Najviac mladých ľudí chce pracovať pre značku Chanel

Internetový magazín Women´s Wear Daily uskutočnil prieskum, ktorý zisťoval, pre aké značky chcú pracovať ľudia v módnom priemysle.

Návrhár Karl Lagerfeld je základným pilierom značky Chanel(Zdroj: SITA)

Práca v módnom priemysle je snom mnohých mladých ľudí. Niektorým sa možno spája s predstavou mladej Andy z filmu Diabol nosí Pradu, ktorá stála po boku prísnej Mirandy Priestlyovej a súčasťou jej práce bola účasť na módnych prehliadkach a nosenie šiat podľa najnovších trendov.

Internetový módny magazín WWD uskutočnil prieskum, v ktorom zisťoval, po akej práci túžia mladí ľudia a študenti, ktorí navštevujú módne a dizajnérske školy po celom svete. Hľadali prácu snov väčšiny v módnom priemysle.

Do prieskumu sa zapojili študenti z prestížnych škôl ako Módny technologický inštitút, Univerzita umenia a dizajnu v Savannah, Westminsterská univerzita, Londýnska škola módy a mnoho ďalších.

Článok pokračuje pod video reklamou

Najobľúbenejší Chanel

Prieskum jeho autori spustili na sociálnych sieťach Facebook, Twitter a LinkedIn, zároveň sa pýtali na názor študentov aj priamo na školách. Výsledky neboli veľmi prekvapivé.

Najžiadanejším vysnívaným zamestnávateľom sa stala značka Chanel u študentov aj u ľudí na sociálnych sieťach. Po práci v tomto módnom dome túžilo 11,66 % opýtaných.

Na druhom mieste v oboch častiach prieskumu skončila značka LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Okrem týchto dvoch značiek hlasovali ľudia na sociálnych sieťach za značky Christian Dior, Alexander Wang a Diane von Furstenberg v prvej päťke najvysnívanejších zamestnávateľov.

Prvú desiatku obľúbencov zo sociálnych sietí dopĺňali značky Kate Spade, Marc Jacobs, H&M, Burberry a Prada.

Pre porovnanie, študenti módneho priemyslu do desiatky obľúbencov zaradili značky Christian Dior, H&M, Burberry, Prada, Calvin Klein, Salvatore Ferragamo, Michael Kors a Armani.

Sila žien je v móde

Počas rozhovorov so študentmi magazín WWD zistil, že im pri výbere potenciálneho zamestnávateľa v oblasti módy nejde len o samotnú značku a vzhľad oblečenia, ktoré prezentuje.

Vyberajú si podľa pracovného prostredia, zamerania značky na ekologickú udržateľnosť a možného kariérneho rastu. Zaujímavým zistením je aj fakt, že študenti chcú pre vybrané značky pracovať zo sociálnych dôvodov, dôležitá je pre nich podpora feminizmu a žien v biznise.

Jedna zo študentiek túžila pracovať pre značku L´Oréal, pretože hlása ambície posilniť postavenie žien na celom svete, kým ďalšia študentka snívala o práci u Diane von Furstenberg, pretože značka podľa nej predstavuje ženskú silu a sebadôveru.

 

Najčítanejšie na SME Žena


Inzercia - Tlačové správy


  1. Dvory aj výhľad: Posledná fáza predaja v Jarabinkách je spustená
  2. UNIQA poisťovňa sa sťahuje do Einsteinova Business Center
  3. Zamestnanci nestrážia svoje heslá dostatočne
  4. Ako dlho trvá vybavenie hypotéky? Zopár dní, ale aj pár týždňov
  5. Týchto päť tipov vám pri podnikaní ušetrí tisíce eur
  6. Dovolenka s deťmi v Egypte a tipy na overené hotely
  7. Trpký darček od vlády: prichádza nová 8 % daň z poistiek
  8. Vynovená OMV v Košiciach ponúka príjemnú atmosféru i nové služby
  9. Čo si myslia mamy youtuberov o tom, čo robia ich deti?
  10. Keď Slováci krotia morský vietor
  1. BILLA rozširuje ponuku lokálnych dodávateľov o ďalšie regióny
  2. Medzi víťazmi súťaže ISOVER aj študenti Stavebnej fakulty STU
  3. More than twenty five years of excellence
  4. Protection of personal rights versus freedom of speech
  5. Týchto päť tipov vám pri podnikaní ušetrí tisíce eur
  6. Dvory aj výhľad: Posledná fáza predaja v Jarabinkách je spustená
  7. Zamestnanci nestrážia svoje heslá dostatočne
  8. Predstavenie projektu Ružomberok v pohybe
  9. OMV ponúkne svojim zákazníkom chute známeho šéfkuchára
  10. OMV ponúkne zákazníkom chute známeho šéfkuchára Braňa Križana
  1. Čo si myslia mamy youtuberov o tom, čo robia ich deti? 25 327
  2. Trpký darček od vlády: prichádza nová 8 % daň z poistiek 16 115
  3. Dovolenka s deťmi v Egypte a tipy na overené hotely 10 579
  4. Nedocenený génius - prečo chýba v našich knižniciach? 7 456
  5. Volkswagen Touareg jazdí lepšie, než sme čakali 6 065
  6. Ste si istí, že máte zdravé srdce? Skontrolujte si ho zadarmo 5 305
  7. Vynovená OMV v Košiciach ponúka príjemnú atmosféru i nové služby 4 983
  8. Pätnásť destinácií na letnú dovolenku s odletom z Bratislavy 3 873
  9. Nižšie náklady vo firme? Tri tipy, kde sa dá ušetriť 3 499
  10. Chystáte výlet do Rakúska? Toto miesto má najlepšie zážitky 3 292

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Šéf polície Gašpar ide do civilu. Saková plánuje väčšie zmeny

Ministerka Saková predstaví nového šéfa polície v pondelok. Ohlasuje väčšie zmeny.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Fico sa už dohaduje s opozíciou. Čo sa deje v koalícii?

Ako Most povedal, že nepodporí návrh Smeru.

TECH

Pozemské deti nemajú na Marse šancu

Budú kolonizátormi červenej planéty ľudia so zmenenou DNA?

Neprehliadnite tiež

Vzťahová poradňa: Moja nová priateľka mi snorí vo veciach

Klinická psychologička rieši dva problémy nových vzťahov.

Japonskí dôchodcovia sú módne hviezdy Instagramu

Seniori Bon a Pon bavia ľudí zladenými outfitmi.

V Nosene si môžete kúpiť oblečenie známych osobností, prispejete na dobrú vec

Bratislavský second hand organizuje Celodenné dobré nakupovanie.

Majiteľka svadobného salónu: Vracia sa trend vydaja veľmi mladých dievčat

Veronika Čermáková vraví, že slovenské nevesty ku konzervatívnosti tlačí najmä rodina.

Leto v Štajersku po novom: Šesť miest, ktoré by ste mali navštíviť

Rakúsky región je typický pôvabnou zeleňou, ktorá nabíja energiou.