Najviac mladých ľudí chce pracovať pre značku Chanel

Internetový magazín Women´s Wear Daily uskutočnil prieskum, ktorý zisťoval, pre aké značky chcú pracovať ľudia v módnom priemysle.

Návrhár Karl Lagerfeld je základným pilierom značky Chanel(Zdroj: SITA)

Práca v módnom priemysle je snom mnohých mladých ľudí. Niektorým sa možno spája s predstavou mladej Andy z filmu Diabol nosí Pradu, ktorá stála po boku prísnej Mirandy Priestlyovej a súčasťou jej práce bola účasť na módnych prehliadkach a nosenie šiat podľa najnovších trendov.

Internetový módny magazín WWD uskutočnil prieskum, v ktorom zisťoval, po akej práci túžia mladí ľudia a študenti, ktorí navštevujú módne a dizajnérske školy po celom svete. Hľadali prácu snov väčšiny v módnom priemysle.

Do prieskumu sa zapojili študenti z prestížnych škôl ako Módny technologický inštitút, Univerzita umenia a dizajnu v Savannah, Westminsterská univerzita, Londýnska škola módy a mnoho ďalších.

Najobľúbenejší Chanel

Prieskum jeho autori spustili na sociálnych sieťach Facebook, Twitter a LinkedIn, zároveň sa pýtali na názor študentov aj priamo na školách. Výsledky neboli veľmi prekvapivé.

Najžiadanejším vysnívaným zamestnávateľom sa stala značka Chanel u študentov aj u ľudí na sociálnych sieťach. Po práci v tomto módnom dome túžilo 11,66 % opýtaných.

Na druhom mieste v oboch častiach prieskumu skončila značka LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Okrem týchto dvoch značiek hlasovali ľudia na sociálnych sieťach za značky Christian Dior, Alexander Wang a Diane von Furstenberg v prvej päťke najvysnívanejších zamestnávateľov.

Prvú desiatku obľúbencov zo sociálnych sietí dopĺňali značky Kate Spade, Marc Jacobs, H&M, Burberry a Prada.

Pre porovnanie, študenti módneho priemyslu do desiatky obľúbencov zaradili značky Christian Dior, H&M, Burberry, Prada, Calvin Klein, Salvatore Ferragamo, Michael Kors a Armani.

Sila žien je v móde

Počas rozhovorov so študentmi magazín WWD zistil, že im pri výbere potenciálneho zamestnávateľa v oblasti módy nejde len o samotnú značku a vzhľad oblečenia, ktoré prezentuje.

Vyberajú si podľa pracovného prostredia, zamerania značky na ekologickú udržateľnosť a možného kariérneho rastu. Zaujímavým zistením je aj fakt, že študenti chcú pre vybrané značky pracovať zo sociálnych dôvodov, dôležitá je pre nich podpora feminizmu a žien v biznise.

Jedna zo študentiek túžila pracovať pre značku L´Oréal, pretože hlása ambície posilniť postavenie žien na celom svete, kým ďalšia študentka snívala o práci u Diane von Furstenberg, pretože značka podľa nej predstavuje ženskú silu a sebadôveru.

 

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností
  2. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie
  3. Zábavný aj sebavedomý
  4. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3
  5. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo
  6. Loďou Meraviglia po Stredozemnom mori
  7. Bezpečnostný pás vám chráni život, antivírus váš virtuálny svet
  8. Antibiotiká nie sú cukríky. Naozaj viete, kedy ich máte brať?
  9. Ikonický Harley-Davidson za bezkonkurenčnú cenu
  10. Testovanie elektrobicyklov v košickom Cassovare
  1. Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku
  2. Poradňa: Ako vybrať účet pre mladých
  3. Sajfa odkázal študentom:„Buďte nároční a vydržte!“
  4. S Kulinariom chutí jar lepšie!
  5. Výstavisko Agrokomplex opäť plné poľnohospodárskej techniky
  6. Udelenie akreditácie (certifikátu) pre Aktuárstvo na EU v BA
  7. Vzorový byt v projekte Nobelova
  8. Do ankety Slovenka roka 2017 je nominovaná aj Adriana Kolesárová
  9. Pripomenuli si Svetový deň vody 2017
  10. Vlastníci bytov sa zatiaľ požiarnym zábranám vyhýbajú
  1. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie 21 882
  2. Loďou Meraviglia po Stredozemnom mori 7 330
  3. Ikonický Harley-Davidson za bezkonkurenčnú cenu 5 957
  4. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo 4 324
  5. Gamifikácia: Nový hit v učení finančnej gramotnosti na ZŠ 3 475
  6. Bývanie, ktoré vás oslobodí od stresu 3 181
  7. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3 3 164
  8. Testovanie elektrobicyklov v košickom Cassovare 3 041
  9. Zábavný aj sebavedomý 2 873
  10. Antibiotiká nie sú cukríky. Naozaj viete, kedy ich máte brať? 2 735

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Šéf Orangeu: Pre roaming môžu zdražieť domáce hovory a dáta

Európska komisia začala pred niekoľkými rokmi tvrdo regulovať ceny roamingu

DOMOV

Bašternákovi pomáha pomalosť prokuratúry, sťahuje sa z vlastných firiem

Zo siedmich prípadov podnikateľa sú živé už len tri. Podozrenia týkajúce sa jeho majetku sa riešia podľa deravého zákona.

KOMENTÁRE

Len zmeny v školstve nás odklonia z cesty do pekiel

Nevzdelaná spoločnosť sa nedá spravovať.

Neprehliadnite tiež

Zistili, že sexuálne uspokojenie trvá 48 hodín

Z amerického výskumu vyplýva, že sex a udržanie partnerského puta spolu významne súvisia.

Svetoznámy cvičiteľ psov: Pes musí dôverovať svojmu majiteľovi

Ako vychovať poslušného psa, čo so psom z útulku a kedy je pes šťastný? Rozprávali sme sa s Cesarom Millanom, ktorý príde aj do Bratislavy.

Desať jarných trendov pre ženy podľa návrhárov

Čo predpovedajú svetoví dizajnéri nášmu šatníku na jar a leto?

Ako si udržať sex po päťdesiatke? Radia odborníci

Pri sexuálnych problémoch v strednom veku si ľudia málokedy poradia svojpomocne.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop