov väčšiny v módnom priemysle.

Do prieskumu sa zapojili študenti z prestížnych škôl ako Módny technologický inštitút, Univerzita umenia a dizajnu v Savannah, Westminsterská univerzita, Londýnska škola módy a mnoho ďalších.

Článok pokračuje pod video reklamou

Najobľúbenejší Chanel

Prieskum jeho autori spustili na sociálnych sieťach Facebook, Twitter a LinkedIn, zároveň sa pýtali na názor študentov aj priamo na školách. Výsledky neboli veľmi prekvapivé.

Najžiadanejším vysnívaným zamestnávateľom sa stala značka Chanel u študentov aj u ľudí na sociálnych sieťach. Po práci v tomto módnom dome túžilo 11,66 % opýtaných.

Na druhom mieste v oboch častiach prieskumu skončila značka LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Okrem týchto dvoch značiek hlasovali ľudia na sociálnych sieťach za značky Christian Dior, Alexander Wang a Diane von Furstenberg v prvej päťke najvysnívanejších zamestnávateľov.

Prvú desiatku obľúbencov zo sociálnych sietí dopĺňali značky Kate Spade, Marc Jacobs, H&M, Burberry a Prada.

Pre porovnanie, študenti módneho priemyslu do desiatky obľúbencov zaradili značky Christian Dior, H&M, Burberry, Prada, Calvin Klein, Salvatore Ferragamo, Michael Kors a Armani.

Sila žien je v móde

Počas rozhovorov so študentmi magazín WWD zistil, že im pri výbere potenciálneho zamestnávateľa v oblasti módy nejde len o samotnú značku a vzhľad oblečenia, ktoré prezentuje.

Vyberajú si podľa pracovného prostredia, zamerania značky na ekologickú udržateľnosť a možného kariérneho rastu. Zaujímavým zistením je aj fakt, že študenti chcú pre vybrané značky pracovať zo sociálnych dôvodov, dôležitá je pre nich podpora feminizmu a žien v biznise.

Jedna zo študentiek túžila pracovať pre značku L´Oréal, pretože hlása ambície posilniť postavenie žien na celom svete, kým ďalšia študentka snívala o práci u Diane von Furstenberg, pretože značka podľa nej predstavuje ženskú silu a sebadôveru.

 

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Klima efekt bez klimatizácie
  2. Firmy, pri ktorých sa nemusíte obávať dvojakej kvality potravín
  3. S novou optikou máte v Poprade rýchlosť a kvalitu zaručenú
  4. V Trenčíne vzniká nová komunita, susedia tu budú priateľmi
  5. Nenechajte svojich zamestnancov „vyhorieť“!
  6. Tieto dizajnové hrnčeky a poháre na kávu ocení každý
  7. Získajte špičkovú klimatizáciu a toto leto ušetrite na elektrine
  8. ZOC MAX Prešov má za sebou úspešnú desaťročnicu
  9. V Adlerovej na Furči sa začína stavať!
  10. Adlerova - dobré miesto pre rodinu na Furči sa už stavia
  1. Zdravý životný štýl - dá sa v dnešnej dobe udržať?
  2. Klima efekt bez klimatizácie
  3. Firmy, pri ktorých sa nemusíte obávať dvojakej kvality potravín
  4. S novou optikou máte v Poprade rýchlosť a kvalitu zaručenú
  5. METRO vyzbieralo takmer päť ton potravín pre ľudí v núdzi
  6. Zonácia stanovuje jasný režim obhospodarovania každého pozemku
  7. Ako vybrať správne sedaciu súpravu?
  8. V Trenčíne vzniká nová komunita, susedia tu budú priateľmi
  9. Nenechajte svojich zamestnancov „vyhorieť“!
  10. 5. ročník akcie Za čistejšie Staré Mesto práve začína!
  1. Toto sú zdravotné problémy, o ktorých muži nehovoria 20 292
  2. Jordánsko: Najkrajšie miesta kráľovstva v púšti 18 650
  3. Tieto dizajnové hrnčeky a poháre na kávu ocení každý 11 815
  4. Miesta v Rakúsku, ktoré by ste mali vidieť. Kúsok za Bratislavou 11 057
  5. Firmy, pri ktorých sa nemusíte obávať dvojakej kvality potravín 9 813
  6. Vajíčka, chlebíky či niečo sladké? Kam v Bratislave na raňajky? 9 137
  7. Tento test pomohol viac ako 100 ľuďom znížiť vysoký krvný tlak 5 661
  8. 3 spôsoby, ako využiť GDPR vo váš prospech. 4 359
  9. Bývate v práci unavení? Možno spávate v zlom prostredí 3 537
  10. Nový projekt v Karlovej Vsi sa teší obrovskému 3 264

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Slovensko pripomína jeden veľký kontajner na odpad

Niektorí si tu žijú ako prasce v žite. A niektorí len ako prasce.

KOMENTÁRE

Vlak obsadený smerákmi idúci do stanice Ničota zrýchlil

Môže sa stať, že veľká občianska energia prítomná na námestiach vyprchá.

KOMENTÁRE

Na východ nás neunesú, ale môžeme tam zostať

Naša kamenistá hruda je azda dobrým priestorom na vychádzky, ale geopoliticky je takmer bezcenná.

Neprehliadnite tiež

Sex po pôrode môže byť plný ťažkostí, dá sa im však pomôcť

Sedem rád ako obnoviť stagnujúci sexuálny život po narodení dieťaťa.

Desať tipov, ako si čo najlepšie užiť každý víkend

Aby boli dva voľné dni v znamení pohody, mali by ste sa na ne pripraviť.

Čo vás čaká v novom čísle magazínu smeŽeny

V novom čísle nájdete rozhovor s režisérkou Valeriou Schulczovou, ktorá sa nebojí ťažkých a problematických tém.

AKTUALIZOVANÉ 19.4. O 10:25

Chýbajú postupy aj štandardy. Baby friendly nemocnice majú znova ožiť

Nemocnice priateľské k deťom v minulosti nedodržiavali pravidlá. Ministerstvo zdravotníctva teraz chystá zmeny.

STĹPČEK OSMELENÉ

Anorexia je ako alkoholizmus, nikdy nie ste celkom za vodou

Vidieť, kam som bola schopná doviesť svoje telo, je strašidelné.